Toch apart die verschillen tussen alle zwangerschappen. Ik was vandaag weer iets meer misselijk dan afgelopen dagen maar nog niet weer zo erg dat het geweest is. Toen dacht ik ook: waar ben ik aan begonnen. Ik blijf het raar vinden dat de klachten zo zijn afgenomen, maar weg zijn ze niet. Zekerde moeheid blijft nog. Bij Mn vorige zwangerschap was ik rond deze periode een weekendje weg met Mn zusje naar Londen. Toen voelde ik me ook nog goed en kon alles eten zoals ik het herinner. Toen kwamen de kwalen pas rond week 8. Ik was dan ook verbaasd dat ze deze keer zo vroeg de kop op kwamen steken. Dat probeer ik me maar voor de houden en niet teveel toe te geven aan de twijfels door afnemende klachten. Bloeden is gelukkig wel gestopt wat ik eerste kerstdag had.
Hahaha. Idd dit gevoel heb ik dus ook. Na 14 rondes en een bbz omarm ik alle ellende van een goede zwangerschap met alle liefde.
Pff ik heb nu al een craving: patatje oorlog. Oh dat zou ik het liefste de hele dag eten. En ik heb ook echt non-stop honger. Ik ga heel dik worden de komende maanden vrees ik
Patatje oorlog??? Jak hahaha! Ik heb opeens zin in drop, zoute drop! Eet ik normaal nooit. De twee kilo die ik was afgevallen komen er vast zo weer aan haha. Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er achter toen we op rondreis door Thailand gingen. Daar heb ik elke dag gekotst en mezelf van hot naar her moeten slepen.. Bleek het bij terugkomst allemaal goed, ging het met 12 weken alsnog mis. Alles voor niks, grrrrrr haha! Dus misselijkheid wil niet alles zeggen.... Mijn partner moet het erg ontgelden.. Ben erg onredelijk, moe en lig 's avonds op de bank te snurken als een baby en van affectie moet ik helemaal niks hebben. Moet het echt nodig goed maken... Geef me een bezem en ik vlieg weg!
Kaas. Ik heb een kaascraving waar je naar van wordt. Dus mijn lief heeft bij de Oudjaarsboodschappen kaasjes gehaald. Bijzondere, lekkere, exclusieve kaasjes. Zónder rauwe melk. De schat. <3
Ik lust geen koffie meer... en dat is best erg, ik dronk met gemak 4-8 koppen per dag... nu ben ik dus chagrijnig omdat ik cafeïne nodig heb maar bij de eerste slok word ik misselijk... Seks... oh nee moet ik ook niet aan denken.... Bruine boterhammen met kaas... heerlijk! (Dat zou erger kunnen natuurlijk)
Haha gelukkig ben in niet de enige die even geen zin heeft in seks hihi. Ik ben ook een enorme koffie leut, maar al twee weken geen kop meer op. Smaakt me niet meer.
Hier ook een koffieleut maar ik moet er echt niet aan denken nu. Seks ook niet trouwens, haha. Enige wat ik wil eten is dat verrekte patatje oorlog. Al het andere eten staat me tegen. Hahaha help!
Haha ik merk niks qua cravings. Misschien juist wat minder eetlust. Maar dat kan ook door de spanning komen. In seks heb ik dan wel behoefte maar daar zijn we beiden momenteel een beetje bang voor. Dus even 1e echo afwachten en vragen stellen aan de gyn tegen die tijd.
hoe ver ben je nu? Bij mij begon het allemaal rond de 6 weken en wordt iedere dag nog erger.... wie weet wat je nog te wachten staat
Hier ook weinig zin in seks. Komt ook omdat dat bij de vorige keer een giga bloeding had veroorzaakt. Dus durf niet goed. Sorry vriendlief... Koffie heb ik ook weinig trek in. En heb het steeds zo koud!! Nog meer? Kwas altijd zo warmbloedig..
Hier een ex-cafeïnejunkie. Ten tijde van mijn scheiding aan de energydrankjes gegaan en mega verslaafd geraakt. Mei 2017 cold turkey gekapt met die rotzooi, maar dronk een halve tray per dag plús tien tot zestien koppen koffie. De koffieverslaving bleef, wel afgebouwd naar zo’n vier tot zes koppen per dag. Dat is in de loop van dít jaar nog gedaald naar drie koppen per dag. (Formaatje dubbele senseo.) En nu ik zwanger ben krijg ik het dus niet meer weg. Alleen dat ene kopje per dag na het avondeten lust (en drink) ik nog. Een énkele Senseo. En die gun ik mezelf.
Seks: Yes please, hoe meer hoe beter. Niets nieuws hoor. Altijd al hoog libido gehad. Nu alleen zo mogelijk nog net ietsje hoger haha. Koud: bizar. Vorige week zelfs nog een topic over geopend hier. Kan 20 minuten onder een douche van 40 graden staan en er steenkoud onder vandaan komen.
Hebben jullie ook last van obstipatie? Miss komt dat ook wel omdat ik geen koffie meer drink... Had altijd het idee dat ik daar goed op ging zeg maar..
Oh ja! Verschrikkelijk!!! En pijn dat het doet als je dan wel eens kan! De tranen springen me dan in de ogen..
Oeh doe mij dan maar een beetje van je libido Een koukleum ben ik altijd al geweest dus daar merk ik geen verschil in.
Mag ik ook een beetje van jouw libido haha! Een onesie en warme sloffen doen wonderen tegen de kou. Heb het ook kouder dan normaal. Vriendlief heeft zelfs een nieuwe thermostaat gekocht.. Had gedreigd hem te verlaten als hij niet is wat aan dat ding deed