Ik durf het nu bujna niet meer te delen, maar ik heb vanmiddag een echo gehad bij de gyn. Alles zag eruit zoals het zou moeten. We hebben een vruchtje gezien van 2,3 mm dat zelfs al leek te pulseren. Een enorme opluchting na de echo van 3 weken terug. Gyn zei dat de echoscopiste nooit had mogen zeggen dat ze dacht aan restweefsel en dat een bevrucht eitje niet zou kunnen innestelen. Gyn vond het ook erg meevallen met de “rommelige baarmoeder” die ze beschreven had. Pfff 3 weken stress voor niks. Nou ja, gelukkig maar. En nog steeds geen garantie dat het nu wel goed blijft gaan natuurlijk. Vorige keer hebben we dit stadium ook gehad en ging het tich niet goed met 8 wkn. Maar voor nu iig erg opgelucht. Op naar de echo bij de verloskundige op 7 jan!
@Lisa890 weet niet wat ik moet zeggen, heel verdrietig voor jullie Zo shit als je door je lijf voor de gek wordt gehouden en het niet doet wat het moet doen. Hopelijk kan je nog een beetje met je gezin genieten en van jullie uitstapje. Hele dikke knuffel!
@Lisa890 wat verdrietig allemaal... heel veel sterkte. Hopelijk mag het zelf komen als de uitslag volgende week weer niet goed is. @Sarah00 goed te lezen dat jouw echo zo positief was!
@Lisa890 wat ontzettend naar voor jullie, heel veel succes de komende tijd! @Sarah00 wat fijn dat de echo goed is! En wat raar dan dat ze vorige keer die rare dingen gezegd hebben! Hopelijk kun je er nu een beetje van kunnen gaan genieten!
Wat enorm fijn zeg! Een hele opluchting gelukkig! Ik kan me voorstellen dat het 3 zware weken waren. Gelukkig is het zo 7 januari
Wij hebben het vandaag aan Mn ouders verteld. Tranen van blijdschap. Zo mooi! Rest moet nog ff wachten. Vandaag weinig klachten. Af en toe misselijk maar minder dan afgelopen week. Gelukkig lees ik dat dat wel vaker voorkomt dus probeer me ook maar niet direct zorgen te maken over de wisselende symptomen.
@Lisa890 had gehoopt op een wonder maar helaas. Heel veel sterkte. Als je vragen oid hebt mag je altijd een pb sturen. Ik heb 4x een ma gehad met allee wat erbij (kan) komen kijken. Hier geen bruinverlies meer. Ben toch meer gespannen als ik verwacht had..
Gelukkig, heb gisteren veel aan je gedacht. Die spanning van mis gaan zit hier ook weer. Heb opeens een onderbuik gevoel dat het zomaar zou kunnen dat het niet goed zit. Sch*t in mijn broek voor de echo woensdag....
Hier net zo. Wij hebben gisteravond een mailtje gedaan naar een lokaal pretechobureau of ze maandag de 7e een gaatje hebben. Scheelt toch weer vier dagen stress...
Wat een onzekerheid hè dames... wel ‘fijn’ te lezen dat het bij iedereen wel speelt. Vanmorgen wel een beetje misselijk, maar niet zo erg als het geweest is. Ook ‘voel’ ik Mn baarmoeder ofzo. Doet niet echt pijn. Tis ook geen kramp. Apart gevoel. Meer die dat hebben? Zal dat het groeien vd baarmoeder zijn?
Zeker fijn om te lezen dat meerdere dames hier mee zitten. Niet voor jullie natuurlijk maar wel om te weten dat ik daar niet de enige in ben. Ik heb maandag de echo en ik heb nu toch wel zenuwen. Allereerst of het goed zit (en zo niet, dan weet ik dat liever nu dan nog later), daarnaast als het goed zit, dan moet ik beginnen met antistolling maandag. Is het beleid hetzelfde als met de vorige zwangerschap en met 10w moet ik aspirine slikken erbij. Ik probeer er niet teveel over na te denken en we zien wel hoe het maandag gaat. Het wordt later in de zwangerschap pas echt spannend (gevoelsmatig dan hopelijk alleen) dus probeer me rustig te houden . Gelukkig is mijn peuterpuber en enorme bron van afleiding.
Hallo, mag ik hier ook meepraten? Ik had vorige week een positieve test in handen en volgens berekeningen op internet ben ik 20augustus uitgerekend. 8 januari heb ik een termijnecho. Het wordt mijn 2e en waarschijnlijk laatste kindje. Ik ben namelijk al 37 en heb gezegd dat ik bij 40jaar wil stoppen met proberen. Ik zal later de tijd proberen te nemen om alle pagina's terug te lezen.
@Lisa890 wat verdrietig..sterkte de komende tijd!! @Twinkle81 wat fijn, gefeliciteerd, welkom! Gek genoeg voel ik me nog steeds behoorlijk rustig en zeker (maar ook niet overdadig gelukkig, blij, hyper).. Voel me best heel stabiel, goed en heb vertrouwen. Des te groter zal de klap misschien zijn als het toch niet goed blijkt. Vind het op de achtergrond wel een fijn idee om straks de 7 weken voorbij te zijn hoor, dat wel. Ik doe gewoon lekker mijn dagelijkse dingen..word ook nergens echt door gehinderd..moet wel op tijd eten, heb soms een gekke maag, heb zere borsten en 's avonds gaat vroeg het lampje uit. Maar dat is het dan ook. Fijne zaterdag!
He meiden, Mag ik hier voorzichtig meeschrijven? Gisteren alles terug gelezen in dit topic. Ik lees vooral veel herkenning over de onzekerheid. Ik probeerde dat al te delen in "het zwanger worden" groepje waar ik schreef maar merk dat ik daar wellicht enkelen voor het hoofd stoot omdat er daar meerderen nog bezig zijn met zwanger worden. Ik ben vandaag ongeveer 5 weken. Vorig jaar een bbz gehad die zichzelf heeft opgelost. Ik ben dus erg onzeker over afnemende kwaaltjes. De vorige x was dat niet goed. Sinds de afgelopen 2 dagen lijken de kwaaltjes minder te zijn en daardoor ben ik erg bang. Ik lees hier soortgelijke verhalen met nog een open eind of al wat meer duidelijkheid. Ik hoop hier mijn zorgen te kunnen delen. 7 jan heb ik de 1e echo om te kijken of het goed zit. Ik duim voor ons allen op een goede afloop. Liefs Minnie
Welkom aan de nieuwe dames onder ons! Ons lijstje wordt steeds voller! Onzettend leuk! Wat vervelend om te lezen dat er zo veel onzekerheid is nog. Ik herken het wel, heb het zelf ook met vlagen, en merk dat ik eigenlijk meer zit te wachten tot het moment dat het mis gaat, dan dat ik het gevoel heb zwanger te zijn met kans op een blijvertje. Heel raar. Hoop maar dat het beter gaat voelen als op de eerste echo (hopelijk) alles goed blijkt te zijn. Nog een week te gaan! Als de feestdagen er niet tusen hadden gezeten, had ik inmiddels mijn vroege echo moeten hebben, maar ze zaten te vol. Dat begint me nu een beetje parten te spelen, waarschijnlijk door die vlagen van onzekerheid. Maar goed. Niks aan te doen! Aftellen!
Toch wel geruststellend dat we het allemaal heel spannend vinden Voelt je bm trekkerig? Dat heb ik namelijk ook, maar niet elke dag. Denk dat het idd het groeien is.
Wat moet het voor jullie weer spannend zijn. Hopelijk verloopt alles goed en gaan de bloedverdunners hun werk doen bijna maandag