Ik snap je gevoel wel ja, zeker als je het bij de jongste zo snel en goed al van buitenaf zag. Ik vermoed dat toch door de placenta voor? Meer omdat ik hetzelfde had en ook rond deze tijd mijn jongste van buitenaf kon voelen. Ik voel nu nog niks en ook dat maakt me onzeker. Hopelijk heb je donderdag een prachtige echo van je twee jongens. Overigens kan ik me indenken dat je juist met een tweeling had verwacht dat het extremer zou zijn. Wellicht komt dat nog Iedereen veel succes met de 20w echo’s!
Ik snap je wel.. Ik voel ook nog geen duidelijke schopjes, nog steeds gefladder en placenta ligt gewoon aan de achterkant. Hopelijk ben je na donderdag gerustgesteld !
Ik heb 1 voorliggende en 1 achterliggende placenta. Ik voel ze wel, ik denk beide, maar zit dichter bij fladderen dan schoppen inderdaad. Heb ook steeds steekjes bij Mn schaambot zo ongeveer. Onderin de buik. Maar blaas is vorige week op getest en niks meer van gehoord dus dan was die gewoon goed. Stomme onzekerheid...
Spannend zeg! De eerste 20weken echo's zitten er aan te komen. Wat gaat het toch snel allemaal. Hier helaas erg aan het vechten met de bloedsuikers Ze zijn de hele dag door eigenlijk perfect en goed met de juiste voeding bij te houden. Maar die eerste, nuchtere prik in de ochtend Ik snap er niks van. Die is toch geregeld net te hoog. Vanmorgen weer en dat terwijl ik met perfecte waardes naar bed ging. Ben bang dat het deze zwangerschap toch anders gaat zijn en ik van de week maar even aan de bel moet trekken als het zo blijft 's ochtends.
Oeh ik snap je onzekerheid, misschien een geruststelling, ik voel nu bij deze zwangerschap van 1 met voorliggende placenta veel meer. Alsof ze ruimte heeft om een aanloop te nemen ofzo. Een tweeling heeft natuurlijk minder ruimte en kan misschien ook kleinere bewegingen maken? Wat ik vooral had met de jongens was dat ze mijn foef als trampoline gebruikten.. maar aan de buitenkant had ik echt pas beweging toen ik het in de zwangerschap was...
O wat een herkenning meiden. Hier ook een placenta voor. En ik denk soms een kriebeltje te voelen, maar eigenlijk vaak genoeg dagen dat er gewoon niks te voelen is. Ik wordt nu ook wel wat onzeker en ongeduldig. Hopelijk voel ik snel wat duidelijker een schopje. Maar het scheelt dat nog niet iedereen iets voelt.
Hier sluit ik me geheel bij aan. Voor niemand ‘fijn’ maar toch een geruststelling. Ik denk soms wat te voelen inderdaad, misschien denk ik dat wel dagelijks alleen mijn darmen zijn echt erg op de hobbel dus helemaal zeker weten doe ik niet.
Fijn om te lezen. Wat dat betreft is er zo weinig te vinden over tweelingzwangerschappen. Alles is gebaseerd op eenlingen. Wat ik dan lees bij info ofer bepaalde weken is dat je twee sneller voelt. Maar dat is dus helemaal niet zo. Hoe is dat bij jou @Arlo? Wat betreft de foef als trampoline... ik voel ze wel veel onderaan inderdaad. Missxhien daarom de steekjes onderin de buik.. Pfff was het maar donderdag haha.
Hier ook soms de darmen die wat meer lucht bevatten dan wenselijk. Grote boodschap blijft ook soms een uitdaging. Dus heel herkenbaar dat je enige kriebel aan de darmen toeschrijft.
Jeetje ongelooflijk hoe snel het gaat. We zijn alweer bijna op de helft! Ik ben gesloopt, zieke kleuter dus vannacht vijfhonderd keer sinasprillen en glaasjes water aangesleept terwijl ze bij me in bed kroop en me als een kachel oververhitte. Ben een koukleum maar dat was zelfs voor mij te gortig. Maar goed vandaag is ze dus niet naar school geweest natuurlijk. Ze was bij de stiefvader van mijn stiefkindjes. Word er zo blij en gelukkig van iedere keer dat ik besef hoe bijzonder het is dat dat gewoon kán. Ben enorm dankbaar voor die fijne verstandhoudingen.
