Och hou op, ik ging vandaag even de stad in maar liep echt als een zombie rond, ben maar weer naar huis gegaan. Ik vergeet van alles en kan bijna geen riem in mijn buik meer verdragen vanwege mijn darmen. Hele dag door ook buik en rugpijn dus hoop dat dat niets slechts voorspeld..
Hier alleen maar soms moe, honger en steekjes. Dus kan het nog helemaal niet geloven Hhaha. @Indy89 jij ook gefeliciteerd! Ik snap dat jij dezelfde angst heb als mij, blijft toch spannend dan.. @Peet1369 jij ook gefeliciteerd
Ja inderdaad! Ik denk stiekem dat het bij mij nog wat naar voren schuift, omdat ik al heel vroeg positief teste (8dpo) en de innesteling volgens mijn tempkaartje op 6dpo had. Maar dat zien we dan wel weer. Morgen of dinsdag de verloskundig bellen, hopelijk voor 2019 een afspraak om te kijken of alles goed zit.
Hier even helemaal in paniek. Had gisteren lage rugpijn en menstruatiekrampen, dus net getest maar alles is toch nog ok. Teststreep is duidelijker dan de controle streep
Fijn om dan toch weer bevestiging te zien he? Had aan het begin van de middag ook een prima test, maar heb sindsdien al menstruatiepijn. Vreselijk. Ik word hier helemaal kriebelig van!
Mooie testen hoor! Ik denk dat die krampen er een beetje bijhoren, ik ren ook regelmatig naar de wc om te kijken of alles nog goed gaat.. ellendig die onzekerheid. Hebben jullie al afspraken staan?
Goedemiddag dames! Ik wil me ook graag aanmelden! Gister op 13dpo een positieve test in handen gehad! Naar eigen berekeningen kom ik uit op 19 augustus. Op 15 januari heb ik de echo staan! Ik ben 32 (27e 33). Zwanger van Mn derde kindje. Ik heb twee jongens. Oudste is al ouder, is van een andere relatie en de jongste is vorige maand 1 geworden. Anderhalf jaar fanatiek geklust voor hij er kwam en nu in ronde 1 meteen raak. Hadden we niet zo snel verwacht maar zijn super blij! Ik ga morgen even alles bij lezen!
Ik mag de 31ste! Ik zag bij de andere uitgerekende topics dat ze bij het uitgerekendeoverzicht ook de afspraken etc bijwerken. Volgens mij heb ik dat gedaan op onze lijst. Is dat wat? Dan hebben we een mooi overzicht.
Hier trouwens ook erg veel menstruatiepijn en ik ben alweer moe... gaan de kwaaltjes nu dan echt beginnen na bijna 4,5 week...?
Hier geen menstruatiepijn meer gehad vandaag, nu maak ik me weer zorgen omdat ik het niet heb Haha! Gelukkig wel wat steekjes plopjes en drukkend gevoel. En met vlagen moe. Ennnuh honger!
Gek gevoel he. Heb het nu sinds gisteren niet meer maar is best een gek idee dat menstruatie pijn ook iets goeds kan betekenen
Hier wisselt het nog heel erg. Ene moment niks, dan weer beetje misselijk, menstruatie gevoel/spierpijn gevoel.. en zere borsten! Maar komt denk ik ook doordat ik de jongste nog voed en de productie achterloopt heb ik het idee
Bij mij heeft de pijn een uurtje of twee aangehouden, maar het was niet heel erg hoor. Gewoon een zeurende pijn laag in m'n buik. En MOE. Jeetje. Wilde even mijn ogen dicht doen.... twee en een half uur later werd ik wakker. Arme manlief wilde me niet wakker maken, dus heeft met een zak chips in een andere kamer de ergste honger eraf zitten eten zodat hij aan het avondeten kon beginnen als ik wakker werd. Mogen we nog blij zijn dat ik om 19:30 wakker werd, niet pas om 22:00, hahaha! Wat betreft afspraken.... Door het traject waar ik uit kom, moet ik tot een specifieke datum (15 dagen na terugplaatsing van de cryo) wachten om een bloedtest op het ziekenhuis te doen. Dat wordt donderdag gedaan, in de ochtend. In de middag mag ik dan bellen voor de uitslag daarvan, en dan plannen ze ook de eerste (vroege) echo in! Spannend! Hoop dat de kwaaltjes bij iedereen beperkt blijven!
Jij hebt inderdaad ak een heek traject gehad zeg! Hopelijk een goede uitslag donderdag! Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik minimaal kwaaltjes gehad. En moe ben ik nog steeds aangezien de jongste nog geen nacht heeft doorgeslapen ach, zie wel hoe het gaat komen allemaal