We laten kleine cakejes gemaakt met daarin blauw of roze vulling en vanboven 2 kleuren dan kan iedereen tegelijk ontdekken wat het wordt
Prachtige baby, levend en wel maar.. er zitten meer bloedingen aan te komen konden ze zien. Baarmoedermond staat ook beetje open. De vraag is of de zwangerschap bij een volgende bloeding mee naar buiten wordt gedreven of in stand blijft. Alles is dus nog onzeker
O jee. Dat is niet het nieuws waar je op gehoopt hebt. Waardoor staat de bm mond open? Kunnen ze daar nog wat aan doen?
Dat is zeker niet waar je op hoopte. Kunnen ze geen cerclage plaatsen? Kunnen ze zien waar de bloedingen door komen?
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Hoebie - 29 jaar - 1e kindje [onbekend] ♡ 17 augustus Peet136 - 32 jaar - 3e kindje [onbekend]♡ 18 augustus Elmo89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus PrincessP - 33 jaar - 3e en 4e kindje ♡♡ Augustus2019 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Kimmaikel24 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 20 augustus Twinkle81 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Daphne91 - 27 jaar - 3e kindje* ♡ 22 augustus Exciting - 30 jaar - 3e kindje ♡ 23 augustus 2Bmom - 30 jaar - 1e kindje ♡ NeverGiveUp2018 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ 24 augustus Kim170709-35 jaar - 4e kindje ♡ Arlo - 29 jaar - 2e en 3e kindje - MMM ♡♡ 25 augustus Sarah00 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Aanne88 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 26 augustus 27 augustus Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Leodepeo - 33 jaar - 2e kindje Velena - 32 jaar - 2e kindje ♡ Ezeltjestrikje - 27 jaar - 1e kindje - ♡ 28 augustus MaritS - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 augustus RE080219 - 33 jaar - 6e (9e) kindje ♡ 30 augustus 31 augustus Zonnetje2015 - 32 jaar - 2e kindje, met utrogestan/aspirine ivm herhaalde MKs ♡ Saartje - 35 jaar - 5e kindje ♡ MinnieM - 30 jaar - 1e kindje ♡ ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (25) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pennetje, 35 jaar, 1e kindje - MA geconstateerd op 8+2 Krily, 24 jaar, 1e kindje, MA op 10+3 na kloppend hartje NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, MA ontdekt op 10+6 Na kloppend hartje Afspraken: Februari 2Bmom 13 februari, termijnecho vk 15.30 Velena, 13 februari, termijnecho vk RE080219, 13 februari 8:50, termijnecho Daphne91, 15 februari, gyn Kimmaikel24 16 februari geslachtsbepaling 11.30 Indy89, 17 februari, geslachtsbepaling Aanne88, 20 februari, geslachtsbepaling PrincessP, 21 februari vk ziekenhuis Elmo89, 25 februari, geslachtsbepaling PrincessP, 25 februari, geslachtsbepaling (20.15 uur) Ezeltjestrikje, 26 februari, controle RE080219, 28 februari, geslachtsbepaling Arlo, 28 februari, vk Maart Arlo, 1 maart, geslachtsbepaling Peet1369, 4 maart, echo, Kimmaikel24 6 maart controle vk Daphne91, 6 maart, geslachtsbepaling Exciting, 6 maart, controle vk Exciting, 6 maart, geslachtsbepaling Aanne88, 13 maart, controle vk Ezeltjestrikje, 14 maart, geslachtsecho PrincessP, 19 maart, gynaecoloog Peet1369, 22 maart, 20wekenecho Indy89, 24 maart, 20wekenecho Elmo89, 25 maart, 20wekenecho PrincessP, 28 maart, 20weken echo April 2 april, exciting, 20 weken echo 3 april, Aanne88, 20 weken echo 5 april, NeverGiveUp2018, 20weken echo Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen. [/QUOTE]
Nog een fotootje van mn dappere kindje. Ze zeiden dat als ze de baarmoedermond afsluiten het bloed wat eruit wil kan gaan ontsteken. Dus dat kan niet. De baarmoedermond staat open omdat er bloed tegenaan drukt wat eruit wil.
Ja ik ben naar huis, maar moet terugkomen zodra het weer gaat bloeden omdat ik teveel bloed kan verliezen. Dat is dan schadelijk voor mezelf. Voor mn baby kunnen ze niks doen, dat is gewoon afwachten of het blijft zitten of niet.
Jeetje wat heftig zeg.. En hebben ze gezegd waar die bloedingen door onstaan? Wat een onzekerheid zeg.. Gewoon lekker blijven zitten kleine beeb.. En anders mag je pas komen over 14 weekjes! Ik heb goede moed! Positief blijven hoor! ❤️
Thx... nee ze weten niet hoe het komt. Frustrerend, maar ja.. ze hebben echt hun best gedaan. 2 artsen en 2 echoscopisten hebben gekeken.
Heftig allemaal @velena. Fijn dat de baby er nu nog wel zit, maarja ook daar heb je nu niks aan. Sterkte ermee, hopelijk blijft ie gewoon lekker zitten waar ie nu zit!
Wow @velena wat een heftig nieuws zeg. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Dikke knuffel voor jou.
@velena nog niet echt de geruststelling waar je op had gehoopt nee ook ik duim enorm mee dat ukje blijft zitten!
@velena pff wat een onzekerheid zeg ! En al helemaal als ze niet weten waar het vandaan komt. Hopelijk blijft jullie mini lekker zitten ! Vandaag nog bloedverlies gehad ?
@velena wat fijn dat het goed gaat met je kindje, maar ongelooflijk klote dat het zo onzeker is wat de bloedingen met je lichaam gaan doen. Ik heb een goede vriendin die tweemaal een cerclage heeft moeten plaatsen ivm open baarmoedermond en ik weet wel dat zij echt 100% bedrust kreeg voorgeschreven, zelfs geen trap naar boven naar slaapkamer. Ze had dr bed in dr woonkamer en er werd veel voor haar gekookt en op dr kind gepast, zodat ze rust kon houden. Werk bij week 13 volledig ziekgemeld en Uiteindelijk vol kunnen houden tot week 27. Kindje doet het nu hartstikke goed. Moraal: zou echt 100% rust houden voor zover mogelijk. Wanneer heb je de volgende controle? Ik hoop dat het gewoon rustig blijft in je buikje. Dikke knuffel!