Alles goed, en het is er gelukkig maar 1 met een stevig kloppend hartje. Kom zo meer tikken, eerst wat eten
Voel me plots echt heel onverantwoord haha. Ik heb emesafene sinds maandag en sindsdien iedere dag gereden waarvan 2 dagen naar het werk (140km pd). Oeps.. gelukkig niks gebeurd, wat stom zeg! Zie het nu nav je vraag ook staan dat het de reactievermogen kan beïnvloeden
Het werd me bij de apotheek met dusdanig veel klem verteld (“je mag echt drie dagen geen deelnemen aan het verkeer”) dat het wel ff indruk op me maakte. Take note: ik heb ooit 600km gereden met Tramadol op en had nergens last van. Toen ik die Tramadol ophaalde zeiden ze “pas wel een beetje op want je kunt er wat suffig van worden”. Ik was niet suffig dus vond het wel prima. Maar nu ben ik bang om het in te nemen. Want ik MOET echt rijden morgen. Is het echt zo erg? Erger dan Tramadol??! Vind ik een gek idee.
Ik heb afgelopen maart tramadol geslikt en kan me echt compleet er niks bij voorstellen dat dit erger is. Met tramadol was die mededeling niet autorijden er wel.. nu niet vanaf de apotheek. Destijds dus wel thuisgebleven en nu niet. Ik heb ook nergens last van gehad.. op misselijkheid na dan.
Nou breekt m’n klomp. Ik neem vanavond laat een emesafene in. Dan voel ik morgenochtend even wat het effect precies is. En op basis daarvan beslissen of ik de ochtendpil ook kan nemen.
Ik zou dat ook doen geloof ik, alhoewel ik blij ben dat ik het gewoon echt niet wist en er niet bij stilstond dat dit mogelijke bijwerkingen had. Succes morgen! Hopelijk helpt de emesafene in ieder geval tegen de misselijkheid
Meiden, Misschien stomme vraag. Net de grote boodschap op de wc willen doen. Ging maar moeilijk. Net een konijntje... Maar ik heb dus een beetje zitten persen. Lukte anders niet. Kan dit nu kwaad? Niet dat ik de baby los pers ofzo.
Berekening zat op 6w3d, mijn eigen berekening op 6w5d.. Maar goed is milimeterwerk natuurlijk. Voel me nog steeds gemixt, ben vooral heel blij dat het er maar 1 is... Persen kan geen kwaad voor de baby nee
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Indy89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Peet136 - 32 jaar - 3e kindje [onbekend] Krily - 24 jaar - 1e kindje ♡ Hoebie - 29 jaar - 1e kindje [onbekend] ♡ 17 augustus Elmo89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 18 augustus 19 augustus PrincessP - 32 jaar - 3e kindje 20 augustus Twinkle81 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Kimmaikel24 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 22 augustus Arlo - 29 jaar - 2e en 3e kindje (tweeling) MMM ♡♡ Chichuwah - 30 jaar - 5e kindje 23 augustus Exciting - 29 jaar - 3e kindje ♡ Daphne91 - 27 jaar - 3e kindje* ♡ 2Bmom - 30 jaar - 1e kindje (2e zwangerschap) Augustus2019 - 25 jaar - 1e kindje 24 augustus 25 augustus Sarah00 - 32 jaar - 1e kindje ♡ 26 augustus Kim170709 - 35 jaar - 4e kindje ♡ xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje 27 augustus NonnieMa - 37 jaar - 2e kindje Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Leodepeo - 33 jaar - 2e kindje SingleMomToBe - 38 jaar - 1e kindje Velena - 32 jaar - 2e kindje ♡ 28 augustus NeverGiveUp2018 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Ezeltjestrikje - 27 jaar - 1e kindje - ♡ MaritS - 27 jaar - 2e kindje 29 augustus RE080219 - 33 jaar - 6e (biologische) kindje ♡ 30 augustus 31 augustus Zonnetje2015 - 32 jaar - 2e kindje, met utrogestan/aspirine ivm herhaalde MKs ♡ Saartje - 35 jaar - 5e kindje ♡ ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (28) ------------------------------------------------------- Sterretjes: Pennetje, 35 jaar, 1e kindje - MA geconstateerd op 8+2 Afspraken: Januari RE080219, 11 januari, vitaliteitsecho Peet1369, 11 januari, echo 9 weken NonnieMa, 11 januari, 1e echo SingleMomToBe, 11 januari, 1e vroege echo Augustus2019, 11 januari, 1e echo Leodepeo, 14 januari echo Kimmaikel24 14 januari 2de echo 18.50 uur RE080219, 15 januari VK intake PrincessP, 15 januari echo + intake vk Xxdooxx, 15 januari, eerste echo 10.00 uur MaritS, 16 januari, eerste echo Arlo, 17 januari echo + intake VK ziekenhuis Krily, 17 januari intake verloskundige 2Bmom 17 januari echo Chichuwah 17 januari echo Leodepeo, 17 januari intake vk Daphne91, 21 januari, tweede echo gyn, 9 weken Indy89, 21 januari, Termijnecho + NIPT (10.6) MaritS, 21 januari, intake verloskundige Elmo89, 22 januari, intake verloskundige Velena, 22 januari, tweede echo (8,5e week) RE080219, 23 januari, tweede echo Daphne91, 24 januari, intake vk voor prenatale screening (9+3 weken) Kim170709, 24 januari, termijnecho Mamalove2014, 25 januari, intake vk MamaSaartje, 29 januari, termijnecho gyn NonnieMa, 30 januari, termijnecho + intake Februari Velena, 1 februari, termijnecho gyn Sarah00, 1 februari, termijnecho + intake Mamalove2014, 4 februari, termijnecho NeverGiveUp2018, 5 febbruari, termijnecho Ezeltjestrikje, 5 februari, intske + termijnecho SingleMomToBe, 6 februari, termijnecho Exciting, 6 februari, termijncho Velena, 13 februari, termijnecho vk Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Kan me voorstellen dat je je zo voelt, heftig hoor. Ik heb een tweeling van 5 en weet nog goed hoe intens de (bij mij maar een maand) ziekenhuisperiode was.. ontzettend veel respect voor je. Morgen om 09.00 uur de echo en hoop ook echt dat het er dit keer maar 1 is.... 2 komt ook goed.. maar 1 heeft zeker wel de voorkeur deze keer...
Je kan je kindje niet uit je baarmoeder persen zit goed verpakt in je baarmoeder. Die gaat geen kant uit de komende +/- 30w hopelijk.
Ik had wel last van de emasefene de eerste dagen, gek gevoel in mijn hoofd..maar dat is het niet alleen, ik weet niet of je verzekerd bent bij een ongeval. Dit omdat het wordt afgeraden de eerste 3 dagen te rijden..
Thanks voor de info! Goed dat je het zegt. Heb met m’n lief besproken en hij kan desnoods rijden morgen. Ik ga dus uitproberen vanavond en van daar af zien we verder.
Hooguit aambeien. Word je overigens ook niet bien van ♀️ Hier vorige zwangerschap ook vreeeselijk verstopt. Nu lijkt t nog mee te vallen. Succes ermee. Lijnzaad en vezeltjes door het eten en veel water drinken
Ik heb vandaag ook de pilletjes opgehaald. Moet morgen nog rijden naar mijn werk en wist ook niet dat je er niet mee mocht rijden. Dus pak de eerste wel wanneer ik thuis kom en zaterdag en zondag nog een. Dan kan ik maandag er weer tegenaan hoop ik.