@Pinkie82 wow wat heftig. Is er een oorzaak gevonden voor de vroeggeboortes? (als je dat wil delen hoor). @BloemNH ook hier benieuwd hoe het met je gaat? Mijn zus en haar vriend komen vandaag bij ons langs. We willen het nog niet vertellen maar ik weet ook niet hoe ik overtuigend ga brengen dat ik geen alcohol drink (doe ik normaal altijd wel bij etentjes). Vooralsnog denk ik dat ik het op maagzuur ga gooien. Morgen gaan we naar de schoonouders met de auto, dan ben ik de 'bob'. Fijne feestdagen iedereen en veel plezier voor degenen die hun zwangerschap gaan aankondigen!
Wij waren vorig weekend bij mn schoonouders en op een één of andere manier zag mn schoonmoeder dat ik zwanger was, dus hebben gelijk maar verteld dat, dat indd zo is. Kregen gelijk te horen dat we de baby kamer cadeau krijgen. Super lief natuurlijk ♥️ Verder weet nog niemand het, en voor de alcohol hoeven we ook geen excuses te zoeken want het scheelt dat ik helemaal geen alcohol drink Ik heb gister mijn laatste zwangerschapstest gedaan en daarop was de test lijn donkerder dan de controle lijn. Het ziekenhuis is ook op de hoogte en op 19 januari mogen wij ons kindje voor het eerst ontmoeten, met aansluitend een afspraak met ons gynaecoloog. Nog ‘maar’ 25 nachtjes kan niet wachten tot het zover is! ♥️ Bekijk bijlage 710271
♡ Uitgerekende datum♡ 16 augustus * Femc - 30 jaar- 2e kindje * Lampje007 - 34 jaar - 2e kindje (mmm) * Stacey4 - 36 jaar - 4e kindje 17 augustus 18 augustus * Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje * IkbenSanne - 35 jaar - 1e kindje * Pinkie82 - 39 jaar- 6e kindje (5e zwangerschap) ⭐⭐⭐ 19 augustus * BloemNH - 28 jaar - 1e kindje * Tortelduif - 32 jaar - 1e kindje 20 augustus * MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje 21 augustus 22 augustus 23 augustus * Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje 24 augustus 25 augustus * Anne201 - 31 jaar - 5e* kindje 26 augustus 27 augustus * Motherofdragons - 33 jaar - 4e kindje * Swaan7 - 33 jaar - 2e kindje 28 augustus * SteffieD - 33 jaar - 2de kindje * 29 augustus * Leesteken - 30 jaar - 3e kindje * Glitterhartje - 29 jaar - 1e kindje 30 augustus * Poes123 - 32 jaar - 2e kindje 31 augustus * LittleSweetGreyBunny93 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 27-12 BloemNH - eerste echo 29-12 Stacey4 - eerste echo 30-12 Lampje007- eerste echo 30-12 Pinkie 82 - eerste echo 31-12 IkbenSanne - eerste echo 05-1 Lampje007 - termijnecho 06-1 Angelmom1 - eerste echo 07-1 Femc - eerste echo 10-1 MerryGoRound - eerste echo 10-1 Liz19866 - eerste echo 11-1 Motherofdragons - eerste echo 11-1 Sophie2019 - eerste echo 12-1 Motherofdragons - intake 12-1 Swaan7 - intake verloskundige 13-1 Swaan7 - eerste echo 17-1 Leesteken - eerste echo 18-1 SteffieD - eerste echo 19-1 Glitterhartje- eerste echo 27-1 MerryGoRound - termijnecho 28-1 Tortelduif - termijnecho 31-1 Liz19866 - termijnecho 02-2 Tortelduif - intake vk
Zo dubieus! Bijna geen bloed meer verloren en sowieso alleen maar wat bruinverlies gehad. Maar in combinatie met onze geschiedenis, de heftige krampen en minder zwangerschapskwaaltjes ga ik er wel vanuit dat het mis is. Wel twee dagen geleden een test gedaan en die was nog net zo positief. Hoop dat we het niet weer op hoeven te wekken want dat viel erg tegen de vorige keer Wel hebben we meteen een afspraak in Gent kunnen krijgen voor het nieuwe jaar dus dat is super fijn. Hoop natuurlijk af te kunnen zeggen maar zoals ik al zei weinig vertrouwen Rare kerst zo Hoe is het met jou? Voel je je goed?
Pfoe wat een heftig verhaal zeg!! Ik hoop zo voor je dat je nu kan gaan genieten van een gezonde zwangerschap
Dank je wel.....ik hoop voor jou ook echt op een kerstwonder... Ik zie hier ook echt wel hele heftige verhalen mbt zwanger worden en miskramen voorbij komen en merk dat me dat ook angstig maakt. Het is mijn 5e zwangerschap en ik heb nog nooit een miskraam gehad dus denk de hele tijd....nou dan moet het nu toch wel een keer gebeuren. Ik ben ook (nog) niet supermisselijk, wel enorm gespannen en gevoelig, dus denk nou dan zal het wel niet goed zitten.....word echt gek van mezelf
Ik hoop toch zo dat je echo maandag wel goed is! Ik snap wel dat je weinig vertrouwen erin hebt door je geschiedenis maar ik heb ook echt hevige krampen gehad, en ook niet veel kwaaltjes en mijn testen zijn ook nog super positief. Alleen gigantische honger. Kon gisteren het kerstdiner wel in men eentje op Ik duim kei hard voor je!
Nou jij hebt je portie ellende al ruimschoots gehad hoor... OK zo werkt het natuurlijk niet, maar toch. Het kan echt prima dat je nog niet misselijk bent en alles gewoon goed zit. Ik hoop echt dat je een goede en zo ontspannen mogelijke zwangerschap tegemoet gaat!
Lief dank je....we zitten gewoon allemaal in een spannende fase....ben blij als we de eerste 3 mnd door zijn
Hallo allemaal, Ik mag me hier ook komen melden. Na wat klachten, voornamelijk van mijn bekken (oh wat een feest) heb ik een test gedaan en die was positief. Dit is mijn 4e zwangerschap en wordt ons 3e kindje. Ik vind het wel ontzettend spannend nu, vorig jaar heb ik een missed abortion gehad bij 8,5 week, met een ontzettend lange nasleep. Dus fingers crossed maar
Ik heb het vandaag verteld aan m'n vader en z'n vrouw en m'n vader begon er elke keer weer over en dan met een grote glimlach op z'n gezicht, zo ontzettend lief!
Vandaag aan familie verteld en echt iedereen moest huilen we hadden een koffertje met sokjes gegeven en het duurde even voordat iedereen het door had. De rest van de avond ging het er natuurlijk over
Super leuk dames!! Heerlijk zulke enthousiaste reacties! Ik dénk dat wij het vanavond na het diner tegen mijn ouders gaan zeggen. Verder laten we het stil tot na de vlokkentest. Hoe is het met jullie kwaaltjes? hier valt t alles reuze mee tov de andere zwangerschappen, maar merk wel dat ik elke dag ietsje meer moe ben en ietsje meer misselijk haha