Dag dames! Ik kom gezellig aansluiten hier! Maandag positief getest op 12 DPO en de testjes lijken mooi op te lopen! Dit was ronde 9 en wat een opluchting dat het raak is nu, de moed begon net wat in mijn schoenen te zakken Het besef begint stilaan te komen maar ik voel me zo vreselijk onzeker, ondanks de mooie testen. Morgenvroeg laat ik bloed prikken als bevestiging en dan bel ik naar mijn gynae om een eerste afspraak vast te leggen Ik heb maar heel weinig (eigenlijk zo goed als geen) kwaaltjes, dat voedt mijn onzekerheid ook denk ik.. Daarstraks schrok ik me ook een ongeluk want ik heb wat bruinverlies, gisteren een mini beetje, nu toch wel duidelijk meer.. Ik hoop dat dit geen kwaad kan Heeft iemand van jullie hier ook last van? Hier zijn mijn testjes van de afgelopen 3 dagen.. Morgen doe ik er nog een haha, gewoon omdat ze in mijn kast liggen en omdat het leuk is om eindelijk dat 2de streepje te zien verschijnen!!
Zeg. maar wat me hier wel erg opvalt, jullie mogen allemaal zo vroeg een eerste echo laten maken? Is dat anders in Nederland dan in België? Hier wordt de eerste pas gemaakt tussen 10-12 weken, en ik lees hier bij velen dat er op 7 weken al een gemaakt wordt? Oh wat ben ik daar jaloers op! Ik zal hier nog lang moeten wachten bah..! Nog even polsen of jullie dit kwaaltje herkennen: het is misschien een beetje vies om te omschrijven maar ik heb vanonder echt heel de dag door het gevoel dat ik wat 'open' lijk te staan. Echt een vreemd gevoel dat begon een paar dagen voor mijn positieve test. Als ik mijn spieren daar opspan merk ik het verschil enorm. Komt dit omdat het mijn 2de zwangerschap is? Ohja nog een vraagje Hoe krijg ik die banner er op? Ik klik op de link, vul mijn gegevens in en dan copy paste ik de link bij mijn handtekening, maar dit lukt niet..
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Indy89, 29 jaar, 2e kindje Saskia0507, 32 jaar, 1ste kindje Pennetje, 35 jaar, 1e kindje [ onbekend ] - MMM Peet1369, 32 jaar, 3e kindje (2e zwangerschap) Krily, 24 jaar, 1e kindje 17 augustus Elmo89, 29 jaar, 2e kindje Mijz11 18 augustus 19 augustus PrincessP, 32 jaar, 3e Kindje 20 augustus 21 augustus 22 augustus Lisa890, 29 jaar, 2de kindje 23 augustus 24 augustus 25 augustus Lana88, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] Arlo, 29 jaar, 2e kindje [onbekend] MMM 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (11) ------------------------------------------------------- Afspraken: Saskia0507, 31 december, 7 weken Elmo89, 2 januari, Echo 7 weken. Krily, 3 janauri, echo 8 weken Lana88, 2 januari, intake verloskundige Lana88, 3 januari, echo 6+5 Peet1369, 11 januari, echo 9 weken Elmo89, 22 januari, intake verloskundige Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Welkom @Lisa890 Wat fijn eindelijk raak en zeker een mooie oploop! Ja, en die onzekerheid.... zo herkenbaar... over bloedverlies weet ik weinig. Ik heb zelf alleen innestelingsbloeding gehad. Misschien is dat het nog? Edit: je kwaaltje herken ik niet (1ste keer zwanger) en volgens mij is het hier per ziekenhuis / kliniek verschillend wanneer je kan komen. Heeft er volgens mij ook mee te maken of je in een bepaalt traject zit. Maar volgens mij hier in nederland wel redelijk gebruikelijk dat je met 7/8 weken langs mag komen.
