Super dat alles goed gaat met musa. Ik hoop mee dat hij binnen 2 maandjes thuis is. Geweldig een meisje en dat de 20 weken echo in orde is. De meisjes zijn hier op het forum goed vertegenwoordigd
@MamaSaartje wat fijn dat de echo goed was, en welkom bij team roze!! Super leuk! En ik hoop en duim mee dat Musa snel naar huis mag.. Dat hij maar snel mag opknappen! Dan kunnen jullie thuis genieten!
Hier vanmorgen de insuline voor de nacht opgehaald. Mijn nuchtere waardes blijven te veel schommelen. Overdag wel alles prima onder controlle. Heb al een keer proef moeten prikken zonder insuline. En dat valt me alles mee. Bloedsuiker testen is gevoeliger @MamaSaartje Fijn om te lezen dat het goed gaat. Hopelijk mag jullie mannetje gauw mee naar huis! En natuurlijk gefeliciteerd! Team roze doet het goed hier in de groep.
@MamaSaartje Goed om te lezen dat jullie langzaam de goede kant oo gaan. En wat tof dat jullie een meisje krijgen!
Fijne berichten @MamaSaartje! Hopelijk mag het vooruitzicht thuiskomst gauw vorm krijgen! Hier ook een goede SEO gehad vandaag. Alles doet het alles op schema en het is nog steeds een jongen haha.
Hier ook weer terug van een mid weekje vakantie @MamaSaartje Gelukkig gaat het de goede kant op met Musa ! En gefeliciteerd !! Een meisje ❤️ En wat fijn weer al die goede echo’s !
Sorry voor de late reactie. Beetje een heftige week gehad, vermoeiend. Niks ergs verder maar het is dezelfde periode als toen met onze overleden zoon 5 jaar terug. Ik ben ook in dezelfde periode uitgerekend (toen 8 aug). Vandaag heel moe maar gaat wel goed verder. Maandag weer een groeiecho. Fingers crossed. @MamaSaartje wat fijn dat het goed ging! Zowel nu met Musa als met deze zwangerschap. Gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk lukt dat in 2 maanden, dat zou enorm fijn zijn en mag natuurlijk ook wel na zo’n tijd. Heftig zeg!
fijn te lezen dat het de goede kant opgaat met Musa. Hopelijk heb je hem snel weer fijn thuis. en gefeliciteerd met de goede echo en dat het een meisje is. [QUOTE="NeverGiveUp2018, Hier ook aan de insuline ivm zwangerschapsuiker. Het prikken doet idd geen zeer, als je het goed doet voel je er niks van. Hpelijk krijg je je nuchtere waardes nu onder controle.[
Momenteel denk ik nog aan het zoeken naar de juiste hoeveelheid. Moest beginnen met 6eh, maar dit maakte geen verschil. Nu 8eh. Dat lijkt wel effect te hebben. Moet jij ook overdag spuiten?
Ik merk dat de misselijkheid overdag meer verdwijnt alleen tijdens of net na het tanden poetsen s ochtends moet ik nog spugen. iemand een tip? Ik vind het niet doen namelijk niet echt een optie
Ja het is even zoeken naar de juiste hoeveelheid, maar alles schommelt tijdens de zwangerschap dus je suiker ook en dat moet steeds bij gesteld worden. Ja ik spuit overdag ook, maar het is moeilijk om een goede belans te vinden door mijn nachtdiensten. ik ben zelf verpleegkundige en voor mij maakt dat het wat makkelijker, spuiten al gewend (alleen niet bij mezelf) en ook bekend met insuline enzo.
Vervelend dat je nog steeds moet spugen. Ik neb het soms ook nog met tandenpoetsen dat ik een vlaag misselijkheid voel. Niet spugen gelukkig. Het helpt dan om niet te ver achterin mijn mond te komen met de tandenborstel. Verder niet echt tips helaas. Voelt iedereen de baby inmiddels goed bewegen? Ik voel haar echt behoorlijk goed en heb het idee dat ze een erg actief kind is. Geen idee natuurlijk wat ‘normaal’ is, het is de eerste. Maar ik vind het erg leuk om te merken dat er een soort interactie komt. Van het weekend had ik een keer een grote hik toen ik wakker werd en meteen voelde ik haar flink bewegen, alsof ze er van wakker schrok. Zo grappig.
Ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt voel ik hem dagelijks. Hij is minder actief als mijn andere zoontje was maar ik voel hem dus wel. Soms uren niet en dan weer een paar tikjes tegen mijn blaas. Kinderen zijn zelfs in de baarmoeder soms drukker als andere kids dus kan goed kloppen hoor Straks heb ik weer een groeiecho, spannend!
Goedemorgen allemaal, Fijn weekend gehad? Spannend Daphne 91 en ook veel plezier met het kijken naar jullie kleintje. Zijn er van jullie ook zo ontzettend moe en futloos? Ik mag echt niet zeuren met alleen moe en futloos maar toch vind ik het op het moment erg moeilijk allemaal. Hebben jullie tips wat te doen?
22 weken dansje @Daphne91 succes vandaag met de groei echo ! @Aanne88 hier ook weer veel moe , ik ga dan meestal eventjes 20 minuutjes liggen en dan gaat het wel weer.
@Aanne88 dank je! Echt kijken is het niet haha. Enkel doorsnede van de buik en bovenbeen gezien, alhoewel dat ook leuk is ik ben ook heel moe. Over een paar weken b12 laten controleren. @kimmaikel24 dank je wel Hier dus weer controle gehad met een groeiecho. Zag er goed uit. Groei wijkt ietsjes af van 2 weken terug (halve week dus niet zorgwekkend) en niemand maakt zich zorgen. Ik stiekem wel, hopelijk net voor een groeispurtje en loopt het niet verder af. Het zal wel loslopen zou je denken, maar toch. Ik vind het enorm spannend. Kunnen we niet even een paar weken skippen? 9 mei weer controle en 15 mei de ogtt. Mijn buik is wel echt veel groter als destijds, dat viel ook de gyn op. Dus wat dat betreft zit het wel goed.
Ik kreeg gisteravond toch wel zo'n ontzettende (pijnlijke!) rotschop dat ik bang begin te worden voor een pro wrestler.. Schrok er echt van het deed echt zéér!
Hier gister ook. Tot 3 keer aan toe. Richting m'n rug en alsof er een zenuw of iets geraakt werd. Er ging echt een hele schok door m'n rug heen. Riep ook elke keer best hard "AUW!!" dat man er helemaal van schrok en vroeg wat er aan de hand was.