Zo veel zin in straks ik ben zo nieuwsgierig.. Vanochtend weer naar het werk gegaan en ik werk nu voorlopig halve dagen... misschien zelfs wel tot mijn verlof. Ik ben echt super trots op mezelf dat ik heb durven aangeven dat het niet lekker gaat. Nog wel een afspraak met de bedrijfsarts om het te onderbouwen (en het in mijn eigen hoofd goed gekeurd te krijgen) maar mijn manager vind dit de beste oplossing.. (en ik ook eigenlijk)
Ja met misselijkheid heb ik zo goed als nergens (meer) last van. Wel vaak een hele viezige smaak in m’n mond maar verder gaat het best prima gelukkig.
Hier ook liever bij de vk.. maar ben bang dat ik met 20 weken over moet naar de gyn Nog 1 nachtje en dan weten we het geslacht zeker ( hoop ik ) @Peet1369 Wat fijn dat je leidinggevende zo meedenkt ! & veel plezier vanavond bij de echo
@Peet1369 wat goed dat je je grenzen hebt aangegeven! Veel plezier straks! Hoe laat mag je? @kimmaikel24 waarom denk je weer naar de gyn te moeten?
Wij zijn weer lekker thuis. Vrijdag naar Mn ouders gegaan. Als Friese Brabantse kan ik maar niet wennen aan carnaval. Deze dus heerlijk ontweken haha.
Bij mijn zoontje kreeg ik mega harde buiken met 20 weken , naar zkh en was mijn baarmoederhals al verkort en aan het verweken. Voorbereid op het ergste , bedrust. Met 30 weken nog opgenomen ivm weeen, heb toen weeenremmers gekregen en longrijpings prikjes. Uiteindelijk ben ik ingeleid met 41 weken Maat wil morgen aan de vk vragen of ik niet al in het zkh de baarmoederhals kan laten meten , maakt me toch wel onrustig nu. Aaah carnaval ontvlucht !! Hier huilen omdat het weer voorbij is
Hier andersom, een Brabantse drenth. Ik mis het alleen niet haha. Zou wel graag een keer weer een echte optocht willen zien, maar nu ook weer niet zo graag om ‘even’ daarvoor naar Brabant te gaan