Jij bent ook 5 dagen langer zwanger haha, ik moet terecht langer wachten maar komt helemaal goed, we zijn zo weer een week verder. Veel plezier alvast gewenst!
Ik kreeg net, al na 10 dagen, bericht dat er geen bijzonderheden uit de nipt zijn gekomen! Happy happy happy
Vraagje: zijn er meiden die hier afvallen tijdens de zwangerschap? Ik ben blijkbaar bijna 3 kilo kwijt. Ik eet normaal. Ijzer was goed. Glucose was goed. Wellicht omdat de thyrax voor mijn schildklier nu aanslaat?
ik ook hoor. Voor mijn zwangerschap was ik 74kg. Aan het begin heb ik een heftige darmontsteking gehad en ik kan alleen maar kleine porties eten. Gister op de weegschaal gestaan en ik zit op 72,2kg. Straks weer hb prikken omdat die te laag was. Geen zin in en heb geen oppas (vakantietijd, anders had ik tijdens schooluren laten prikken) dus mijn dochter moet mee
Nee ik blijf aankomen. Naast buik worden ook gezicht, billen en schouders ronder. Kilo'tje bij van mij? Misschien kan je het aankaarten bij de verloskundige, maar als je goed eet denk ik dat het voor de kleine druif niet direct schadelijk is (als je basis gewicht niet te laag is tenminste?).
Ik ben ook veel afgevallen, bij mij kwam het door de misselijkheid en het overgeven. At niks en wat ik at kwam eruit. Bij m’n oudste had ik dit ook en was ik aan het eind van m’n zwangerschap op hetzelfde gewicht als voor m’n zwangerschap. Na m’n bevalling was ik een kilo of 6 lichter dan m’n startgewicht.
In het begin ben ik 2 kilo afgevallen en op dat gewicht sta ik nog steeds. Heb je veel moeten overgeven ?
Vriendin van mij wel, zij staat nu nog op -3 (16w zwanger) ik word alleen ronder begon met 49,2/,3-ish en nu 50,9 (ik ben 1,60m, dat verklaard het lage gewicht). Ik merk het aan de vetjes op mijn heupen en mijn man ziet het aan mijn gezicht. Ik hoop dat het bij de 10kg van de vorige keer blijft. Geloof me, bij mij ziet dat er nogal rond uit haha.
Succes!! Prikangst ken ik niet maar lijkt me alles behalve fijn. Hopelijk is je Hb deze keer mooi boven de 7.0. Ik duim mee.
Ik ben in het begin ong 5 kilo afgevallen. Laatste tijd niet gewogen dus weet niet of ik alweer groei
Wat leuk @PrincessP 2 jongens! Is superleuk als tweeling, zitten elkaar minder in de haren als meisjes denk ik soms Ik mag maandag voor een echo bij de gynaecoloog en dinsdag hebben we een pretecho met de kinderen erbij bij de verloskundige dus ik hoop volgende week ook te weten wat we krijgen! Dank allemaal voor jullie lieve reacties trouwens, uiteindelijk maandag geopereerd met een Ruggeprik, helaas kwam die veel te hoog waardoor mijn bloeddruk enorm zakte en ik daarna medicijnen kreeg waar ik hartkloppingen aan overhield.. nu thuis met veel hoofdpijn en uitgeput... ik ben vooral benieuwd hoe het nu met de baby is aangezien ik die toch echt vaak voelde voor de operatie en nu veel minder/niet , maar mijn placenta lag bij de laatste echo ook aan de voorkant dus ja....
Ik wilde je net vragen hoe het ging, al een tijdje stil namelijk (wat geheel logisch is). Zo te horen ging de operatie ‘goed’, op de ruggenprik na dan. Wat vervelend dat je je niet echt heel fijn voelt momenteel. Krijg je het momenteel allemaal voor elkaar, ook met je twins? Ik hoop dat je snel opknapt en daarnaast (net als iedereen ) snel de baby dagelijks voelt. Hier denk ik soms iets te voelen maarja, niet helemaal zeker. Ik ben blijkbaar meer gemaakt voor het grove schopwerk, en of ik mijn ribben vorige keer gekneusd had hihi.
Dank je! Meiden zullen wel pittig zijn ja, zeker als ik kijk naar het verschil tussen onze jongens en ons nichtje. Ben erg benieuwd naar ze! Wat fijn dat de operatie achter de rug is. Snap dat het spannend is hoe het nu met de kleine gaat. Hopelijk komt het niet weer terug!
Ik eet normaal. Heb niet overgegeven. Dus alles is eigenlijk een beetje gelijk als voor de zwangerschap. Vorige x heeft vk me gewogen. Toen viel me al op dat ik af ben gevallen. Maar dat maakte niks uit volgens de vk. Gewicht was nog steeds prima. Nouja, de baby deed het afgelopen donderdag goed. Dat is het belangrijkste. Ik zal er op blijven letten. Dankjewel voor alle reacties. Toch wel bijzonder hoe anders alle lichamen reageren.
Vanmorgen weer bloed geprikt. Ik wilde mij groot houden voor mijn dochter, maar toen ik bij de apotheek was (even vitamine c halen, want ik kom maar niet van de verkoudheid af), werd ik helemaal draaierig en kreeg allemaal zwarte vlekken voor mijn ogen. Dan weet ik dat ik moet gaan zitten en op mijn ademhaling moet concentreren, anders ga ik echt neer. Tegen mijn dochter heb ik gezegd dat ik een beetje duizelig was en suiker nodig had, dus dat we in het restaurant even wat drinken gingen halen. Dat vond ze niet erg, want ze mocht Fanta . Ik weet wel dat ik nog een keer prikken ga weigeren. De enige prik die er nog in komt, is de dktp en als het nodig is pijnstilling voor de bevalling. Het is wel goed met ze. Ik heb in het ziekenhuis bij het kennismakingsgesprek aangegeven prikangst te hebben en als ik er 1x per 3 prikken zoveel last van heb, laten ze het maar lekker (vorige week ging goed, de keer daarvoor had ik mijn hele onderarm blauw)