Ik voel onze kleine man al heel goed. Soms kleine dubbeltjes, denk da hij draait en andere keren een schopje wat duidelijk te voelen is aan binnenkant. Gisteren had mijn vriend zijn hand op mij en hij voelde het schopje heel licht, kon de plaats aanduiden waar hij iets voelde zonder ik zei van daar was hem . Zo bijzonder
Wat gaaf! Ik denk soms wat te voelen, maar zo snel weer voorbij dat k twijfel of t darmen of verbeelding is.. Al paar weken zo. Eet meer en zoeter de laatste tijd, dus denk misschien meer vruchtwater ook.
straks gaan we even naar de Ikea. Ook omdat onze dochter dat gewoon leuk vindt (en gek op de gehaktballetjes is). Ben benieuwd of ik mij in kan gaan houden nu ik het geslacht weet. Voordeel is dat het salaris nog niet binnen is. En binnenkort natuurlijk de mamamazzeldagen van Prenatal. Andere babywinkels gaan mee in de aanbiedingen. Hopelijk zijn er acties op maxicosi, want we zijn de insert ervan kwijt. Omdat het stoeltje gewoon goed is en we ook de base voor in de auto nog hebben, gaan we geen hele nieuwe halen natuurlijk. Overigens had ik 2 weken voor ik de positieve test in handen had nog tegen mijn vriend gezegd dat we de stoeltjes en base misschien beter op marktplaats konden zetten. Had ik gelukkig nog niet gedaan.
Wat een geweldig gevoel is dat hè ! Heb het idee dat ze hier dwars ligt , voel soms de billetjes duwen denk ik
Even een klaagmomentje.. Ik trek deze lange werkdagen steeds minder.. en dan denk ik pff kim stel je niet zo aan.. Vandaag dienst gehad van 08.00 uur tot 15.30 uur En vanavond weer van 19.00 uur tot 23.00 uur.. En ben nu al kapot
Oef mijn man heeft nesteldrang... maar dan ook echt! Waar ik overal nog rustig over na wil denken, wil hij alles al klaar hebben.. alles uit de dozen en het plastic.. Oef wat is dat irritant!!
Ik ben zzper.. En heb mijn eigen cliënten. Maar bij iedere cliënt zit ik weer in een apart team, dus altijd een beetje puzzelen om met ieder team een rooster klaar te krijgen. Ik ga me beschikbaarheid ook echt iets minderen per april. 1 cliënt heeft avondzorg van 21.30 uur tot 23.00 uur maar dat word me ook echt te laat. Had laatst al in de app aangegeven dat het me teveel werd die avonden dat ik kapot was.. Ik kreeg als reactie : we zijn allemaal moe...
Geen idee of het iets is voor iemand maar kwam een aanbieding van kinderwagen mutsy evo tegen. Ff als tip https://www.dinkeywinkey.nl/opruiming/mutsy-evo-urban-nomad-atlantic-blue-aanbieding
Ooh amai. Je zou voor minder moe zijn. Ik heb ook wel last met vroege dienst en late dienst ben elke keer blij dat ik in bed lig. De week dat nu komt gaat ook een zware week worden 6 dagen werken
Meen je niet Kun je niet zeggen, aju? Ik ben weg..? Vindt dit ook wel een erg lange dag hoor.. Gewoon werken tot 15.30, oké, maar je moet vanavond ook nog.. Pff succes!
Jawel kan ik wel , en ga ik denk ik ook doen voor mijn verlof.. de cliënt kan er niks aan doen dat vind ik dan wel sneu maar ze zoekt ook niet echt mee naar een oplossing.
Ben zo blij dat ik gewoon een 8.30-17.00 baan heb hè. Moet er niet aan denken al die gebroken diensten met wisselende tijden. Denk dat ik met meer gemak mijn 40 uur per week wegtik dan jullie...
Ja ik ben ook blij met mijn dagen.. 2 terug ook nog avonden, nachten, weekenden en feestdagen.. Nu gewoon 3 vaste dagen en kan mezelf uit plannen. Ideaal..
Zoveel respect voor iedereen in de zorg! Lichamelijk en emotioneel zwaar, en dan die tijden als kers op de taart. Ik voel me gezegend met 32 urige kantoorbaan. Kan ook nog thuis (of elders) werken wanneer ik wil. Heb dan ook echt nog niet het gevoel gehad dat werk teveel wordt.