@kimmaikel24 jeetje. Beterschap meis. Hopelijk gaat het snel goed. Ik ben vanochtend weer sinds weken eens klaargekomen. Heel fijn. Maar nu voel ik sinds een paar uur soms wat steken/trekken/krampje in de onderbuik. Ik denk eerlijk gezegd dat het mijn banden zijn. Wordt erger met opstaan. Herkent iemand dit en kan het kwaad? Durf je weer eens klaar te komen, krijg je dit geneuzel.
Jeetje wat eng! Ik heb dit laatst bijna gehad maar lukte me om bij te blijven, ook een lage bloeddruk. Doodeng! Hopelijk niks ergs aan de hand. Sterkte!
Jeetje, sterkte. Wat zul je zijn geschrokken! Hopelijk is het niks ergs en komen de hoge bloeddruk en hoge hartslag van de schrik. Laat je zo weten hoe het met je is?
Door de bloeddrukdaling is mijn lichaam zo hard gaan werken om hem weer omhoog te krijgen , dat ik dus die hoge piek en hoge hartslag kreeg. Voor de zekerheid hartfilmpje gemaakt maar was oké. Bloeddruk was nu 130/70 Moet het in de gaten houden. Dankjewel allemaal !
Gelukkig maar @kimmaikel24 ! toch schrikken! Ik ben hormonaal denk ik. Hoop opeens zo op een meisje - dat ik teleurgesteld zal zijn als het donderdag een jongen is denk ik? - Maar echt, de enige reden daarvoor is dat ik echt HEEL graag heel veel meisjeskleding wil kopen. Het is zoooo zoet en lief en leuk. Echt, het gaat alleen om de kleding. Want ik ben gek op mijn moederlievende knuffelzoon, ik vind mezelf echt een jongensmoeder en twee jongens lijkt me super gezellig.
Oef wat schrikken @kimmaikel24! Gelukkig alles in orde... Hier een zeer sprankelend seksleven. Geen bandenpijn meer na een orgasme, wél een mega harde buik die echt heul lang aanhoudt. Maar dat herken ik wel vanuit eerdere zwangerschappen dus maak me er niet druk om. De eerste weken van de zwangerschap was het wel wat overgevoelig na een orgasme (krampen).
@kimmaikel24 wat fijn dat alles goed is! Vandaag hebben we de blije doos opgehaald. Met alle aanbiedingen door de seizoensuitverkoop kon ik het niet laten om ook een overslagshirtje mee te nemen. Wel unisex, want hier weten we het geslacht nog niet. Er hing veel met 50% korting!
Had ook nog een positiejurk uit het aanbiedingenrek gepakt, maar al mijn kleding van de vorige keer was al weggegeven. Ik vond Prenatal duur met leggings (ik heb liever leggings als maillots/panty's), dus na even Googlen kwam ik bij de Lidl uit. Geen goed idee. Van de week wordt er bezorgd: 2 leggings, 3 t-shirts korte mouw, t-shirt lange mouw en een jurkje korte mouw
Ik denk ook we dat het een combi is van banden en harde buik. Maar is nu weggetrokken. Na meerdere uren. Wel fijn dat je het herkent.
In Groningen zelfs een winterjas voor mijn 2 jarige zoon gescoord met 75% korting leuk! Had toen nog geen ophaalbericht van de blije doos haha. Nu wel, eind maart even terug. Ze hadden daar ook heel veel in de aanbieding. Had toen 1 overslagtruitje en 1 normaal truitje gekocht (unisex haha)
@kimmaikel24 oh wat een schrik zeg! Gelukkig dat alles weer aardig goed is. Goed op jezelf passen hè! @MinnieM hier een saai seksleven haha. Vorige zwangerschap giga bloeding gehad die tot week 26 aanbleef dus durf echt niet. Maar herken het harde buiken stukje wel van toen. Dus kan zeker combi zijn van harde buiken/bandenpijn
Ik heb sinds vandaag weer meer zeurend gevoel in Mn onderbuik. Was er net twee weken vanaf. Baarmoeder zal wel weer aan het groeien zijn en darmen zijn ook weer flink in dr hobbel. Werkt ook niet mee. Heb flink wat zwangerschapskleding gekregen van een collega van Mn moeder. Kan ik denk ik wel de hele zwangerschap mee doen. Ideaal!
Ik herken dat van meer zeurend gevoel in buik. Heb da sinds gisteren, dacht eerst van het ziek zijn, ben deze week goed ziek geweest maar zal idd baarmoeder dat aan het groeien is zijn
Ik herken precies wat je zegt en voelde tot m’n schrik ook echt opluchting toen baby 1 een meisje bleek te zijn. Het geslacht van de derde maakte me echt niks meer uit, jongens zijn namelijk ook echt geweldig, maar ik wilde stiekem zo graag ervaren hoe het is om een dochter te hebben. Ik heb vantevoren veel gelezen over “voorkeur” en realiseerde me toen ook wel dat het eigenlijk onzin was om zo’n voorkeur te hebben. Misschien worden onze dochters wel enorme tomboys die nooit jurkjes aan willen, bijvoorbeeld. Ik kan je gevoel niet wegnemen maar weet in ieder geval dat je niet alleen bent en dat het niet raar is om een beetje voorkeur te hebben.
Hier een paar dagen geleden ook weer 2 dagen wat van die zeurende menstruatiepijn gehad. Ik heb het ook maar weer op de groei van bm gegooid. Ben blij als het vrijdag is. Hartje luisteren. Hopelijk klopt het weer mooi en krachtig.
Vanavond onze “nieuwe” kinderwagen opgehaald. Mooi in één keer klaar. Een Mutsy Evo inclusief maxi cosi, voetenzakken regenhoezen overtrekken en een tas. Lang leve marktplaats haha. Kan m’n roze Joolz misschien nog voor een klein prijsje de deur uit.