Bedankt voor het doorgeven. We hebben haar net een e-mail gestuurd. Waarschijnlijk heeft zij onze pb van vanmorgen nog niet kunnen lezen.
@suikertest Hier zojuist gebeld door vk. Voor mij was het eigenlijk geen verrassing, maar heb, net als bij m'n vorige zwangerschap, zwangerschapssuiker. Hele riedeltje wordt dus weer in gang gezet.
@kimmaikel24 auw! Klinkt pijnlijk en alles behalve prettig. Hopelijk kunnen ze er iets mee of je in iedergeval geruststellen dat het niet zal scheuren of iets. Succes!
Ik eet van m'n zelf als redelijk suikervrij. Dus als ik het daarmee onder controlle kan houden hoef ik niet te spuiten. Zo kwam ik de vorige zwangerschap ook door. Dus heb goeie hoop nu ook weer. Haha ja dank je. Ga zo de beeb eerst ff wakker sporten hoop ik en dan door. Ben benieuwd
Ik heb nog prikspullen van vorige zwangerschap. En heb een aantal keer een curve geprikt om te kijken of ik ergens op reageer. Brood en aardappelen reageer ik op bijv.. Alles met toegevoegde suikers ook. Maar dat zijn voor mij eigenlijk al dingen die ik zoveel mogelijk mijd. Hopelijk is dat dus genoeg nu ook.
Bij ons zei de echoscopiste dat de kleintjes juist actief zijn als mama rustig zit. Niet te hard sporten dus hahaha Wel balen van je suiker. Hopelijk helpt alleen dieet! Ik heb niks van Mn test van vorige week gehoord...9
Vorige keer niet veel geks gedaan en toen lach het in coma. Dus hoop dat het hier anders om is vandaag Dan zal je test deze ronde wel goed zijn. Heb de mijne gister gehad en zou de uitslag volgende week bij de vk krijgen. Maar werd net al gebeld Als je nu een goede uitslag hebt, moet je dan tussen 24 en 28 weken weer? Zou hier wek het geval zijn als het nu wel nog rustig had geweest
I'm back! Thanks @Daphne91 en @Beheer! Niet bijgelezen en geen tijd ook nu sorry. Misschien vanavond weer even haha. Wél een 16 weken dansje en de zwangerschap bekend gemaakt op het werk. Hoef me gelukkig geen zorgen te maken over mijn contractverlenging is me al toegezegd!
Volgens mij moet ik nog wel een keer. Doen ze bij ons standaard met tweelingzwangerschappen. Welk termijn dan weer weet ik eigenlijk nier. Denk ook dat als het niet goed was ik het al gehoord had. Ik hoop dat ukje meewerkt vanavond!! Spannend!!!
]❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus @Blueandpink - 32 jaar - 3e kindje ♡ meisje 17 augustus @Hoebie - 29 jaar - 1e kindje ♡ meisje @Peet1369 - 32 jaar - 3e kindje ♡ meisje 18 augustus @Elmo89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ meisje 19 augustus @PrincessP - 33 jaar - 3e en 4e kindje ♡♡ twee jongens @Augustus2019 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen @kimmaikel24 - 28 jaar - 2e kindje ♡ meisje @Wendybenthe- 31jaar - 3e kindje 21 augustus @Twinkle81 - 37 jaar - 2e kindje ♡ @2Bmom - 30 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus @exciting - 30 jaar - 3e kindje ♡ meisje 23 augustus @NeverGiveUp2018 - 32 jaar - 2e kindje ♡ @xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ @Daphne91 - 27 jaar - 3e kindje* ♡ jongen 24 augustus @kim170709 - 35 jaar - 4e kindje ♡ jongen @Arlo - 29 jaar - 2e en 3e kindje - MMM ♡♡ twee meisjes 25 augustus @Sarah00 - 32 jaar - 1e kindje ♡ meisje @Aanne88 - 27 jaar - 2e kindje ♡ meisje @MaritS - 27 jaar - 2e kindje ♡ meisje 27 augustus @Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje ♡ jongen @Ezeltjestrikje - 27 jaar - 1e kindje - ♡ @RE080219 - 33 jaar - 6e (9e) kindje ♡ jongen 31 augustus @MamaSaartje - 35 jaar - 5e kindje ♡ @MinnieM - 30 jaar - 1e kindje ♡ ----------------------------------------------- jongen (7) | meisje (11) | verrassing (3) | onbekend (5) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pennetje, 35 jaar, 1e kindje - MA 8+2 Krily, 24 jaar, 1e kindje - MA op 10+3 Zonnetje2015 - 32 jaar - 2e kindje - MA 10+3 NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, MA 10+6 Velena, 32 jaar, 2e kindje, MK 12+5 Afspraken: Maart NeverGiveUp2018, 12 maart, geslachtsbepaling poging 2 Aanne88, 13 maart, controle vk Ezeltjestrikje, 14 maart, geslachtsecho Twinkle81, 14 maart, controle echo gyn PrincessP, 19 maart, gynaecoloog Ezeltjestrikje, 19 maart, controle vk NeverGiveUp2018, 19 maart, controle vk Peet1369, 22 maart, 20 weken echo Elmo89, 25 maart, 20 weken echo Hoebie, 25 maart 20 weken echo Hoebie, 26 maart controle vk Kimmaikel, 26 maart 20 weken echo PrincessP, 28 maart, 20 weken echo Sarah00, 29 maart, controle vk April 1 april, Daphne91, GUO 1 april, Twinkle81 SEO 2 april, exciting, 20 weken echo 2 april, Ezeltjestrikje, 20 weken echo 2 april, Kimmaikel24 controle vk 3 april, Aanne88, 20 weken echo 3 april, exciting, controle vk 3 april, xxdooxx, 20 weken echo 4 april, MaritS, 20 weken echo 4 april, 2Bmom, 20 weken echo 4 april, Arlo, 20 weken echo 5 april, NeverGiveUp2018, 20 weken echo 5 april, augustus2019 , 20 weken echo 5 april, xxdooxx, controle vk 5 april, Sarah00, 20 weken echo 10 april, RE080219, 20 weken echo 15 april, Daphne91, controle gyn 18 april, PrincessP, vk Mei 16 mei, PrincessP, vk Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Toch balen! Ik moet wel de suikertest doen maar verwacht eigenlijk helemaal niet dat hier iets uitkomt. Dit betekend curves bijhouden, prikken en naar de diëtiste of iets dergelijks? Lijkt me erg naar helaas. Edit; ik zie net dat je al gereageerd hebt op een soortgelijke vraag. Hopelijk valt het zo onder controle te houden