Toch apart dan he dat dat gevoel klopt! Ik heb vanaf t begin t gevoel gehad dT t een meid is die voor onrust gaat zorgenhoop dat dat laatste meevalt.
Ik had bij de oudste heel erg gevoel van meisje, eerste helft. Daarna sterk jongen. Klopte. Tweede dacht ik een meid, was een jongen. Deze keer dacht ik jongen/meisje en twee jongens. Mijn intuitie is schijnbaar erg slecht haha
Zie nu dat m’n woordkeuze een beetje ongelukkig is trouwens ik vertrouw juist heel erg op m’n intuïtie. Intuïtie is mijns inziens wat anders dan een voorspellend vermogen of een “voorgevoel”. Intuïtie betreft je innerlijke alarmbellen in geval van ziekte of gevaar. Anyway dat dus. Einde disclaimer.
Ik had het ook beide keren mis. Ik dacht bij de oudste een meisje en viel bijna van die echotafel toen we een piemel zagen. Bij de tweeling wist ik zeker dat het jongen meisje zou zijn of anders twee jongens. En dat zijn dus twee meiden. Haha!
Zeker. Deze week gaat ook zo langzaam in eens. En dan moet ik nog 5 dagen geduld hebben. Hopelijk ligt beeb dan wel anders. Anders valt er nog niet veel te zien.
Haha zou een mogelijkheid zijn. Nee, eerste "poging" was op de 9maandenbeurs. En de andere poging was bij pretechobureau. Die doen niet inwendig volgens mij.
Hahaha heb er geen enkele met een nub ofzo of ook maar een glimp van wat er tussen de benen zou kunnen zitten.
Jammer haha... Ik denk dat je een meisje krijgt. Meisjes “zijn preuts”. Dat zijn de baby’s die altijd met de benen over elkaar liggen. In dit clubje ook. De meisjes van @Arlo hadden een kuchsessie nodig, bij @exciting was het ook niet meteen duidelijk. Om over @Peet1369 maar te zwijgen... The boys though...? Stuk voor stuk schaamteloos in vol ornaat. Just sayin’.
Joepie vanmiddag naar onze kleine man gaan kijken. Hopelijk laat hij ook via echo zijn dat hij een jongetje is. Aftellen naar straks
Haha geweldig dit. In het skull topic werd ook alleen maar meisje gezegd aan de hand van 2 echo's We gaan het zien dinsdag