Leuk Peet, ik ben hem ook aan het haken voor in het ledikantje straks. Zelfde kleur en wol als in het patroon, inderdaad een erg makkelijke steek als je eenmaal op gang bent. Verder net weer thuis van een weekendje familie en vriendenbezoekjes. Nu even lekker niksen en morgen om 9.00 uur baby spieken. Hopelijk werkt hij mee (ben ervan overtuigd dat het een hij is).
Ahh ik dacht dat ik met 2 vriendinnen een high tea zou hebben.. kom ik daar..is alles versierd en zitten er nog 2 vriendinnen met kadootjes .. Was zo verrast! Zo ontzettend leuk!
Ooh wat lief zeg!! Vast ontzettend genoten!❤️ @exciting zo fijn die bevestiging. Dan is het ineens een heel stuk echter.
@Elmo89 oh wat leuk zeg!! @exciting ah fijn! Maakt het inderdaad ook echter. Ik voel soms fladders maar twijfel wat het is. Al denk ik vanmorgen wel een echte schop gevoeld te hebben
Wij krijgen een jongen erbij ❤️ Ik moest even omschakelen omdat ik nog graag een meisje wilde en de echo echt supersnel ging en ik daarna nog moest bijkomen dat het zo snel om was. Ik had een beetje een gevoel van teleurstelling (klinkt zo ondankbaar he, schaamde me ook gewoon voor mn gevoelens op dat moment). Ik denk dat wij het op 3 gaan houden, dus ik dacht nog een laatste keer schattige jurkjes inkopen, maar we zijn gezegend met een babyboy in Mn buik. Ik zag het piemeltje nog eerder hangen dan de echoscopiste de theorie dat jongens er schaamteloos bij liggen, klopt ook bij ons inmiddels ben ik aan de gedachte van een jongen gewend en hij is uiteraard meer dan gewenst en nu al geliefd ❤️. Deze week ga ik lekker shoppen. Zag een supercute pakje bij de Hema, dat kan ik nu echt gaan kopen
]❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus @Blueandpink - 32 jaar - 3e kindje ♡ meisje 17 augustus @Hoebie - 29 jaar - 1e kindje ♡ meisje @Peet1369 - 32 jaar - 3e kindje ♡ meisje 18 augustus @Elmo89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ meisje 19 augustus @PrincessP - 33 jaar - 3e en 4e kindje ♡♡ twee jongens @Augustus2019 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen @kimmaikel24 - 28 jaar - 2e kindje ♡ meisje @Wendybenthe- 31jaar - 3e kindje 21 augustus @Twinkle81 - 37 jaar - 2e kindje ♡ @2Bmom - 30 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus @exciting - 30 jaar - 3e kindje ♡ meisje 23 augustus @NeverGiveUp2018 - 32 jaar - 2e kindje ♡ @xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ @Daphne91 - 27 jaar - 3e kindje* ♡ jongen 24 augustus @kim170709 - 35 jaar - 4e kindje ♡ jongen @Arlo - 29 jaar - 2e en 3e kindje - MMM ♡♡ twee meisjes 25 augustus @Sarah00 - 32 jaar - 1e kindje ♡ @Aanne88 - 27 jaar - 2e kindje ♡ meisje @MaritS - 27 jaar - 2e kindje ♡ meisje 27 augustus @Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje ♡ jongen @Ezeltjestrikje - 27 jaar - 1e kindje - ♡ @RE080219 - 33 jaar - 6e (9e) kindje ♡ jongen 31 augustus @MamaSaartje - 35 jaar - 5e kindje ♡ @MinnieM - 30 jaar - 1e kindje ♡ ----------------------------------------------- jongen (7) | meisje (10) | verrassing (3) | onbekend (6) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pennetje, 35 jaar, 1e kindje - MA 8+2 Krily, 24 jaar, 1e kindje - MA op 10+3 Zonnetje2015 - 32 jaar - 2e kindje - MA 10+3 NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, MA 10+6 Velena, 