@Peet1369 jeetje, het zat al niet echt mee met de vermoeidheid, maar nu dit. Balen zeg! Ik snap dat je bang bent, heel naar dit. Sterkte! @PrincessP het zullen de hormonen wel zijn. Ergens dacht ik dat je gisteren een echo had. Veel plezier vanavond!
@Daphne91 ik had gisteren een echo De kwaliteit was echt heel slecht.. Hij heeft naar het geslacht gekeken en zei : “ ik denk “ een meisje. Er hing in ieder geval niks tussen de beentjes
Haha ja, ik had je post gezien. Heel jammer! Zo durf je ook nog niet echt te gaan shoppen.. wanneer weet je het zeker? Doe je een nieuwe echo of afwachten tot controle oid? (Ik dacht echt dat Princess ook een echo gisteren had haha, verkeerd gelezen/geïnterpreteerd haha)
Ik heb 6 maart weer een controle bij de verloskundige , ze zei vorige keer dat ze met 16 weken wel kijken dus ben benieuwd
Oooh het is zo 6 maart (dan heb ik ook een geslachtsbepaling dus kan niet snel genoeg gaan haha). Het is vast een meisje als er niks zat tussen de beentjes, ik denk in jouw geval dat ik enorm verbaasd zou zijn als het alsnog een jongetje is hihi.
Jaaaa dan zou ik echt verbaasd zijn Ik denk ook vanaf het begin af aan al dat dit een meisje is Heb jij een gevoel wat het word ? Nog 9 nachtjes !
Links is mijn buik vandaag. Rechts boven 28 weken van de jongste en rechts onder 32 gelooft. Nog niet veel buik dus
Oehh @Peet1369, dat klinkt wel heel akelig. .succes!! Leuk die buikfoto's!! Hier geen vergelijk gezien het de eerste is..
Hè jakkes @Peet1369! Beterschap!! Hier is het opgeblazene van het eerste trimester weg dus het buikje ook. Niemand die zo ziet dat ik ruim drie maanden zwanger ben. Hier ook nog niet op het werk verteld. Vind het ook erg spannend omdat m’n contract nog verlengd moet worden tussentijds. Nu heb ik een solide positie op m’n werk, maar toch. Voelt eng. Zeker omdat de zomervakantie nu al een issue is. Ik ben de enige fulltimer en de drie weken die ik sowieso moet hebben waren al haast afgekeurd dus ze zien me aankomen met m’n verlof van half juli t/m half november... Voelt best lullig eigenlijk. Dus daarom. Moet echt nog moed verzamelen. Baarmoeder hier op N-3. Een duidelijk bolletje voelbaar en zichtbaar als ik lig maar ik droeg m’n eerste en m’n nunogjongste ook erg “naar achter” net als nu blijkbaar. Gek, want dat was bij de tweede, derde en vierde wel anders... Hier ook nog drie nachtjes slapen tot aan de geslachtsbepaling... Heb er echt zó’n zin in!!
Ik heb het na eerst echo op 9 weken verteld aan hoofdvpk omdat we verplicht op 6 maanden moeten stoppen en we ook langs bedrijfsarts moeten in verband risico's en moederschap bescherming. Ik was ook bang voor de reactie: 2 collega's zijn dan namelijk nog op zwangerschapsverlof en een andere heeft loopbaanonderbreking die periode waardoor ze al verschillende interims moest zoeken. Na echo op 12 weken heb ik het aan mijn collega's verteld en na de cupcakes weet ook iedereen dat het een zoontje Word
Nee, maar dat heb ik denk ik afgeleerd haha. - eerste dacht ik echt een meisje, bleek een jongen - tweede al wat voorzichtiger maar wel bedacht op een jongen, zo’n gevoel had ik wel - nu weet ik het echt niet, ik heb niet het gevoel dat het een jongen is, zoals ik toch wel een beetje bij de tweede had. Het zou zomaar een meisje kunnen zijn (uiteraard snap ik dat dit sowieso kan haha) ik geloof alleen niet dat wij meisjes kunnen maken na 2 jongens haha.
Zoo ff bijgelezen @Peet1369 pfffff heftig hoor een abces op die plek.. sorry ik krijg er gewoon rillingen van. Ga je volledig onder narcose of plaatselijk?? Pfff echt sterkte!! Dames wat reageren ze verschillend op werk lees ik. Dat er geen felicitatie er van af kan, vind ik echt belachelijk! Hoop dat je gauw een andere baan vindt waar je wel als mens gezien wordt. Ik heb gelukkig wel een positieve reactie gekregen, ofja een nette gefeliciteerd en wat vragen uit interesse hoe het gaat etc. Ik zag er tegenop omdat er mijn leidinggevende en ik geen goede band met elkaar hebben en ik me altijd vreselijk zenuwachtig voel als ik met haar in gesprek moet. Spreek haar Max 3-4 x per jaar (ziek melding, beoordeling en sporadisch tussendoor). Verder is het luchtig hoi-hoi en klaar. Ik werk in een zelfsturend team, dus vandaar dat het contact minimaal is. Daarnaast is de werkdruk momenteel megahoog en zijn er al 3 zwangeren. Ik heb gelijk mijn eigen team ingelicht en het voelt echt alsof er een last van me afgegleden is, geen geheim meer! @Arlo jij hebt al echt een grote buik met je twins, wauw, wel mooi hoor! @PrincessP ennnnnnnnnn wat ga je krijgen????? Hoop dat je echo goed ging!
Hahaha! Een echte jongens mama als ik me niet vergis had je ‘gehoopt’ op in ieder geval 1 meisje, jammer. Maar 4 jongens lijkt me ook te gek!