Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Indy89, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ezeltjestrikje

Ezeltjestrikje Actief lid

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Toevallig nu vakantie nog . maar normaal gesproken fulltime . Heb vandaag de mail de deur uit gedaan.

2. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Goed gedaan hoor ! Hoeveel wil je gaan minderen ?
    Hier ook al wat uurtjes geminderd bij zwaardere cliënten.

3. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Joehoeee hoe gaat het met iedereen ?
    Het is zo stil hier..

Vanaf het begin lag ons meisje al dwars.. vandaag is ze goed gaan liggen geloof ik :roflmao:
    Heb alweer een paar keer moeten overgeven van de trappen in me maag :(

4. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Oh moet je daar van overgeven! Dat is naar!! Ik heb wel meer last van maagzuur. Verder gaat het met ups en downs, ene dag beter dan de ander.. ben al wel aan het aftellen haha nog 105 dagen..

Zijn hier meer dames die een keizersnede overwegen? Ik heb er de vorige keer ook 1 gehad, het is dus bekend... aan een gewone bevalling moet ik eigenlijk nog niet denken :oops::oops:

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha iedereen is inderdaad heel druk. Deze week was voor mij ook heel druk en emotioneel. Nikolai* ons eerste zoontje is morgen alweer 5 jr overleden. Heel gek om nu 2 weken minder ver te zijn als destijds, toen onze wereld met 1 bezoekje aan de gyn op zn kop stond.

Daarnaast was sores met familie gehad. Volgende week eindelijk weer een groeiecho, mega spannend! Alhoewel ik echt geloof dat het nu goed zit. Ik voel hem dagelijks en groei goed door. Krijg hem op mijn mobiel enkel niet gedraaid haha.

Daarnaast volgende week naar de bedrijfsarts. Ik ben mentaal gezien niet in staat nu te werken. Een normale dag kost me al veel energie. Ik ben bang dat ik me aanstel wat dat betreft en andere dagen weet ik dat ik niet voor niks thuis zit. We zien het volgende week wel weer.

Bijgevoegde bestanden:

6. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Je zit niet zomaar thuis he, ik denk het soms ook maar de stap om volledig ziek te zijn (en blijven) is mega groot dus ik denk dat we onszelf zeker niet voor de gek houden ;)

Veel succes dit weekend.

7. Wendybenthe

2 feb 2019
    14
    12
    3
    Vrouw
    hoi hoi allemaal,

Hier vorige week even in het ziekenhuis gelegen, kon niet meer staan van de pijn en bloeddruk was te hoog, en suiker schommelt.
    Moet nu toch echt ook meer rust nemen, zoals meerdere dames lees ik:)
    Werk nu 16uur in de week dus 2 nachten, even aanzien hoe dit gaat. merk dat het me veel energie kost.

Daphe91, heel veel sterkte deze dagen. en denk goed aan jezelf.

8. Ezeltjestrikje

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Ik heb nog geen idee. Heb ook nog niks gehoord verder. In de file staan lijkt mij sowieso geen slim plan, dus misschien halve dagen? Ik weet nu ook nog niet zo goed hoeveel ik aankan

9. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dank je wel ❤️ Het is nu 5 jaar terug alweer, vandaag. Bizar. Straks hangen de vlaggen halfstok, het had geen betere dag daarvoor kunnen zijn.

10. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    He meiden,

Poeh deze zwangerschap valt me zwaarder als de eerste. Blijf super moe en futloos. Mijn baas heeft al een paar keer aangegeven dat ik minder kan werken en dat nu toch maar gedaan. Deze keus vond ik moeilijk maar het hele weekend niks kunnen omdat ik zo moe ben is ook niet goed. Dus ook ik wat minder aan het werk.

Wat met betrekking tot een keizersnede wil ik er alles aan doen om normaal te kunnen bevallen. Het herstel van een ks vond ik zo verschrikkelijk. Vond jij dat niet? Eigenlijk zie ik gewoon helemaal op tegen de bevalling.