32 jaar, 2e kindje, MK 12+5 Afspraken: Maart Augutus2019, 8 maart echo Sarah00, 11 maart, geslachtsbepaling NeverGiveUp2018, 11 maart, ogtt Elmo89, 11 maart, vk NeverGiveUp2018, 12 maart, geslachtsbepaling poging 2 Daphne91, 12 maart, controle gyn Aanne88, 13 maart, controle vk Ezeltjestrikje, 14 maart, geslachtsecho Twinkle81, 14 maart, controle echo gyn PrincessP, 19 maart, gynaecoloog Ezeltjestrikje, 19 maart, controle vk NeverGiveUp2018, 19 maart, controle vk Peet1369, 22 maart, 20 weken echo Elmo89, 25 maart, 20 weken echo Hoebie, 25 maart 20 weken echo Hoebie, 26 maart controle vk Kimmaikel, 26 maart 20 weken echo PrincessP, 28 maart, 20 weken echo April 1 april, Daphne91, GUO 1 april, Twinkle81 SEO 2 april, exciting, 20 weken echo 2 april, Ezeltjestrikje, 20 weken echo 2 april, Kimmaikel24 controle vk 3 april, Aanne88, 20 weken echo 3 april, exciting, controle vk 3 april, xxdooxx, 20 weken echo 4 april, MaritS, 20 weken echo 4 april, 2Bmom, 20 weken echo 4 april, Arlo, 20 weken echo 5 april, NeverGiveUp2018, 20 weken echo 5 april, augustus2019 , 20 weken echo 5 april, xxdooxx, controle vk 10 april, RE080219, 20 weken echo 18 april, PrincessP, vk Mei 16 mei, PrincessP, vk Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Aah heel leuk. Jullie meisje boft dadelijk met twee broers. Ik snap je teleurstelling wel. Je moet gewoon even schakelen en vervolgens ben je harstikke blij. Zeker als je dat kleintje dadelijk in je armen hebt
Gefeliciteerd !! Nog een jongen erbij ❤️ Ik snap je gevoel helemaal hoor. Voor jongens hebben ze ook zo’n leuke stoere dingen
@Aanne88 en @kimmaikel24 bedankt voor jullie berichtje! Ja mijn man snapte er niks van dat ik even een uurtje heel erg stil was. Hij was helemaal door de dolle heen, want dan hoeft ie niet met nog een kind te lopen te prutsen om dr haar voor school in een staart te doen en ik durfde niet goed te zeggen dat ik stiekem een meisje wilde en daarom even van slag was. Maarrrrrrrr dat schakelen gaat snel, ik ben as we speak online lekker aan het winkelen en ik voel me zo gezegend dat ik dit nog een keer mag meemaken. Het voelt nu wel ‘echt’ nu we het geslacht weten. Hebben jullie al een buikje?
Ik had ook een sterke voorkeur voor een meisje.. die krijg ik gelukkig ook maar als het een jongen was geweest zou ik ook even van slag zijn.. En puur omdat het de laatste is.. en het besef dat je dan nooit een dochter krijgt. Maar zou uiteindelijk net zo blij zijn geweest met nog een jongetje hoor Buikje.. poeh jaa best al een buik
Uhh ja hier ook al een behoorlijke buik...... mensen schrikken als ze mij zien en als ik dan zeg dat ik pas 17 weken zwanger ben ..
Wij (ik vooral) zijn helemaal bezig met de naam.. we hebben een J.ulian en een K.ristian en ik denk voor de kleine meid aan N.ikki wat vinden jullie hiervan? Ik wil sowieso een naam waarin de i-klank naar voren komt..
J.ulian vind ik mooi ! N.ikki staat ook in mijn lijstje Ik geloof dat wij er echt niet uitkomen samen.. Mijn lijstje : E.vi L.iv Zoë I.sa N.ikki L.iva Lijstje van mijn man : B.ella C.hayenne
Erg hè mijn jongens van 5.5 heten J.ulian en K.ristian.. er moet nu dus een meisjesnaam bij maar voor een meisje wil ik eigenlijk een korte stoere naam.. maar dat is nogal lastig combineren met die van de jongens blijkt...