De tijd gaat inderdaad megasnel! Ik voel heel af en toe (1 keer per 3 dagen ongeveer) een kriebeltje. Begin nu ook een beetje een buikje te krijgen, op werk beginnen mensen het nu te zien. @NeverGiveUp2018 Suikers en hormonen is toch een rare combinatie. Wellicht kan het ermee te maken hebben dat je de 20 weken nadert? Vanaf 20 weken kunnen de suikers nog meer ontregeld raken. Hebben jullie trouwens ervaring met de Prenatal Mazzel dagen? Die beginnen morgen, maar ik vind de aanbiedingen in de folder flink tegenvallen. Zijn de aanbiedingen in de winkel misschien beter of is het meer een wassen neus? iedereen veel succes bij de 20 weken echo's!
@NeverGiveUp2018 pittig hoor, die suiker. Maar zo te lezen heb je het goed onder controle @RE080219 hopelijk knapt ze snel op. Inderdaad fijn dat ze daar terecht kan! Dat is best bijzonder. Ik voelde vandaag een duidelijke trap,maar meestal voel ik het kindje bewegen, maar niet trappen. Ik heb natuurlijk wel een voorliggende placenta, dus zal het toch allemaal wat minder heftig voelen. En ik zal het ook echt niet missen als dit keer mijn blaas niet als trampoline gebruikt gaat worden
Ik denk dat ik ook voornamelijk mini kriebeltjes voel als ik s avonds rustig op de bank lig. Nog geen echte duidelijke schopjes.
Hier zijn de schopjes/kriebels dagelijks te voelen! Hoop dat het voor ons allemaal snel mag voorkomen! @RE080219 beterschap met je dochter! @NeverGiveUp2018 wat vervelend zeg! En gek dat ze over de dag prima zijn maar in de ochtend niet.. Lijkt mij dan Niet heel verontrustend? De mazzeldagen bij de prenatal,, heb een easybase gekocht! Net 5 minuten geleden nu 118 euro! Als ik vergelijk is deze echt wel de goedkoopste! Ik ben er blij mee..
@MOM2019 Dat zou best kunnen hoor. Het is bekend dat het verergerd in de loop van de zwangerschap. @Twinkle81 over het algemeen heb ik het idd aardig onder controlle. Alleen blijf ik die nuchtere waarden in de ochtend niet snappen @exciting het is behoorlijk frustrerend. Vooral omdat dit dan toch kan betekenen dat er medicatie aan te pas moet komen. Deze hele week maar die ochtend prik doen en kijken wat ie doet. Bij 3x afwijkend moet ik gelijk contact opnemen. @RE080219 beterschap daar in huis.
Zo, net een Bugaboo Donkey Twin opgehaald! Zo blij! Zag er nog erg goed uit en voor een super scherpe prijs. Ik ben blij! Ik voel denk ik dagelijks wel iets, maar soms maar 1 keer per dag en soms wat meer. Maar nooit heel erg. Jongste was een stuk actiever al. Al staan zijn pootjes nog steeds niet stil en trappelt hij nog steeds erg graag. Zal dus ook wel een karaktertrekje zijn. Ben gelukkig wel weer minder onzeker dan vanmorgen. Ben benieuwd hoe lang het duurt haha
Moet morgenvroeg voor een GUO Ze heeft een afwijking aan de darmen gezien wat kan wijzen op taaislijmziekte. Hoeft niet maar kan wel.
Hè bah, dat wilde je niet horen... ik hoop van harte dat morgen blijkt dat er weinig aan de hand is. Zit het bij jullie in de familie?
Jeetje, dat is een lange dag wachten dan echodens darmen? Hoe lastig het ook klinkt, hou in je achterhoofd dat het echt geen CF hoeft te zijn. En ik duim ook echt enorm mee dat het dat niet is (mijn neef had dit). Sterkte voor nu! Mag je op tijd voor de GUO?