Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Indy89, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Tip voor de dames die normaal drinken: je gasten bier in een glas geven, in de keuken inschenken en voor jezelf alcoholvrij natuurlijk.
    Dubbelfris in een wijnglas of gewoon alcohol vrije rode of witte wijn (duur en niet te nassen:p)

Ik heb het heel druk op mijn werk, dus skip feestjes nu gewoon :)

Saskia0507 vindt dit leuk.
  2. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Ik drink bijna nooit dus dat valt niet op in mijn geval. Maar wij willen het de naaste familie met wie we kerst vieren gewoon vertellen. Als het mis gaat zou ik het hen ook vertellen, dus ik zie de reden van het geheimhouden ook niet zo :)

3. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Dat scheelt al ja! Ik lust normaal wel een borrel:p!

Het vertellen is voor ieder voor zich natuurlijk. Ik wacht de eerste echo even af ivm een teleurstelling in het verleden, mijn vader moest toen zo huilen.. Had die man nog nooit zien huilen.

4. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Nog meer dames die moeite hebben met eten? Ik ben sinds de positieve test bijna 2 kilo kwijt! Komt ook wel een beetje door de spanning denk ik.

5. Elmo89

Elmo89 Actief lid

5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Oh had ik daar maar last van..:roflmao:

Ik eet momenteel zo veel...haha niet normaal! Moet er echt op letten..:eek:

6. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Nee, geen last van. Wat vervelend maar ik heb er wel iets over gelezen dat dat vaker gebeurt.... volgens mij als je er niet te veel kwijtraakt en goed eet, is het oké.

Ik heb echt zelf totale paniek. Voel nu bijna 2 dagen echt helemaal niets meer. De minimale kwaaltjes zijn echt helemaal verdwenen. Zelfs het kleine beetje pijn in mijn borsten en ook deze zijn weer kleiner en spanning is weg. Ik weet het hoeft helemaal niets te betekenen maar een heel slecht gevoel. Ik weet ik kan er niks aan veranderen en moet rustig afwachten maar dit is echt niet leuk...

7. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ik eet iets minder, maar ben ook al minimaal een kilo kwijt. Nu kan ik wel wel misen gelukkig :rolleyes: andere zwangerschap viel ik ook eerst 3 kilo af ongeveer de eerste weken en daarna maar 7 aangekomen. Ik hoop nu weer wat op hetzelfde.

8. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant

Elke zwangerschap is anders, ene heeft wel kwalen en andere niet. Bij mij kwamen ze steeds rond de 7 weken. Maar herken het wel wat je zegt. Begin van de week voelde ik veel meer dan nu. Nu ook bijna niks en dar maakt mij ook ontzettend onzeker... wat zijn die eerste wachtweken vervelend... nog erger dan het wachtbankje!

9. Elmo89

Elmo89 Actief lid

5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Ik hoop zo dat de dagen super snel gaan..en dat het heel snel 2 januari is..
    Vind dit echt verschrikkelijk..:|

PrincessP vindt dit leuk.
  10. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Stom hè! Hopelijk lachen we er allemaal over 8 maanden om met elkaar....

Lisa890 en PrincessP vinden dit leuk.
  11. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik heb wel eens ergens gelezen dat het komt en gaat die eerste weken, omdat je lichaam went aan het HCG gehalte. Dus dan nemen de klachten soms ook ineens weer wat af, maar kunnen ze ook weer terugkomen als de levels van HCG in je lijf weer 'te hoog' worden en je lijf weer opnieuw gaat aanpassen.

Maar dat heb ik gelezen, dat heb ik niet gehoord van een arts of zo! :)

Lisa890, Saskia0507 en PrincessP vinden dit leuk.
  12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Saskia0507 hier ook bijna geen kwaaltjes meer. Rottig is dat he. Denk inderdaad dat je lichaam er aan gewend raakt.

13. Saskia0507

Saskia0507 Bekend lid

25 aug 2018
    503
    558
    93
    Vrouw
    Laatst zo’n fles wijn gekocht... idd niet te drinken :roflmao:

Arlo vindt dit leuk.
  14. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    En de 3+! Nu stop ik echt Haha. Zo blij :D

Bijgevoegde bestanden:

Lisa890, Arlo, exciting en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Hoe is het vandaag dames? Ik weet dat het wetenschappelijk gezien onmogelijk is maar m’n broek zit ‘s avonds echt al strak. Het knelt gewoon. Zou dat psychisch kunnen zijn? :roflmao:

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nou hier precies zo!!!!
    Ik vindt het ook onwaarschijnlijk, heb vanavond nog op de weegschaal gestaan. Maar gewicht is hetzelfde.. Maar mijn buik is zo bol

Arlo vindt dit leuk.
  17. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Blij dat ik niet de enige ben, haha!

exciting vindt dit leuk.
  18. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    De darmen maken plaats voor de groeiende bm. Kan dus zeker wel zijn dat de broek strakker zit! Alleen geen baby, maar iets minder charmant de darmen dus :roflmao:

Vandaag ff wezen shoppen in Duitsland (wonen bij de grens). Had even flink buikpijn, maar gelukkig trok het aardig snel weer weg. Wel flink hoofdpijn vanavond... dus vanavond maar ff in de relaxtmodus​

19. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hier ook ondanks dat ik gewicht ben verloren haha. Kan nog niet van de baby zijn, maar het is het bekende darmenbuikje:

Opgeblazen gevoel
    Al in de eerste drie maanden van je zwangerschap kun je merken dat je kleding niet meer zo lekker zit en kan je al een opgeblazen bol buikje. Dit opgeblazen gevoel komt door de hormonen. Progesteron zorgt ervoor dat je vocht vasthoudt, dat je darmen langzamer gaan werken, dat je darmen groter worden. Vandaar dat je buik uitzet. Oestrogeen zorgt ervoor dat je baarmoeder groter wordt. Bij een tweede of derde zwangerschap merk je al eerder dat je buik is opgezet, doordat door vorige zwangerschap(pen) je buikspieren slapper zijn geworden.

exciting vindt dit leuk.
  20. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ah darmenbuikje wist ik idd, maar had bij de vorige 2 nog niet zo vroeg een darmenbuikje.. Maar komt dus door mijn verslapte buikspieren .. Leuk:rolleyes:

Deel Deze Pagina