Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Indy89, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    @PrincessP spannende dag vandaag, succes met je echo!!

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Lijkt mij wel, maar ik kan het niet met mijzelf vergelijken omdat de baarmoeder zo hoog ligt bij mij. Ik heb ook al een flinke zwangerschapsbuik en kan het echt niet meer verbergen.

3. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    @exciting mijn baarmoeder komt ook tot ongeveer Mn navel. Vorige week er nog onder dus laatste dagen flink omhoog gegroeid. Als ik op Mn buik lig, voel ik hem ook al als een balletje. Ik ben niet plat dus daar heb ik geen vergelijking voor :o:

@Daphne91 ik mag vanavond dus nog even geduld!

@Mamalove2014 dank je wel!! Wordt een lange dag wachten ben ik bang haha

4. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Hebben jullie allemaal het mooie nieuws al gedeeld op jullie werk?

Ik ga het vandaag maar doen, zie er een beetje tegenop. Hoe hebben jullie dat ervaren?

5. 2Bmom

2Bmom Actief lid

7 sep 2018
    151
    167
    43
    Vrouw
    Ik heb het vorige week vrijdag (15 feb) aan mijn baas laten weten. Die was erg blij voor ons en reageerde enthousiast. Ik heb meteen aangegeven dat het fijn voor mij is te weten wat er met mijn contract gaat gebeuren eind juni omdat deze dan afloopt en ik in vaste dienst zou moeten komen. Hij gaf heel resoluut aan dat ik gewoon een vast contract krijg (tenzij er hele rare ontwikkelingen zijn de komende tijd). Hij houdt het nog even voor zich zodat ik het zelf in het team kan vertellen, dat ga ik 5 maart doen tijdens een vergadering. Ik heb 1 directe collega die exact hetzelfde werk doet als ik en waarmee ik veel samenwerk.. Ik ben nu in dubio of ik het deze persoon eerder moet vertellen.. Dat zou dan meer zijn uit een soort van verplicht gevoel dan dat ik dat graag doe.. Want ik ben helemaal niet zo erg gesteld op deze betreffende collega..dus daar zit ik zelf mee te puzzelen.

Veel succes met vertellen. Wat maakt dat je er tegenop ziet?

6. 2Bmom

2Bmom Actief lid

7 sep 2018
    151
    167
    43
    Vrouw
    Hier weer terug van wintersport trouwens. Het was super, erg mooi weer gehad!! Onze ouders/broers/zussen zijn nu ook op de hoogte! Was leuk om te vertellen! Eind van de wintersport vond ik wel wat zwaarder om steeds met zoveel mensen op elkaar te zitten en ook het eigenlijk te laat naar bed gaan (vaak toch wel 23.00 of 23.30)maakte dat ik me net wat minder happy voelde.
    Het skiën opzich ging echt heel goed en kon ik prima volhouden, niks anders dan anders. Veel vertrouwen ook en geen extra angst ofzo. Kijk op een heerlijke vakantie terug. Vandaag meteen weer aan het werk.. Nu merk ik wel echt heel goed dat ik heel moe ben..Vanavond op tijd naar bed denk ik zo!

PrincessP vindt dit leuk.
  7. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    @PrincessP veel plezier vandaag! Ben heel benieuwd :)

@Mamalove2014 mijn werkgever weet het al sinds begin januari, ik was zo misselijk en ziek dat ik het wel moest vertellen. Waarom zie je ertegenop om het te delen? Je mag het nog best even voor je houden hoor als je dat fijner vindt. Ik geloof dat je pas drie weken voor je verlof moet vertellen dat je zwanger bent (al zal dat in de praktijk niet echt haalbaar zijn natuurlijk).

@exciting ik vind het een heel normale beginnende zwangerschapsbuik hoor! De mijne is al een stuk groter maar goed, ik ben geen goed vergelijkingsmateriaal natuurlijk.

8. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Heb ik weer (ff van me afschrijven) heb ik net een paar dagen vrij opgenomen krijg ik een abces rond mijn clitoris.. in 2 dagen is hij mega groot geworden en ik heb er vannacht niet van geslapen. Zit nu bij de huisarts maar die gaat er niets aan doen, wordt zo doorgestuurd naar het ziekenhuis om het onder verdoving open te laten snijden en schoon te maken... wat ben ik bang nu bah!

9. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    @Peet1369 jeetje wat naar! Veel sterkte en beterschap. Ik hoop voor je dat het meevalt.

10. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    @Arlo ben jij al veel voller dan bij de eenling dan? Ik zie bij mij niet veel verschil, maar ik draag volgens mij ook niet groot.

@Peet1369 oh nee, dat klinkt erg pijnlijk. Sterkte!

Mijn werkgever weet het ook al. Ben enig personeelslid en heb haar op fb. Heb dus voor de aankondiging daar het al verteld. Vond wel dat zij het niet op fb hoorde te lezen. Maar missxhien stopt ze met haar bedrijf, dus geen idee of ik straks überhaupt nog werk heb. Is nog ff onzeker

11. MaritS

MaritS Actief lid

5 dec 2015
    469
    398
    63
    Ik heb het vorige week woensdag aan de manager verteld. Wilde het vandaag aan teamleidster en team vertellen, maar bijna iedereen is op vakantie..
    Ik zag er ook erg tegenop. Heb een junior functie, en juniors worden niet zwanger.. tenminste, niet zover ik heb meegemaakt. Had van september tm december een uitzendcontract, en heb vanaf januari een jaarcontract. Nog erg kort in dienst dus.. daarvoor wel mijn afstudeeropdracht op dezelfde afdeling gedaan..

Al met al.. manager reageerde wel positief.. maar is niet echt heel gelukkig met de situatie denk ik. Er zijn al capaciteitsproblemen in het team, dan wil je niet dat iemand die is aangenomen om dat beter te maken meteen zwanger wordt. Maar aan de andere kant, dat een vrouw van 27 met een peuter van 2,5 binnen afzienbare tijd weer zwanger wordt, is natuurlijk best voorspelbaar.
    Heb inmiddels de teamleidster met het nieuws gemaild, want als ik wacht tot ze terug is van vakantie heb ik al een meloen ingeslikt. De rest van het team, met name de mensen waarmee ik projecten doe, licht ik deze en volgende week in.

Veel succes met vertellen. Laat je weten hoe het ging?

12. MaritS

MaritS Actief lid

5 dec 2015
    469
    398
    63
    Auww wat rot, veel sterkte.

13. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Ik ben inmiddels opgenomen en in afwachting van een plek op de OK. Hier had ik vanochtend geen rekening mee gehouden:oops:.. nog geen idee wanneer er plek is, moet nuchter blijven en ik heb me toch honger:eek: en de pijn neemt natuurlijk ook niet echt af..
    Moet hier sowieso een nacht blijven met infuus met antibiotica..

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Dat meen je niet! Jeetje wat heftig! Het kan dus zo niet weg gehaald worden?
    Sterkte!!

15. NeverGiveUp2018

NeverGiveUp2018 Bekend lid

30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Hier het een aantal weken terug verteld. Kon geen "goh wat leuk voor je" of simpele "gefeliciteerd" van af helaas.
    Snap dat ze balen dat er iemand in de drukke periode van de zomer uit valt, maar deze reactie vond ik toch best onbeschoft:confused:

@Peet1369 ach jeetje:( Heel veel sterkte! Hopelijk is er gauw een plekje en ben je van de pijn verlost

16. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Oh jee, dat is schrikken! Pffff... heel veel sterkte!

17. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier ook al weken geleden verteld, ook ivm misselijkheid...en mijn baas met 11 weken verteld. Reageerden allemaal positief!

Na de 2e echo (12 weken) bekend gemaakt op fb..

18. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Ojee meid. Heel veel sterkte en beterschap gewenst!

19. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    @Peet1369 oh nee toch ! Heel veel sterkte !! :(

@PrincessP hoe laat heb je de echo ? :rolleyes:
    Ben zo benieuwd !

Hier vandaag 15 weken dansje:p

Daphne91 en Arlo vinden dit leuk.
  20. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    @Peet1369 wow wat heftig! Sterkte joh!

@PrincessP ik ben wel beduidend voller dan bij m’n eerste ja! Ik had toen ook snel een buik, maar mijn buik nu komt overeen met zo’n 20 weken van toen denk ik. M’n borsten groeien trouwens ook als een malle. Vorige x kon ik de hele zwangerschap m’n normale beha’s blijven dragen, nu ben ik al meer dan een cup gegroeid. Heb even een collage gemaakt, de foto linksboven is met 16 weken bij m’n oudste, de foto daaronder met 23 weken. En de foto rechts is van vandaag, 14 weken van de tweeling. Dan zie je wel goed het verschil.

Bijgevoegde bestanden:

Mamalove2014, exciting en 2Bmom vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina