Wat goed @zonnetje2015 ! @RE080219 jij nog meer kids dan ik lees ik haha. Bewust voor gekozen neem ik aan? Hoe doen jullie dat in praktische zin?
Wat fijn @RE080219 en @zonnetje2015. Nu even uitademen. Ik houd mijn adem nog even in tot 16.15 uur. Vind het weer zo spannend...
Haha nou ja, wat is bewust. M’n vierde en vijfde waren verrassingskindjes en was eigenlijk na de vierde helemaal klaar met kinderen krijgen. Totdat ik dus na een lange periode alleenstaande moeder zijn m’n huidig partner leerde kennen. Hij heeft drie kids, ik vijf. En nu dus heel bewust gekozen voor één kindje samen. Praktische zin, tja wat wil je weten? We hebben een huis met een volwaardige tweede verdieping en vijf grote slaapkamers. We hebben twee vijfpersoons auto’s. Boodschappen kosten ons meer dan woonlasten.
@RE080219 en @zonnetje2015 wat fijn die goede echo’s! Hier ook een goede echo met een kloppend hartje. Wel 2 dagen minder ver, maar ik corrigeer mijn banner pas na de termijnecho. Succes @Sarah00 wat spannend voor jou! @MamaSaartje welkom en gefeliciteerd! Wat verdrietig dat je zoontje nog niet naar huis is, maar fijn dat hij in goede handen is in het ziekenhuis. Ik hoop dat hij gauw naar huis mag. Zou wat zijn als je nu weer een meerling verwacht. Ik ben benieuwd naar je echo, nog even een paar dagen geduld
Wat een super nieuws allemaal ! Mooie kloppende hartjes Ben blij voor jullie. Voor degene wat nog moet vandaag , succes ! Ga duimen draaien
Wel een tweede lege vruchtzak gezien hier op de echo. Ik kan dus ect nog wat bloedverlies krijgen maar dan mag ik meteen komen voor een echo. Over 2 weken mogen we sowieso nog eens terugkomen
Het zit op de goede plek en we hebben een hartje gezien. Ze denkt dat ik een prille 6 weken ben. Dat klopt ook wel. Ik dacht zelf al iets van 6.1. Ze hebben verder niet precies naar termijn of snelte hartslag gekeken. Daar was het allemaal te vroeg voor. Voor nu was het een perfecte echo. Ik ben helemaal overdonderd. Durf nog niet te geloven.
Dat is minder Betekend dat dan dat het eigenlijk een tweeling zou kunnen zijn geweest ? Gelukkig dat je dan wel meteen mag langskomen !
Oow dat is wel heel dubbel denk ik. Hopelijk blijft deze wel goed plakken. Wist je wellicht vanwege medicatie dat er grotere kans op tweeling was? Fijn dat je onder controle blijft daarvoor.
Ik ben wellicht wel net begon sept uitgerekend. Eind aug/begin sept. Het hangt er een beetje om. Kan ik hier wel gewoon blijven kletsen?