Daphne91, mooi buikje heb je! Veel sterkte met deze moeilijke dagen

11. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Goed dat je de keuze gemaakt hebt! Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.. kun je ook makkelijk werkzaamheden laten vallen of is er kans dat het hetzelfde werk in minder uur gaat worden?

Vorige keer herstelde ik super van de keizersnede, liep na 2 dagen al weer wat rond. Daarom denk ik dat ik het ook wel weer zou willen, ik "weet" wat ik kan verwachten en heb door alles niet heel veel vertrouwen in mijn eigen lichaam en dat deze een normale bevalling aan zou kunnen (ik denk eerder aan een horrorbevalling welke dan eindigt in keizersnede)

12. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Nou ik ben bezig met mijn vervangster in te werken, als dat gelukt is dan kan ik denk echt pas rust nemen. Nu zit ik er een beetje tussenin dat werk af moet, zij ingewerkt moet worden en ik eerder ga. Mijncollega helpt goed alleen heeft nu 2 weken vakantie.

Aaja ik snap wat je bedoeld dat heb ik ook wel een beetje. Ga nu naar de osteopaat. Baat het niet dan schaad het niet en of ze echt iets doen weet ik niet maar dan heb ik er voor mij gevoel alles aan gedaan. Fijn dat je snel herstelde trouwens. Mijn herstel duurde wel wat langer.

13. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He meiden,

Sorry, geen meldingen gehad. Daarnaasr zit ik ook midden in een verhuizing. Dus het is chaos.

Zwangerschap gaat me zo makkelijk af. Heel soms wel bandenpijn, maar ja ik ben dan ook druk met dozen inpakken, opruimen, regelen en daarnaast nog werken.

Vandaag weer controle bij vk. Ik voel de baby dagelijks goed dus heb wel steeds meer vertrouwen. Ik heb wel echt een kleine buik. Vooral als ik hier een foto zie van een mooie volle buik vraag ik me af of de baby wel goed groeit. Maar ik zal het vandaag bij de vk checken.

Qua echo zou ik wellicht alleen nog eens willen spieken of de baby goed groeit. Maar er hele uitgebreide 3d of 4d echo hoeft voor mij niet.

Tot snel meiden.

Liefs

14. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Piep!

Morgen 24 weken. Mijlpaal.. En ik ben erg stil ik weet het. Hier en op fb. We zitten gewoon lekker in onze eigen bubbel. Buiten zwangerschap om het nodige gezeik aan de kop dus steken er veel energie in om ons gezin en het uitkijken naar baby wél positief te houden.

Fysiek nergens last van behalve die afschuwelijke zuurbrand. Word er gek van. Maar ja...

Tot zover de update even haha. Tot binnenkort weer...

15. Ezeltjestrikje

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Opluchting, zag zo tegenop om het gesprek daadwerkelijk te voeren op mijn wel maar vandaag een goede telefonisch gesprek gehad.

16. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dat scheelt dan ook enorm zeg! Fijn! Is dat ook weer achter de rug :)

Hier morgen een gesprek bij de bedrijfsarts, ik zie daar ook tegen op, alsof ik mezelf weer moet verdedigen. Wat misschien helemaal niet zo is. We gaan het zien.

17. Ezeltjestrikje

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Hoe is het gegaan?

Ik heb vandaag 1 uurtje gewerkt. Heb nu zo'n last dus dat gaat hem echt niet meer worden.

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Morgen moet ik haha, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Nee joh, dat is niet meer werkbaar helaas! Aan jezelf denken hoor :)

19. Ezeltjestrikje

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Oh sorry, helemaal verkeerd gelezen. Dan hoop ik maar dat je morgen een goed gesprek hebt.

20. Elmo89

Elmo89 Actief lid

5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Gisteren een 3D/4D echo gehad. Zo mooi om te zien..:D ben echt verliefd geworden op ons meisje..haha! Ze heeft zo'n ander gezichtje als dr broer :p

Bijgevoegde bestanden:

PrincessP, Mamalove2014, AniS en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina