Ja, als we het morgen vertellen maar even extra goed opvangen. Bij zijn broertje was hij eerst ook verdrietig dat het geen meisje was. En net vind ik ze samen in 1 bed, slapend. Het is dus wel goedgekomen
Gefeliciteerd @PrincessP super leuk 4 jongens! Gefeliciteerd! Was verder ook alles goed? Ik irriteer me mateloos aan het feit dat de kinderen om 5.30 alweer wakker zijn. S nachts komt de oudste bij ons, en de jongste was ook wakker die ligt dan ook bij ons. Ik merk dat nu ik zwanger ben er meer moeite mee heb. Ik ga vandaag een timer met lampje voor de oudste ophangen. Hij kan blijven liggen tot 6.30. Sorry voor mijn geklaag, maar ik kan er zo slecht tegen..
Dank je wel! Alles was goed zo ver ze kon zien. Beide maagjes waren gevuld en van eentje ook de blaas. Andere had net geplast. Alles er op en er aan en mooie ronde schedeltjes Hier is de jongste tegenwoordig ook tussen 5 en 6 wakker. Komt dan ook bij mij liggen en slaapt dan niet meer. Ik ben al een week of 2 a 3 om half 5 wakker en slaap daarna niet meer mede door de jongste. Ik snap dus je frustratie, die is hier ook
❤️ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Hoebie - 29 jaar - 1e kindje [onbekend] ♡ Blueandpink - 32 jaar - 3e kindje ♡ meisje 17 augustus Peet1369 - 32 jaar - 3e kindje [onbekend]♡ 18 augustus Elmo89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus PrincessP - 33 jaar - 3e en 4e kindje ♡♡ twee jongens Augustus2019 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen Kimmaikel24 - 28 jaar - 2e kindje ♡ wendybenthe- 31jaar - 3e kindje 21 augustus Twinkle81 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 2Bmom - 30 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus Exciting - 30 jaar - 3e kindje ♡ 23 augustus NeverGiveUp2018 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ Daphne91 - 27 jaar - 3e kindje* ♡ 24 augustus Kim170709-35 jaar - 4e kindje ♡ Arlo - 29 jaar - 2e en 3e kindje - MMM ♡♡ 25 augustus Sarah00 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Aanne88 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 27 augustus Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Ezeltjestrikje - 27 jaar - 1e kindje - ♡ RE080218 - 33 jaar - 6e (9e) kindje ♡ 28 augustus MaritS - 27 jaar - 2e kindje ♡ 31 augustus MamaSaartje - 35 jaar - 5e kindje ♡ MinnieM - 30 jaar - 1e kindje ♡ ----------------------------------------------- jongen (3) | meisje (1) | verrassing (3) | onbekend (25) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pennetje, 35 jaar, 1e kindje - MA 8+2 Krily, 24 jaar, 1e kindje - MA op 10+3 Zonnetje2015 - 32 jaar - 2e kindje - MA 10+3 NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, MA 10+6 Velena, 32 jaar, 2e kindje, MK 12+5 Afspraken: Februari Ezeltjestrikje, 26 februari, controle wendybenthe 6 februari conrole zh RE080219, 28 februari, geslachtsbepalings Elmo89, 28 februari, geslachtsbepalingsecho Arlo, 28 februari, vk NeverGiveUp2018, 28 februari, geslachtsbepaling (19:00) Maart Arlo, 1 maart, geslachtsbepaling Sarah00, 1 maart, controle vk Peet1369, 4 maart, echo, Kimmaikel24 6 maart controle vk Daphne91, 6 maart, geslachtsbepaling Exciting, 6 maart, controle vk Exciting, 6 maart, geslachtsbepaling 2BMom, 6 maart controle vk PrincessP, 7 maart suikertest Augutus2019, 8 maart echo Sarah00, 11 maart, geslachtsbepaling NeverGiveUp2018, 11 maart, ogtt Daphne91, 12 maart, controle gyn Aanne88, 13 maart, controle vk Ezeltjestrikje, 14 maart, geslachtsecho PrincessP, 19 maart, gynaecoloog NeverGiveUp2018, 19 maart, controlle vk Peet1369, 22 maart, 20wekenecho Elmo89, 25 maart, 20wekenecho PrincessP, 28 maart, 20weken echo April 1 april, Daphne91, GUO 2 april, exciting, 20 weken echo 3 april, Aanne88, 20 weken echo 4 april, 2Bmom, 20 weken echo 5 april, NeverGiveUp2018, 20weken echo 10 april, RE080219, 20 weken echo 18 april, PrincessP, vk Mei 16 mei, PrincessP, vk Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Ja ik kan er nu even niet meer tegen..blijf gewoon slapen ben gelukkig niet de enige.. Ben benieuwd of het lampje gaat werken.. En wat super fijn dat alles goed was! Dat is het belangrijkste! Wij hebben volgende week de geslachtsbepaling. Ik voel gewoon een druk van buitenaf dat het een meisje MOET zijn.. Iedereen, werkelijk iedereen, heeft het maar over een meisje... 'Nou dan moet het nu een meisje zijn hoor', of 'wat hoop ik toch voor jullie op een meisje'.. 'Een meisje zou leuk zijn' Uh en wat als het een jongen is? Wij zijn niet minder blij hoor.. Vindt dit ook erg lastig en irritant worden. Zullen de hormonen wel zijn ik
@PrincessP wauw een echte jongemama wat leuk! Waarschijnlijk later veel schoondochters Hier is het zo dat ik zelf rond 05.30 wakker word en niet meer kan slapen. Mn man staat dan op en meestal begint de jongste rond 06.30 te roepen. Ik merk dat ik dan rond de middag echt een dutje kan gebruiken, wat natuurlijk nooit kan met werk of de kinderen.
