Oeh ja lastig. Ik zou zelf een half uur van huis nog wel aandurven voor wanneer eventueel de bevalling begint. Het vooraf betalen is wel onhandig zeg.. Want als je er niet bij kan zijn dan ben je dat kwijt…
Ja vind ik dus ook.. heb telkens aangegeven dat ze met mij geen rekening moeten houden maar ja zo ga je wel een beetje een verplichting aan..
Ik zou het persoonlijk wel aandurven. Een halfuurtje valt mee. Mocht je baby zich dan toch al eerder melden dan zou ik dat verlies van de kosten in dit geval nemen.
Jij ookal. Gelukkig is er niks ergs aan de hand hopelijk ben je snel niet meer beurs want is erg vervelend met de bevalling.
Op de een of andere manier donder ik steeds van het lijstje af ofzo ook al heb ik alle datums al 3x ingevuld! Hopelijk blijft hij nu staan. ♡ Uitgerekende datum♡ 13 augustus * Angelmom1 - 38 jaar - 3e (4e) kindje ♡ 16 augustus * Stacey4 - 36 jaar - 4e kindje 17 augustus * MommyW - 31 jaar - 2de kindje * MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje ♡ 18 augustus 19 augustus * Femc - 30 jaar- 2e kindje 20 augustus * Tortelduif - 32 jaar - 1e kindje 21 augustus 22 augustus * Synthesizer- 32 jaar - 4e kindje 23 augustus 24 augustus * Anne201 - 31 jaar - 5e* kindje 25 augustus * STJvdB - 33 jaar - 2e kindje * Motherofdragons - 33 jaar - 4e kindje 26 augustus * SteffieD - 34 jaar - 2de kindje 27 augustus * Swaan7 - 33 jaar - 2e kindje * Poes123 - 32 jaar - 2e kindje 28 augustus * Karin038 - 39 jaar - 1e kindje * Sammm1009 - 30 jaar - 1e kindje * LittleSweetGreyBunny93 - 28 jaar - 2e kindje * Sophie2019 - 34 jaar - 2e kindje * Sjuwene - 33 jaar - 1e kindje 29 augustus * Leesteken - 30 jaar - 3e kindje. * Glitterhartje - 30 jaar - 1e kindje 30 augustus 31 augustus * Tunisiana - 34 jaar - 2e kindje ♡ * Blacky27 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 8 Meisjes | ♡ 9 Jongens | ♡ 1 Verrassing ⭐⭐⭐⭐️ ♡ Afspraken Augustus ♡ 1-8 - Glitterhartje - controle vk 1-8 - Leesteken - spreekuur vk 3-8 - Tortelduif - doppler meting 4-8 - Angelmom1 - controle vk 4-8 - Tortelduif - afspraak ziekenhuis 5-8 - STJvdB - CTG / Groeiecho / VK 5-8 FemC- monitor +controle 5-8 LittleSweetGreyBunny93 - controle vk + bevalplan bespreken 11-8 - STJvdB - Ballontje / gel (nodig?) 11-8 SteffieD - controle + echo 12-8 - STJvdB - Inleiding 12-8 FemC monitor 19-8 FemC monitor + controle. 22-8 - SteffieD - geplande keizersnede ♡ Geboren! ♡
Ben wel erg nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat? Heb het idee dat er van alles gaande is. Kleine beweegt goed maar toch anders, heel soms nog heftig maar verder alleen schuiven eigenlijk. Herkennen jullie dat? Ook de laatste 2 dagen telkens "vaste" ontlasting terwijl ik PDS heb dus soms goed 4/5 dagen niks en nu 3x per dag. En heel veel "vocht" verlies echt waterachtig maar 2x echt wat druppels langs mijn been maar verder gewoon veel "afscheiding" maar wel dun. Ook verlies is telkens een soort propjes slijm (helder / wit) en anders dan normale afscheiding lijkt. Ook steeds felle steken / harde buiken / krampen en noem maar op. Ook ineens sinds vandaag heel emotioneel / chagrijnig (kan weinig hebben) / opruimwoede en dat soort gekkigheid. Klinkt dit bij jullie ook bekend of heb ik gewoon ineens alle rare dingen die ik bij onze zoon gewoonweg niet heb gehad (of mss niet heb gemerkt / onthouden)?
