Het lijkt er wel op. Ik heb dus ook altijd een welving. Heb wel het idee dat hij groter is. Maar ik sport al weken niet. En heb ook wel opgeblazen darmen. Dus ik denk eerder dat het daardoor komt dan een baby....
Ik wist niet dat cervelaatworst niet mocht.. Met mijn verjaardag heel wat van opgegeten.. Ik geloof dat ik me eindelijk na 4 dagen iets beter ga voelen. Jemig wat kun je je dan klote voelen zeg.. Gister dus wel naar de vk gesleept.. Moeder was mee, want kon zo flauw vallen.. De vk zag een cyste achter de baarmoeder.. Zat er bij de vorige 2 zwangerschappen niet.. Heb Verder niet gevraagd hoe groot etc, want ze gaf aan dat het geen kwaad kon en dat ie waarschijnlijk bij 20 weken wel weer opgelost is. Iemand hier ervaring mee? De datum.voor de geslachtsbepaling en 20 weken is ook binnen. Alleen wil ze de geslachtsbepaling bij 17 weken. Ik vindt dat echt veel te lang duren, bij de 2e wisten we het bij 15.5 week.. Ga zo maar even mailen..
Salami en droge worst geldt hetzelfde voor volgens mij. Nu had ik een paar weken geleden een vastgelegd 4-gangendiner met mijn werk.. Aangezien niemand het wist zelf heel discreet betreffend restaurant gebeld om te overleggen. Het zou helemaal goed komen..ze zouden ervoor zorgen dat ik zwangerschapproof kon eten en dat niemand iets door zou hebben. Toen kreeg ik dus ipv carpaccio plakjes cervelaatworst....1. Het viel mijn collega naast mij direct op... 2. Ik schoot er helemaal niks mee op.. Aaarghh..Daarnaa kreeg ik ook nog voorgeschoteld.. Jawel.. Een portie gerookte zalm.. Gelukkig was mijn biefstuk wel doorgebakken als een schoenzool....
@2Bmom Mooi buikje hoor ! Bij mij is het ook al echt een zwangerschapsbuikje , maar is wel mijn tweede.
Ik heb vandaag extra echo. Als deze goed is wellicht ook termijnecho ipv de 14e volgende week. Zorgen met de vk gedeeld en ik kon vandaag terecht. Verder bij de huisarts geweest vandaag. Deze kon de baarmoeder voelen en gaf aan dat het op de goede hoogte zat. Dat is wel fijn nieuws.
Wat super dat je langs mag komen vandaag ! Hoe laat mag je ? Heel veel succes ! Ik zal voor je duimen
Ik ga vanmiddag naar mijn vk..op donderdag hebben ze altijd een hartjesspreekuur .. waar je zonder afspraak heen kan om even het hartje te luisteren. Wellicht dat ze mijn zorgen ook een beetje weg kan nemen..
Oh dat mis ik echt! Mijn vk heeft dat ook maar omdat ik nu in het ziekenhuis loop kan ik daar niet heen. Zo jammer. Ik hoop dat je een mooie hartslag hoort vanmiddag!
Goede echo gehad. Hartje gehoord. Ukkie beweegt heel veel. Alles zag er prima uit. Ik ben een week vooruit gezet. Ben zo blij. Ik ben dan gewoon al bijna 12 weken. Wat een opluchting.
Egopost sorry... Ik ben ziek. Ben dus gewoon ziek hè. Snotverkouden en 38 graden koorts. Over 19,5 uur ga ik trouwen en ik ben zíék. Echt wtf.
Nee!!! Hoe dan?!?! Ff extra vitamine c innemen! En heel hard duimen dat het morgen over is.. ik duim met je mee!
En m’n dochter ook. Bso belt net dat ze daar met 39 graden koorts op de bank ligt. Echt serieus hoe dan. Worst. Timing. Ever.