Hier is mijn lichaam toch ook duidelijk aan het werken. Vandaag nogal een drukke dag gehad en ben gewoon helemaal op.. Wat een verschil een zwangerschap als er al een kleine rondloopt!! Ik kan nu echt niet zomaar gaan rusten wanneer ik wil en dat voelt mijn lijf wel En ik ben nog maar 4 weken ver haha Verder heel pijnlijke borsten en een buik die eruitziet alsof ik al 3 maand ver ben (danku opgeblazen darmen )
Goedenavond dames! Wat een mooie testen in de tussentijd van jullie ! Fijn! Ik ben helemaal uitgeput.. kan de hele dag wel slapen. De buikpijn is gelukkig over alleen nog wel een opgeblazen buik! Ik ben blij dat ik nog 1 week moet werken en dan even vakantie heb! Kan ik bijslapen
Hopelijk blijft het bij vermoeidheid Hier erg misselijk, gelukkig niet gespuugd maar zit wel steeds op het randje zeg maar..
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Indy89, 29 jaar, 2e kindje Saskia0507, 32 jaar, 1ste kindje Pennetje, 35 jaar, 1e kindje [ onbekend ] - MMM Peet1369, 32 jaar, 3e kindje (2e zwangerschap) Krily, 24 jaar, 1e kindje 17 augustus Elmo89, 29 jaar, 2e kindje Mijz11 18 augustus 19 augustus PrincessP, 32 jaar, 3e Kindje 20 augustus 21 augustus 22 augustus Lisa890, 29 jaar, 2de kindje Arlo, 29 jaar, 2e kindje MMM 23 augustus Exciting, 29 jaar, 3e kindje 24 augustus 25 augustus Lana88, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (11) ------------------------------------------------------- Afspraken: Saskia0507, 31 december, 7 weken Arlo, 31 december echo, 6+4 weken Elmo89, 2 januari, rcho 7 weken Indy89, 2 januari, echo 7 weken Krily, 3 janauri, echo 8 weken Lana88, 2 januari, intake verloskundige Lana88, 3 januari, echo 6+5 Pennetje, 6 januari, echo 8 weken Exciting, 9 januari, echo 7.5 week Peet1369, 11 januari, echo 9 weken PrincessP, 15 januari echo Elmo89, 22 januari, intake verloskundige Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hallo dames, Als jullie het goed vinden klets ik ook af en toe even mee ik kon het lijstje nog niet zo snel vinden maar dat komt dan later wel. Ik ben (vermoedelijk) nu 4w2d zwanger. Gestopt met testen inmiddels haha. En net als sommige anderen enorm last van de darmen en borsten. Edit, ik zie net een lijstje voorbij komen haha. Ik zal kijken of het me lukt om het er tussen te zetten straks of later. Niet zo makkelijk op een mobieltje
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Indy89, 29 jaar, 2e kindje Saskia0507, 32 jaar, 1ste kindje Pennetje, 35 jaar, 1e kindje [ onbekend ] - MMM Peet1369, 32 jaar, 3e kindje (2e zwangerschap) Krily, 24 jaar, 1e kindje 17 augustus Elmo89, 29 jaar, 2e kindje Mijz11 18 augustus 19 augustus PrincessP, 32 jaar, 3e Kindje 20 augustus 21 augustus 22 augustus Lisa890, 29 jaar, 2de kindje Arlo, 29 jaar, 2e kindje MMM 23 augustus Exciting, 29 jaar, 3e kindje Daphne91, 27 jaar, 3e kindje* 24 augustus 25 augustus Lana88, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (12) ------------------------------------------------------- Afspraken: Saskia0507, 31 december, 7 weken Arlo, 31 december echo, 6+4 weken Elmo89, 2 januari, rcho 7 weken Indy89, 2 januari, echo 7 weken Krily, 3 janauri, echo 8 weken Lana88, 2 januari, intake verloskundige Lana88, 3 januari, echo 6+5 Pennetje, 6 januari, echo 8 weken Exciting, 9 januari, echo 7.5 week Peet1369, 11 januari, echo 9 weken PrincessP, 15 januari echo Elmo89, 22 januari, intake verloskundige Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
2 januari heb ik de eerste echo spannend! Volgens haar berekening ben ik vandaag 5+4 dagen ipv 5+2. Ben benieuwd, vorige zwangerschap werd ik 2 dagen terug gezet. @Lisa890 vind het ook pittig nu met een kleintje erbij. Hoe oud is jouw kindje? Mijn dochter is 22 maanden, slaapt nog steeds niet door.. Gaat is tijd worden. Op mijn vrije dag doe ik nu lekker een middagdutje met haar mee
Oh die misselijkheid.. die mag inderdaad wegblijven. Ik heb wel de hele tijd een weeig gevoel en absoluut geen zin in eten en eet me s avonds dan weer vol
Mijn jongste is 12,5 maand en ook nog geen nacht doorgeslapen slaapt de helft vd nacht ook nog eens bij ons in bed... dat wordt nog een dingetje. Ben de bv wel aan het afbouwen, ik hoop dat hij dan snachts papa ook gaat accepteren
Mijn zoon is 5 en slaapt nog steeds de nacht niet door Hangt ook wel een lang verhaal aan vast maar goed, intussen is het een feit dat ik nog elke nacht moet opstaan. Dutjestijd is ook al enkele jaren geleden dus overdag kan ik niet echt rusten. Nu ligt hij er net in, aaahh voeten omhoog en even heel mijn volwassen leven in die 3 uur proppen voor ik zelf mijn bed inkruip
Een ander vraagje, Mijz11 had ergens een onderwerp gestart maar is nu niet meer actief op dit forum (?) Zal ik dat achter haar naam zetten of haar naam weghalen?
Dames jullie worden al flink op de proef gesteld met kwaaltjes.... en lieve kindertjes om jullien heen Hier al dag 3 dat alles weg is.... stilte voor de storm of toch.... Ben heel benieuwd hoe de familie van @Pennetje gereageerd heeft!
Oh ja ik heb er ook 2 van 5... nu zijn ze weer dwars (En slapen nog steeds niet nu ) s middags slapen lukte vandaag gelukkig nog omdat mijn man me naar bed stuurde.. Ik zat wel al om 6.30 beneden met ze vanochtend.
We gaan voor de stilte voor de storm Ik kan me voorstellen dat het je wel onzeker maakt als wij zo over kwaaltjes zeuren...