@PrincessP wauw 2 jongens! Heeft ook wel wat 4 jongens thuis! Fijn dat alles er goed uit zag! Ik ben ook zoooo benieuwd naar wat het wordt. Maar wij wachten tot de 20 weken echo en dat duurt nog 6 weken.
❤️ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Hoebie - 29 jaar - 1e kindje [onbekend] ♡ Blueandpink - 32 jaar - 3e kindje ♡ meisje 17 augustus Peet1369 - 32 jaar - 3e kindje [onbekend]♡ 18 augustus Elmo89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus PrincessP - 33 jaar - 3e en 4e kindje ♡♡ twee jongens Augustus2019 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen Kimmaikel24 - 28 jaar - 2e kindje ♡ wendybenthe- 31jaar - 3e kindje 21 augustus Twinkle81 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 2Bmom - 30 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus Exciting - 30 jaar - 3e kindje ♡ 23 augustus NeverGiveUp2018 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ Daphne91 - 27 jaar - 3e kindje* ♡ 24 augustus Kim170709-35 jaar - 4e kindje ♡ Arlo - 29 jaar - 2e en 3e kindje - MMM ♡♡ 25 augustus Sarah00 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Aanne88 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 27 augustus Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Ezeltjestrikje - 27 jaar - 1e kindje - ♡ RE080218 - 33 jaar - 6e (9e) kindje ♡ 28 augustus MaritS - 27 jaar - 2e kindje ♡ 31 augustus MamaSaartje - 35 jaar - 5e kindje ♡ MinnieM - 30 jaar - 1e kindje ♡ ----------------------------------------------- jongen (3) | meisje (1) | verrassing (3) | onbekend (25) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pennetje, 35 jaar, 1e kindje - MA 8+2 Krily, 24 jaar, 1e kindje - MA op 10+3 Zonnetje2015 - 32 jaar - 2e kindje - MA 10+3 NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, MA 10+6 Velena, 32 jaar, 2e kindje, MK 12+5 Afspraken: Februari Ezeltjestrikje, 26 februari, controle RE080219, 28 februari, geslachtsbepalings Elmo89, 28 februari, geslachtsbepalingsecho Arlo, 28 februari, vk NeverGiveUp2018, 28 februari, geslachtsbepaling (19:00) Maart Arlo, 1 maart, geslachtsbepaling Sarah00, 1 maart, controle vk Peet1369, 4 maart, echo, Kimmaikel24 6 maart controle vk Daphne91, 6 maart, geslachtsbepaling Exciting, 6 maart, controle vk Exciting, 6 maart, geslachtsbepaling 2BMom, 6 maart controle vk PrincessP, 7 maart suikertest Augutus2019, 8 maart echo xxdooxx, 8 maart, controle vk Sarah00, 11 maart, geslachtsbepaling NeverGiveUp2018, 11 maart, ogtt Daphne91, 12 maart, controle gyn Aanne88, 13 maart, controle vk Ezeltjestrikje, 14 maart, geslachtsecho PrincessP, 19 maart, gynaecoloog NeverGiveUp2018, 19 maart, controlle vk Peet1369, 22 maart, 20wekenecho Elmo89, 25 maart, 20wekenecho PrincessP, 28 maart, 20weken echo April 1 april, Daphne91, GUO 2 april, exciting, 20 weken echo 3 april, Aanne88, 20 weken echo 4 april, 2Bmom, 20 weken echo 5 april, NeverGiveUp2018, 20weken echo 10 april, RE080219, 20 weken echo 18 april, PrincessP, vk Mei 16 mei, PrincessP, vk Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Ja, die oordelen van anderen zijn gewoon vervelend. Kreeg ze eerst een aantal keer doordat het er twee zijn, en gaan nu geheid opmerkingen komen over dat het ook nog eens jongens zijn. Had het met de nu jongste al. Ik had al een zoon en dat was ook weer een jonger. Opmerkingen als: oh vind je dat niet jammer? Gelukkig ben je nog jong, kan nog een meisje bij komen. Gaan nu dus ook wel weer opmerkingen komen. Kunnen anderen niet gewoon blij zijn? Wij zijn blij met 4 jongens! Meisje was ook zeker leuk geweest, dat klopt. Maar de jongens zijn echt niet minder welkom! De meiden komen vanzelf
En zo is dat! Het was leuk, 4 jongens is ook geweldig! <3 Hier inderdaad meerdere die denken een meisje, verder weinig commentaar over geslacht gekregen. Met beide ben ik gelukkig.
