Fijne jaarwisseling dames! Op naar het jaar dat we als het goed is allemaal (weer) een kindje mogen krijgen!
@Daphne91 @kimmaikel24 en @Arlo gefeliciteerd met jullie mooie echo’s!! @Arlo wat een surprise, dubbel pret Ik ben de laatste dagen zo moe, lig het liefst de hele dag op de bank. Laatste dagen van de schoolvakantie en mijn verlof. Vanaf volgende week maandag weer aan de bak. Gelukkig begin ik mijn eerste werkdag thuis. Heb dan ook mijn eerste echo. Zo spannend!
Oh echt zo herkenbaar? Rond20.30 uur val ik ook echt in slaap op de bank. Super gezellig voor Mn vriend, not, maar is ff niet anders. Net ook alweer een uur gepakt. Tis maar goed dat Mn ouders het weten want daar zijn we nu haha
Fijne jaarwisseling dames! Geniet van de jipenjannekechampagne of gelijkend. Dochters en ik gaan aan de mylittleponychampagne.
Gelukkig nieuwjaar dames!! Ik lig nu net in mijn bedje..de dag is nu echt opperdepop. Het was een fijne jaarwisseling! Dat 2019 een topjaar mag worden met vele lieve baby'tjes, ònze baby'tjes!!
De beste wensen allemaal! Hier heerlijk uitslapen, want mijn dochter is de hele avond wakker gebleven. Die slaapt nog wel even verwacht ik, maar was bang het vuurwerk te missen als ze naar bed ging op oudjaarsavond.
Gelukkig nieuw jaar mama's en as mama's to be! Hopelijk is dit een goed jaar voor ons allemaal!!! Hier heeft het alcoholvrij bier en de kinderchampagne goed gesmaakt! Mijn dochter van bijna twee is tot 2 uur opgebleven, kregen haar met geen mogelijkheid in slaap....
Gelukkig nieuwjaar! Wij gaan straks de oversteek weer maken.(Friesland-Brabant). Lekker weer naar huis! Ben aardig misselijk vandaag dus dan is thuis het fijnst.
Ja thuis val ik ook al om 21.00 uur in slaap en soms middagdutje, maar bij anderen kan het niet omdat we het nog niet bekend hebben gemaakt. We wachten de eerste echo af, omdat het eerder niet goed gegaan is. Lees net dat je last hebt van misselijkheid, doe rustig aan!
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar natuurlijk, dames! Ik was gisteren bij familie, en wa even bang dat ik het niet ging halen. Was inclusief eten, en ik zat om 17:00 al zo te gapen. Gelukkig was het directe familie, waar we met kerst al aan verteld hebben dat we een frummeltje aan het groeien zijn, dus heb ze gewoon uitgelegd dat het echt niet aan hun saaie gezichten lag, maar ik gewoon moe was Heb het toch volgehouden tot bijna 4 uur! :O Daar was ik zelf ook wel verbaasd over! Maar het was erg leuk, en ze vroegen nu ook allemaal zo uitgebreid naar ons fertiliteitstraject, en of we al namen bedacht hebben en zo.... Heb echt warm gegloeid van happiness de halve avond/nacht, zeg maar Echt dames, ik hoop dat het ons allemaal gegund is een gezond kindje (of twee! voor sommigen!) op de wereld te zetten dit jaar
Hallo dames, De beste wensen voor iedereen. Dat de zwangerschappen maar voorspoedig mogen verlopen en we in augustus/september maar een baby’tje vast mogen houden. Gisteren zijn mijn partner en ik getuigen gevraagd voor het huwelijk van onze beste vrienden. Super speciaal! We wilden hen ook over de zwangerschap vertellen gisteren. Nu trouwen ze op 9 augustus. Ik kan me zo onnodig druk maken over het feit dat ik er misschien net die ene dag niet bij kan zijn. Stel dat ik dan beval of echt net bevallen ben. Als ukkie tot 38w blijft zitten komt het goed haha. De 8e is de uitgerekende datum van mijn eerste zoon, dus liever ook niet haha. Natuurlijk hebben we er niks over te zeggen maar ik zou het zo ontzettend jammer vinden als ik er niet bij kon zijn en daarnaast missen ze dan 1 getuigen. Daarnaast wil ik nu echt heel graag emesafene. Wat voel ik me beroerd/misselijk morgen weer werken. Gisteren was de HA gesloten helaas dus hopelijk kan ik het morgen ophalen als ik tussendoor bel.
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Ik heb me gisteren al kort aan de lijst toegevoegd, maar stel me graag even voor ( vandaag iets meer tijd als gisteren ) Op 23 augustus verwachten wij ons eerste kindje. 26 december hadden we een pretecho gepland omdat we graag met de dichte familie het nieuws wouden vertellen dat er een kleine pruts onderweg was. En op de pretecho was een kloppend hartje te zien ❤. We hebben het dan 26 en 27 december verteld aan onze ouders en zijn nu volop aan het aftellen tot 11 januari voor de eerste officiële echo