Volgens mij is alles wat je benoemd hartstikke normaal. Vervelend maar wel normaal. Ik merk ook dat de kleine meer schuift dan echt trappelen. Al gebeurd dat ook nog voldoende haha. Ik ben eindelijk met verlof! Heerlijk! Laatste paar dingetjes regelen voor de babykamer. Maar in principe is het wel gewoon allemaal ready voor de geboorte. Ik voel vooral met wandelen steken helemaal onderin, waarschijnlijk/hopelijk (nog) van het indalen, want de laatste keer was hij dat nog niet. Ik hoop ook echt dat hij goed ligt, laatste keer wel, maar heb hem ook weer voelen draaien Vrijdag weer een afspraak!
@LittleSweetGreyBunny93 yay verlof! Geniet ervan @STJvdB klinkt best herkenbaar. Hier schuift de baby ook vooral. Gisteren best veel slijmverlies (deel vd slijmprop? geen idee eigenlijk) en heb al weken af en aan krampen/pijnlijke harde buiken. Opruimwoede heb ik dan helaas weer geen last van
@SteffieD onhandig zeg! Ik zou het qua afstand zelf wel aandurven. Was je eerste bevalling heel snel? Anders heb je toch ruim genoeg tijd om weer thuis te komen lijkt me.
♡ Uitgerekende datum♡ 13 augustus * Angelmom1 - 38 jaar - 3e (4e) kindje ♡ 16 augustus * Stacey4 - 36 jaar - 4e kindje 17 augustus * MommyW - 31 jaar - 2de kindje * MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje ♡ 18 augustus 19 augustus * Femc - 30 jaar- 2e kindje 20 augustus * Tortelduif - 32 jaar - 1e kindje 21 augustus 22 augustus * Synthesizer- 32 jaar - 4e kindje 23 augustus 24 augustus * Anne201 - 31 jaar - 5e* kindje 25 augustus * STJvdB - 33 jaar - 2e kindje * Motherofdragons - 33 jaar - 4e kindje 26 augustus * SteffieD - 34 jaar - 2de kindje 27 augustus * Swaan7 - 33 jaar - 2e kindje * Poes123 - 32 jaar - 2e kindje 28 augustus * Karin038 - 39 jaar - 1e kindje * Sammm1009 - 30 jaar - 1e kindje * LittleSweetGreyBunny93 - 28 jaar - 2e kindje * Sophie2019 - 34 jaar - 2e kindje * Sjuwene - 33 jaar - 1e kindje 29 augustus * Leesteken - 30 jaar - 3e kindje. * Glitterhartje - 30 jaar - 1e kindje 30 augustus 31 augustus * Tunisiana - 34 jaar - 2e kindje ♡ * Blacky27 - 29 jaar - 2e kindje ♡ 8 Meisjes | ♡ 9 Jongens | ♡ 1 Verrassing ⭐⭐⭐⭐️ ♡ Afspraken Augustus ♡ 1-8 - Glitterhartje - controle vk 1-8 - Leesteken - spreekuur vk 3-8 - Tortelduif - doppler meting 4-8 - Angelmom1 - controle vk 4-8 - Tortelduif - afspraak ziekenhuis 5-8 - STJvdB - CTG / Groeiecho / VK 5-8 - FemC- monitor +controle 5-8 - LittleSweetGreyBunny93 - controle vk + bevalplan bespreken 10-8 - Glitterhartje - controle vk 11-8 - STJvdB - Ballontje / gel (nodig?) 11-8 - SteffieD - controle + echo 12-8 - STJvdB - Inleiding 12-8 - FemC monitor 16-8 - Glitterhartje - controle vk 19-8 - FemC monitor + controle. 22-8 - SteffieD - geplande keizersnede 23-8 - Glitterhartje - controle vk 30-8 - Glitterhartje - controle vk ♡ Geboren! ♡
Goh viel wel mee.. ik ga ook wel gewoon.. tis meer onhandig gepland en je weet van te voren niet hoe je je voelt haha..
