Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Indy89, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Ach wat verdrietig zeg. Gecondoleerd!

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
  3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gecondoleerd! ❤️

4. Sarah00

Sarah00 Actief lid

14 dec 2018
    171
    208
    43
    Vrouw
    Nadat ik mijn vorige berichtje typte stond ik op om wat borden te pakken voor de patat die manlief aan net halen was, kon nog net op tijd een teiltje pakken om in over te geven. Waarschijnlijk gewoon te weinig gegeten vandaag. Even later toch maar gewoon een groot bord patat en bereklauw pinda naar binnengewerkt. So far, so good...

Op wintersport ging het best aardig, maar de kwaaltjes zijn echt nog niet over. Hoe is het met jullie misselijkheid en kwaaltjes?

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Same here, ik ging vanmiddag ook overgeven van een lege maag. Gelukkig komt eten zelf er amper nog uit, enkel als ik te lang niks gegeten heb (en mijn maag verteerd alles super snel merk ik), moet ik ervan overgeven. Verder erg moe, als ze uitslag van de nipt/normale testen er zijn en daar komt niks bijzonders uit (bijv Hg laag, zoals vorige zwangerschap) ga ik naar de huisarts. Dit is te moe zeg maar. Vorige zwangerschap had ik dit ook en met 16w zat ik thuis omdat ik het niet meer trok. Dacht toen dat het lag aan de zwangerschap daarvoor door angst, maar nu ik het weer heb begin ik daar wel aan te twijfelen. Na de zwangerschap ging het stukken beter al snel.

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ah hier precies hetzelfde!
    Vanmorgen eerst gedoucht, daarna de jongens gedoucht, was opgeruimd, maat 86 uit de kast gehaald... Entoen was ik net op tijd bij de gootsteen.. Allemaal gal! Had gewoon eerst moeten ontbijten!

7. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Wow! Ik deed vandaag hetzelfde (ook 86 uit de kast ruimen), maar mijn peuter is 2j en ruim 3 maanden en zit nu pas goed in 92 sinds hooguit anderhalve maand, alhoewel hij qua broeken daar al wel uit lijkt te groeien.

8. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Hier al weken nergens meer last van. Heeeeeerlijk. Echt genieten van het zwanger zijn zo. Af en toe flauw maar dan gewoon even iets eten (appels, kílo’s appels) en melk gaat er ook in liters doorheen. En een hele enkele keer een knauwtje van m’n bekken maar ook nog niet noemenswaardig. Heb dus juist onwijs veel zin in dit tweede trimester.

Hebben jullie het allemaal de werkgever al verteld? Ik niet namelijk. Vind het echt moeilijk om te zwijgen, voelt als liegen en zo steek ik niet in elkaar. Maar de zomervakantie is nu al een ding bij ons op de afdeling (all women en allemaal kids, ik ben zelfs de enige fulltimer) en dat ik precies vanaf 16 juli met verlof ga lijkt bijna een geplande coupe. En niet geheel onbelangrijk, ik zit ook nog met een aflopend contract ergens tussendoor. Ze kunnen er immers ook voor kiezen om me er gewoon maar uit te knikkeren. Hoewel ik dat eigenlijk niet verwacht, but still. Ik vind het dus nog even een beetje te eng. Hou het nog een paar weekjes voor mezelf.

9. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hier is het wisselend. Ene moment voel ik niks, en dus alles behalve zwanger. Andere moment misselijk maar heb nog steeds niet hoeven over te geven gelukkig.
    Ik kan wel last hebben van Mn baarmoeder als ik naar de wc moet.

Errug wisselend dus..

Mijn baas weet het al wel, we werken ook maar met zn tweeen. Daarnaast twijfeld Mn baas of ze nog verder wil met haar bedrijf dus moet missxhien zelf de uitkeringen aanvragen. Wel zo fijn om van te voren te weten. Ik wil eigenlijk al in mei stoppen, 3 weken vakantie opnemen en dan de 20 weken verlof

10. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    En hier zit de jongste ook net in 86 haha. Toevallig. Al past ruimzittend 80 ook nog. Hij is 82 cm.

11. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    #2871 MinnieM, 17 feb 2019
    Laatst bewerkt: 17 feb 2019
    Hier totaal geen kwaaltjes. Wel nog gevoelige borsten. Ene dag minder dan de andere dag.

O en soms sterker/anders ruiker lijkt wel.

Soms denk ik een kriebel te voelen in de onderbuik, maar dat is helaas niet dagelijks.

Verder weet niemand het nog bij ons. Op werk bij mij en mijn vriend een goede collega. En een goede vriendin van mij weet het. Maar ik wacht tot week 15 of 16. Als het dan allemaal goed zit gaan we het denk ik bekend maken.

12. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    met 5 weken al ivm nachtdiensten, dat trok ik niet meer. Nog steeds niet trouwens. Maar ik heb ook wel een toffe werkgever die met me meedenkt en als ik iets nodig heb is dat geen probleem. Vorige zwangerschap bij dezelfde werkgever met tijdelijk contract. Ondanks dat ik vanaf 16w in de ziektewet zat, toch vorig jaar een vast contract gekregen :)

Je moet doen wat voor jou goed voelt @RE080219 en ik zag een foto voorbij komen waarbij dat ook nog kan ;) hopelijk alsnog een vast contract.

RE080219 vindt dit leuk.
  13. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hier is de kriebel helaas ook nog niet dagelijks. Donderdag voor het laatst nu.. zo fijn als je het gewoon elke dag voelt straks!

14. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ok fieuw. Volgens mij voelen wij namelijk dezelfde kriebel. ;) Ik wou je nog vragen of je het dagelijks hebt. Gisterenavond voelde ik het echt heel erg. Dat was zo leuk. Vandaag heel rustig. Ik dacht in de middag iets te voelen, maar viel te verwaarlozen.

15. Sarah00

Sarah00 Actief lid

14 dec 2018
    171
    208
    43
    Vrouw
    Wat vervelend dat je zo extreem moe bent. Geen idee of dat ook nog een andere oorzaak zou kunnen hebben dan de zwangerschap. Kan nooit kwaad om even te checken bij de huisarts toch.

Ik heb het idee dat de moeheid bij mij wel wat afneemt. Ben wel benieuwd hoe dat komende week gaat als ik weer ga werken na een week vakantie.

16. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Je zou je ijzer en schildklier kunnen checken. Ik weet dat je erg vermoeid kan zijn als dat niet goed zit.

Hopelijk voel je je snel beter.

17. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    14 weken dansje :D
    Vind de weken nu best omvliegen.
    Hier ook geen kwaaltjes meer :roflmao:
    Voel iedere dag wel een kleine plopjes sinds 3 dagen.

Augustus2019 en MinnieM vinden dit leuk.
  18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zo die van ons is 1.5 :roflmao::roflmao:

19. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook 14 weken dansje! Woohoo! Propjes worden hier nog niet meer helaas. Geen idee hoe de placenta’s liggen. Donderdag vk. Merk dat ik dat tovh wel weer spannend vind

Augustus2019 en MinnieM vinden dit leuk.
  20. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Plopjes bedoel ik haha. Leuk die autocorrectie

MinnieM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina