Misschien voor de nieuwe mensen de fb weer even promoten, die weten denk ik niet van het bestaan af. Super handig bedacht van je die ruilhoek!
Oh dat zou best kunnen, wij hebben aan 1 bank genoeg dus daar hebben we niet naar gekeken. De eerste bank is wel breed genoeg voor drie stoelen trouwens!
Daar zeg je wat. Heb alleen ff geen tijd om met de lijst ernaast een rondje te taggen haha. Dusss tag maar een eind raak en degenen die getagd worden en die het leuk vinden om met puur dit clubje ook mee te kletsen op onze (geheime en verborgen) fb groep, pb me gerust.
Voor de liefhebber! Ja ik weet dat m’n naam en plaatsnaam er op staan, doet me eigenlijk niet zoveel. Hoef niet met alle geweld anoniem te zijn. Wél heb ik het geluid er onder vandaan gestript. Had vier van m’n kids bij me en dat was dus een vijfvoudige hysterische reactie die ik dan weer wél erg intiem vond om te delen.
Ik krijg vanmiddag een angelsound binnen. Lijkt me leuk om met zoontje mee te 'spelen' en ter bevestiging dat ik nog steeds zwanger ben (tja, het blijft spannend). Maar oh oh, kans is er natuurlijk ook dat ik het hartje zelf niet kan vinden met dat ding. Duimen..
Ik mag hem niet in huis halen van mijn vriend. Die is bang dat ik dan constant ga luisteren. Naja, gelukkig mag ik vrijdag weer luisteren. Hopelijk is alles nog goed. En dan waarschijnlijk geslachtbepaling inplannen.
Dat had ik ook in 2009! Leuk, gefeliciteerd! Aangezien ik altijd vrij kleine kindjes krijg waarbij maatje 50 ruim zit heb ik onder de noemer je kunt er maar beter iets van hebben liggen een paar dingetjes in maatje 44 gekocht net. Zo’n schattig kleurtje groen dat het bijna uniseks is maar kan ons manneke er zo in zien liggen. <3
Leuk @kim170709 en @Elmo89! En nu shoppen Ik heb gister van m’n schoonmoeder twee hele schattige pakjes van noppies gekregen, zo lief! Eentje in het groen en eentje in het roze. Met bijpassende mutsjes en vestjes. Zelf net ook voor het eerst geshopt en twee hele leuke pakjes gekocht. Echt leuk om nu voor meisjes te kunnen shoppen
Dank jullie wel! Jaa het was een fantastische middag! Iedereen werd gek toen bleek dat het een meisje was..haha! Zo leuk om mee te maken!
@kim170709 & @Elmo89 Gefeliciteerd met jullie meiden !! Ik mag me zo gaan melden in jet zkh Vanmorgen uit het niets flauwgevallen , mega lage bloeddruk en nu schiet die meters omhoog +hoge hartslag. Toch maar even laten checken