Wauw.. ik moet wel vaak plassen maar dan is de urine wel geconcentreerd. Baarmoeder drukt aardig op je blaas zo te horen Heel brak inderdaad, 4 uurtjes geslapen, blegh. Ik kan niet goed tegen slaapgebrek. Nee helaas, ik werk tot half 4 en ben om half 5 thuis. Ik woon bijna 70km van mijn werk af haha.
@Daphne91 sterkte op het werk. Hier ook al een paar nachten een spook thuis. Wij doen aan gedeeltelijk samen slapen om zo toch maar een beetje uit te rusten maar na zn doorslaap nacht van vorige week is het slapen er helaas dus niet beter op geworden. Spannend dat jullie het gaan vertellen! Succes met werken vandaag. Vaker plassen is herkenbaar ja. Ik heb af en toe wel echt buikpijn. Herkenbaar? Geen krampen, wel een vervelend gevoel. Ook wel echt het gevoel dat er wat zit inderdaad. Wij gaan het denk ik de 28e aan mijn ouders vertellen. Die wonen ook 250km verderop dus zien elkaar ook niet heel vaak. Ik ben de 27e jarig en gaan dan met mijn familie daar uit eten en we blijven slapen tot 1 januari. Als het goed is zijn mijn zussen met aanhang de 28e weer weg. Die wonen wel in de buurt van Mn ouders. We willen mijn avatar foto in het echt namaken op steigerhout en dat als cadeau geven. Zussen horen het pas na de echo.
Eindelijk ook weer een reactie van mij... ik lees wel steeds mee, maar heel veel reageren doe ik niet. Vandaag mijn allerlaatste test gedaan en ik heb 3+!!! Zo blij! Verder ben ik (nog) niet misselijk, bij mijn andere 3 ben ik heel erg misselijk geweest, met overgeven erbij en dat stopte pas bij ongeveer 18 weken. Wanneer dat begon weet ik alleen niet meer zo goed, maar ik denk rond 7 á 8 weken. Ik heb wel vaak steken en last van trekkende banden (denk ik) af en toe echt pijnlijk. Vooral als ik moet niezen. Slapen gaat prima, wel wat eerder wakker, maar dan kan ik nog even van de rust in huis genieten...heerlijk! Het nieuws vertellen willen we het liefst uitstellen tot de eerste echo (24 januari). Sowieso onze kinderen wil ik het daarna pas vertellen. Zij zijn 6, bijna 8 en 9 jaar. Ligt er een beetje aan hoe ik me straks voel. Als ik weer zo misselijk word zal ik het mijn ouders en schoonouders het eerder moeten vertellen.
Dat is een hele fijne, geruststellende test! Super! Ik kan me ook niet herinneren wanneer de misselijkheid begon bij mijn vorige zwangerschappen, gek genoeg. Wel dat het niet tot 18w geduurd heeft wie weet slaan we dat nu over haha. *droomt door* Nog even een maandje wachten dus. Gelukkig nog de feestdagen, dan vliegt de tijd. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen! Bandenpijn met niezen/omdraaien in bed en een soort uitrekken herken ik heel erg haha.
@Daphne91 zou idd heel fijn zijn als we die misselijkheid over zouden slaan! Ik kan me dat bijna niet voorstellen Haha! Iedere ochtend ben ik weer verbaasd dat ik nog niet misselijk ben.
Ik ben 's ochtends erg misselijk.. Nog niet hoeven overgeven.. Over de dag met vlagen misselijk. Ik wil de CB ook nog doen, ik wil de 3+ ook. Zou ik dat vandaag al kunnen doen?
Ook ik had een 3+ vandaag pak de test in als kerstcadeau voor mijn vader, wat zal hij dat tof vinden.
Haha slim! Nee dat had ik ook bedacht. Morgen gaan we naar mijn vader, zit nog geen 24uur tussen, volgens de handleiding zou hij dat moeten volhouden. Fingers crossed! En anders neem ik voor de zekerheid de hele duidelijke kv test waarbij de teststreep donkerder is dan de controlestreep haha. Back up is aan gedacht. Wist alleen noet compleet zeker of hij het meteen zou snappen (dat dacht mijn partner althans haha)
Ik sluit me aan! Allereerst gefeliciteerd allemaal Ik heb op 13 december (heel vroeg en licht) positief getest. Gok dat de uitgerekende datum ergens rond 28 augustus ligt, maar dat zal de echo op 16 januari moeten uitwijzen Verder helemaal geen klachten of kwaaltjes, en druk met mijn peuter van 2. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben, en soms natuurlijk ook bang dat er iets mis zal gaan.
Oma en grote zus hebben menig traantje gelaten en we hebben vreugdedansjes gedaan. Erg geslaagde aankondiging. Fijn ook dat ik tegenover die twee niets hoef te verstoppen, ze kennen me te goed. M’n schoonvader en diens vrouw houden we nog wel voor de gek en de andere kinderen ook, maar dat deze twee het weten is een kopzorg minder.
Wij zijn bij de schoonfamilie wezen eten. Toen we er heen gingen was ik flink misselijk maar na het eten bijna nergens last van gehad... zou er bijna onzeker van worden haha. Naar huis wel licht misselijk.. maar gelukkig hoefde ik dus geen smoezen te vertellen dat ik niet fit was ofzo haha
Een kaartje en de digitale test. Gewoon prima. Kaartje had een bloem met acht blaadjes dus ieder blaadje kreeg een jaartal en in het midden stond ‘19. In de tekst duidelijk gerefereerd aan de rollercoaster die we doorgemaakt hebben (beiden waren op een eigen manier op de hoogte) en hoe dolgelukkig we zijn ze te kunnen vertellen dat ze nog voor een laatste keer oma/grote zus mogen gaan worden, als alles goed mag blijven gaan. Hele avond al aan het kletsen. Van zwangerschappen en bevallingen naar religie naar evolutie naar filosofie naar economie. Heerlijk. Genieten.
Ik heb vanmorgen toch weer wat bruin/rood verlies... ben benieuwd welke kant het op gaat vorige zwangerschap ook gehad vanaf dit termijn en goed gekomen maar toch blijft het spannend...