Ik hoop het, voorlopig blijft het bij oud bloed, dus ik ga er van uit dat er nog wat rommel uit moest ofzo.. Ik blijf het natuurlijk (overdreven ) goed in de gaten houden!
Hooooi nieuwe dames, welkom en allemaal mooie testen! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. Hier ook een trekkerig gevoel in de bm sinds de positieve test. Moe en misselijk, obstipatie en zere borsten... Maar alles met vlagen gelukkig Hier krijg ik als het goed is bij 7 weken ook de eerste echo, verschilt per VK geloof ik
Ohmygodd ik heb trek in cola.. heb net een klein blikje in 1 keer leeggedronken maar zou er zo nog 1 kunnen drinken haha doe het niet hoor.. hahaha! Ik mag trouwens voor een echo met 7 weken omdat ik in juli een miskraam heb gehad.. daarom willen ze nu vroeg kijken of het goed zit..
Oh dat is helemaal geen leuke reden om een vroege echo te krijgen.. ik hoop dat dit een goed plakkertje is! Op hoeveel weken had je een miskraam? (Sorry heb dit waarschijnlijk gemist maar heb nog niet alle blz gelezen in dit topic) En die cola: als het kleine blikjes zijn zal dat 2de wel niet zoveel kwaad kunnen denk ik ik zit hier in de cliché trek in augurken Normaal vind ik dat echt vies en nu zou ik een hele pot leegeten
@Lisa890 bij mijn verloskundige kun je ervoor kiezen om bij de intake een echo te laten maken om te kijken of het hartje klopt. Dat is volgens mij “nieuw”, toen ik bijna drie jaar terug zwanger was van mijn zoontje moest je daarvoor betalen omdat ze dat als pretecho verkochten. Ik heb in m’n vorige zwangerschap overigens een vroege echo gehad omdat ik bij de gynaecoloog liep en vermoed dat ik dat om die reden nu weer krijg. Ik mocht van het ziekenhuis waar ik loop maandag pas testen, en durf dus nu nog niet te bellen om te zeggen dat ik zwanger ben, haha!
Haha oh ik ren nu naar de keuken voor dat 2e blikje.. Het vruchtje was met 6.5 week gestopt met groeien.. en zijn er achtergekomen toen ik 8.5 week zwanger had moeten zijn..
Lief, dank je wel! Dat zeurderige gevoel heb ik inderdaad ook, af en aan. Inmiddels vind ik het steeds minder eng worden, omdat tot nog toe geen van die momenten gepaard is gegaan met bloedverlies of iets dergelijks, dus nu wordt het steeds meer iets dat 'er gewoon een beetje bij hoort', haha.
Ik ga met een slecht gevoel naar bed Ging naar toilet voor ik onder de lakens kruip en ik was aan het drukken (sorry kan het niet anders zeggen) omdat ik erg geconstipeerd ben en er liep heel wat bloed uit Bij het afvegen zag ik dat het niet heel donker was maar in elk geval wel helderrood. Ik voel verder niets van pijn. Voel me zo onzeker nu
Reageer morgen even uitgebreid op de rest.. Maar kwam het niet door een aambei? Of was het echt van voor?
Nee het kwam duidelijk van voor. Daarnet nog wat proberen plassen zodat ik nog eens kon afvegen en nu was er helemaal niets meer te zien. Bah vind er niets aan deze onzekerheid
Oh wat naar zeg! Hoe gaat het nu? Ik heb bij mijn jongste vanaf een week of 6 bloeding gehad. Hielden aan tot week 29 ongeveer. Ze hebben nooit kunnen vinden waarom en gooien het op een zeer gevoelige baarmoedermond. Deze is beter doorbloed tijdens zwangerschap. Eerste keer begon na gemeenschap. Flink veel, helder rood bloed. Wat was ik bang! Gelukkig is alles goed blijven gaan, maar die angst is zeer vervelend. Hopelijk is het bij jou ook zoiets en geen mk ofzo...