Kom even inbreken voor je geruststelling. Vooraf boven de 7 is niet goed en erna boven de 7.8 niet. Dus je zit idd prima
Iemand durfde te zeggen dat jij een dikke buik had voor jouw termijn? Waaaauwww. Ik vind het een mooie bescheiden, zwanger buikje. Mag je trots op zijn. En laat je niet gek maken door zulke gekke uitspraken.
Wat zien jullie er allemaal mooi uit Ik wil wel een foto delen maar echt veel is er niet te zien lol. Vandaag 25w2d. Ben bij mijn taille wel 15 cm breder dan ik was maar waar het zit, geen idee. Niet naar voren in elk geval
Haha ja joh je hebt er altijd gekkies bij zitten. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat deze foto in de ochtend is gemaakt, in de avond is hij wel duidelijk groter
Haha inderdaad heel bescheiden. Bijzonder hè dat er dan toch al best wel een grote baby in zit! Prachtig hoor! Groot/klein maakt niet uit! Voordeel is dan wel weer dat je je waarschijnlijk nog wel goed kan buigen om je schoenen aan te doen hihi
Mooie buikjes meiden! hier hebben we vandaag de baby kamer gekocht en het badje en standaard en aankleedkussen en de kruiken enz. Helemaal blij mee! We gingen voor een bepaalde kamer erheen maar zijn met een totaal andere kamer terug gekomen 27 mei laten we het bezorgen ♥️
Ik kreeg geen berichten meer. hier gaat alles goed, de magische 24 weken grens over, toch een mijlpaal vind ik. Afgelopen weken geverfd etc, de babykamer is bijna af. Ook steeds meer van de uitzetlijst al gekocht. Ben er vroeg bij omdat mijn laatste twee maanden van vorige zwangerschap in het teken stonden van een familielid die kritiek lag. Kamertje was niet af, sommige spullen waren snel-snel gekocht. Dus dit keer schijt aan wat ‘normaal’ is en lekker al aan het voorbereiden. Daarbij zijn er in huis nog voldoende klussen dus als ik klaar ben is er nog genoeg te doen vind deze zwangerschap wel duidelijk zwaarder dan de vorige. Nog steeds regelmatig misselijk, bekkenpijn en m’n buik zit meer in de weg. Denk combi van m’n conditie (meerdere miskramen gehad vorig jaar en toen ook ziek geweest, nu 3 maanden overgevend plat gelegen), leeftijd en peuter (weinig slaap en veel meer tillen). Ervaren degene met een tweede of derde dit ook zo?
Commentaar op buik kreeg ik vorige zwangerschap veel, nu ben ik het vaak voor. Zo irritant vond ik dat (zijn het er geen twee? Oh dan heb je veel vruchtwater, ben je pas zo kort zwanger?! Etc etc). En ja ik had een flinke buik, ook een flinke baby. Was binnen 6 weken al het zwangerschapsgewicht kwijt plus een beetje meer, was dus ook niks bijgekomen los van de baby en behuizing Nu zeg ik zelf al dat ik lekker dik ben. Als iemand vraagt of t er twee zijn zeg ik dat het er drie zijn haha.
Ik vind de tijd echt belachelijk snel gaan. Over 10 week start m’n verlof maar ik hoef nog maar 7 weken te werken. (Over 4 weken zomervakantie). En dan bedenk ik mij ineens ‘nog maar’ 24 weken ben. Dat voelt tegenstrijdig. Deze zwangerschap gaat makkelijker dan de voorgaande. Heb veel minder last van mijn bekken. Werkdagen vind ik wel zwaar. Juist doordat ik dan zo weinig beweeg. Kantoorbaan, dus 7-8 uur zitten. Op werkdagen waggel ik aardig . En op de dagen dat ik vrij ben zet ik veel meer stappen en loop ik gelukkig normaal rond. Babykamer is nog steeds niet bestaand. Ik heb inmiddels wel een commode gekocht en een kleur uitgezocht. Ik ben nog op zoek naar leuke zomerjurken. Hebben jullie nog wat leuks voorbij zien komen?
♡ Uitgerekende datum♡ 13 augustus * Angelmom1 - 38 jaar - 3e (4e) kindje ♡ 16 augustus * Stacey4 - 36 jaar - 4e kindje 17 augustus * MommyW - 31 jaar - 2de kindje * MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje ♡ 18 augustus 19 augustus * Femc - 30 jaar- 2e kindje 20 augustus * Tortelduif - 32 jaar - 1e kindje 21 augustus 22 augustus * Synthesizer- 32 jaar - 4e kindje 23 augustus 24 augustus * Anne201 - 31 jaar - 5e* kindje 25 augustus * STJvdB - 33 jaar - 2e kindje ♡ * Motherofdragons - 33 jaar - 4e kindje 26 augustus * SteffieD - 34 jaar - 2de kindje 27 augustus * Swaan7 - 33 jaar - 2e kindje * Poes123 - 32 jaar - 2e kindje 28 augustus * Karin038 - 39 jaar - 1e kindje * Sammm1009 - 30 jaar - 1e kindje * LittleSweetGreyBunny93 - 28 jaar - 2e kindje * Sophie2019 - 34 jaar - 2e kindje 29 augustus * Leesteken - 30 jaar - 3e kindje. * Glitterhartje - 29 jaar - 1e kindje * Sjuwene - 32 jaar - 1e kindje 30 augustus 31 augustus * Tunisiana - 34 jaar - 2e kindje ♡ * Blacky27 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 6 Meisjes | ♡ 8 Jongens | ♡ Verrassing ⭐⭐⭐⭐️ ♡ Afspraken mei ♡ 11-5 - Angelmom1 - controle 11-5 - FemC - echo + suikertest 12-5 - Glitterhartje - 22 weken prik 12-5 - SteffieD - controle + suikertest 17-5 - Leesteken - controle vk 17-5 - LittleSweetGreyBunny93 - OGTT 20-5 - Angelmom1 - 22 weken prik 20-5 - Sophie2019 - glucosetest 21-5 - LittleSweetGreyBunny93 - pretecho 24-5 - LittleSweetGreyBunny93 - CP 4 27-5 - Tortelduif - controle vk ♡ Afspraken juni ♡ 1-6 - Sophie2019 - controle vk + antistoffen bloedtest 2-6 - Glitterhartje - echo + controle vk 7-6 - LittleSweetGreyBunny93 - CP 5 9-6 - SteffieD - echo + controle gyn 15-6 - Sophie2019 - 30 weken GUO 21-6 - LittleSweetGreyBunny93 - CP 6 30-6 - Glitterhartje - echo + controle vk ♡ Afspraken juli ♡ 5-7 - LittleSweetGreyBunny93 - CP 7 12-7 - LittleSweetGreyBunny93 - CP 8 19-7 - LittleSweetGreyBunny93 - CP 9