Als mijne zo vroeg wakker is zeg ik tegen hem 'het is nog nacht, ga maar weer slapen'. Kus en slok water, koop er minimaal een half en soms anderhalf uur mee!
Hoe bijzonder om mama te zijn van vier knullen @PrincessP! Wauw! En wat heerlijk dat alles er goed uitzag verder, dat is sowieso het allerbelangrijkste natuurlijk. Heb je het je oudste al verteld? Die druk van buitenaf herken ik trouwens wel, mijn ouders doen dat vooral heel erg (hebben al drie kleinzoons en verwachten nu weer drie kleinkinderen, dus ze zeggen steeds dat er nu toch wel een meisje bij moet zitten), en ook mijn schoonmoeder, die ook al drie kleinzoons heeft, hoopt nu enorm op een meisje. Ik vind het erg vervelend omdat ik zelf die hoop ook best wel heb en het is dan zo confronterend dat ik hen ook nog “teleurstel” als het jongens zijn. Maar goed, ik heb er geen invloed op en jongens zijn ook ontzettend welkom en gewenst. @Ezeltjestrikje veel plezier vandaag! @exciting ohh zo’n fase heeft mijn zoon ook gehad, zo frustrerend. Gelukkig slaapt hij de laatste weken weer iets langer door. Alleen sinds gister is hij ziek, hoge koorts en veel hoesten. Is ook niet heel bevorderlijk voor onze nachtrust, haha.
Ja 4 jongens zijn wel bijzonder! Kan ook niet iedereen zeggen! En het allerbelangrijkste indd dat alles goed leek zo ver ze gekeken heeft. Wat vervelend dat je ook die druk voelt. Zeker van je (schoon)ouders. Wij hebben ook bijna alleen maar jongens. Aan papa’s kant zelfs alleen maar. Daar hebben we twee neefjes en dan onze vier jongens. Mijn schoonouders hebben alleen de jongste 3 van hun kleinkinderen niet meer mee mogen maken (tweeling meegerekend). Aan mijn kant 3 jongens en 1 meisje. Gelukkig is zij pittig genoeg om de jongens de baas te kunne haha. Terwijl van onze generatie weer vooral meiden zijn. Mooie afwisseling.
Hier nog even de fotos van onze mannen. Onderste foto zijn beide koppies bij elkaar van boven gezien. Ze zochten elkaar steeds op. Super schattig om te zien. Een van de jongens maakte het nog wel even spannend. Van kindje 1 was het zo gezien, maar kindje twee had de navelstreng tussen de beentjes. Hoesten hielp niet. We mochten even wachten tot ze de volgende had geholpen voor nog een poging. Toen uiteindelijk de navelstreng iets verplaatst was liet hij toch vol trots zien ook een piemeltje te hebben haha
Hier precies hetzelfde, mijn opa zat juist altijd te zeuren om een kleinzoon maar daar zijn, zowel aan mijn vaders als aan mijn moeders kant, alleen maar meiden. En nu dus zowel aan mijn kant als aan mijn mans kant alleen maar jongens. Ook wel bijzonder!
Oh wauw die echofoto van die hoofdjes, wat prachtig! Heel bijzonder. Ben heel benieuwd of ze bij mij ook zo bij elkaar liggen, op eerdere echo’s lagen ze steeds beide in een uiterste hoek van m’n baarmoeder. Ik zei al tegen m’n man; ze weten van elkaar niet eens dat ze bestaan haha!
Bij mij lagen ze ook steeds van elkaar. Maar ze krijgen ook minder ruimte dus uiteindelijk vinden ze elkaar wel haha. Gister lagen ze soms bij elkaar en dan zwommen ze weer een rondje. Echt zooo bijzonder om te zien!