Klopt dat is zeker onhandig. Hopelijk zit de kleine nog lekker veilig binnen en kan je heerlijk genieten van je diner!
Hier gaat het ook goed, al 1 week verlof voorbij gaat echt snel. Ben er toch achter gekomen dat ik nog weer mag shoppen wou de vluchttas inpakken maar kwam erachter dat we van maat 50 eigenlijk alleen maar rompertjes hebben en dat kan natuurlijk niet he dus mag de stad in en laten we dat nou net totaal niet erg vinden straks weer naar de verloskundige toe hartje luisteren enz en de bevalling bespreken. Verder voel ik me prima gister nog een onverwacht best grote wandeling gemaakt. En ook hier is het dat ik de baby meer voel schuiven dan echt nog schoppen enz, soms krijg ik nog wel een beste trap hoor en kan ook nog aardig pijn doen en indd sommige dagen redelijk wat afscheiding maar goed daar doe je niks aan verder en merk dat mn boobs wel echt aan het voorbereiden zijn, zijn wel stuk voller enz oja en ben de laatste dagen snel misselijk vooral na het eten, gelukkig niet tot spugen aan toe maar vervelend is het soms wel.
Kraamzorg kan je toch aanvragen? Ik moet bellen van zodra ik wil dat er iemand komt en ik blijf normaal 3 tot 4 dagen in het ziekenhuis. Maar omdat dit mn 2e is ben ik benieuwd of ik niet vroeger naar huis mag
Vorige keer vond ik dat er wat veel tijd tussen mijn controles zat. Vandaag hoorde ik dat het mijn laatste controle was . Ik ben dit zo niet gewend.. maar zou wel normaal zijn in het ziekenhuis dan.. Groei van de baby hoefde ze niet meer naar te kijken ondanks dat uit de vorige groei echo bleek dat de groei wat sneller was gegaan en het buikje ineens ruim voor liep op de rest. Ze heeft nog wel gekeken naar de placenta. Ligt nog steeds over het litteken dus risico.. ik vind het maar spannend. Was er nog iets positiefs? Jaaahaa. Mijn keizersnede staat écht gepland op de 24e. Dat ik nog geen brief had was wat gek. Maar het staat echt in de agenda. Baby is ingedaald. En verder heb ik voor het eerst huidsmeer in het vruchtwater gezien. Ik heb al zo veel echo’s gehad en dit nog nooit gezien. Ik vond het zo speciaal, haha.
wat fijn dat je nog zo veel kunt doen. Lekker de stad in is heerlijk. En dat shoppen is helemaal niet erg . en een voordeel van deze periode is dat het ook nog vaak mooi weer is. Dus na het shoppen nog ff op het terras zitten Oh over boobies gesproken.. die van mij zijn weer ingezakt. Zelfs m’n man zag het. Had heel groot deel van de zwangerschap echt heel volle borsten
Mijn man is gewoon thuis na de bevalling, moet Zoiezo 4-5 dagen blijven door de keizersnede. Ik beval in België maar woon in NL dus weet niet goed waar ik dan de Kraamzorg zou moeten aanvragen. En ben vast al veeeel te laat! Gelukkig is er wel wat hulp in de omgeving. Vind het wel prima zo
Ik ben wel beetje klaar met de zwangerschap sinds gister. Vandaag 38+2 gister avond weer voorweeën die maar niet door zetten meer dan halve nacht wakker breekt me nu wel op. Ook omdat overdag nog 2 kids heb rondhuppelen. Zou 8.45 voor controle maar ging niet door ivm bevalling nu wachten tot ze belt. Hoop zodat ikvandaag nog mag komen dat ze kan kijken hoe nu voor staat of al die voorweeën ook iets doen.