Even reclame maken voor de fb pagina. Willen jullie er ook bij? Volgens mij heb ik iedereen die er niet in zit hieronder getagd. Mocht je eerder aangegeven hebben er niet in te willen, sorry. Heb het niet van iedereen onthouden @Blueandpink @Hoebie @Wendybenthe @2Bmom @NeverGiveUp2018 @xxdooxx @kim170709 @Sarah00 @Aanne88 @Mamalove2014 @Ezeltjestrikje @MamaSaartje @MinnieM
@Leodepeo Je bent hier op een of andere manier van de lijst. Klopt dat? Of is dat per ongeluk gegaan?
Klopt. Ik mag morgen om 18:30. Zal wel een lange dag worden morgen. Hopelijk weten we dan eindelijk of we bij team roze of team blauw horen
Oeeeeh spannend @NeverGiveUp2018 ! Nog 1 nachtje slapen Ik hoop dat hij/zij niet eigenwijs is en gewoon eventjes de beentjes uit elkaar doet
Ik begin hem nu langzaam wel te knijpen voor de 20 weken echo Toen kwamen ze bij de vorige zwangerschap achter de verkorte bmm. Hoop zo dat dat nu niet het geval is
Daar gaan we wel voor! Ben van 5 tot 6 te sporten voor we heen gaan dus hopelijk heb ik de beeb dan een beetje wakler geschud
Hoi iedereen, Wat leuk al die foto's van buikjes en kleding. en gefelciteerd aan de gene die weten dat ze een jongen en/of een meisje krijgen. Hier alles goed, op de zwangerschapssuiker na. Nu nuchter en na elke maaltijd mijn suiker controleren, maar deze blijft aan de hoge kant. Woensdag weer naar het zh. Zit nu in mijn nachtdienst, dus ga weer verder werken