@Leesteken wel apart zeg, gaan ze dan ook niet je bloeddruk enzo in de gaten houden? Het duurt nog best wel even tot de 24ste. En herkenbaar van de boobies, mijne zijn ook een stuk kleiner en ze hangen een beetje
Ik herken het ook wel sommige dingen. Maar ik heb dit nu bijna een week a 1,5 week. Moet vrijdag op monitor en nog eens langs gyn. Dan ben ik exact 38 weken. Dus ben benieuwd. Aah zo, oke dat wist ik niet ooh dat is wel fijn. En super dat je genoeg hulp hebt zo.
Mijn boobies zijn ook veel kleiner.. gek hè.. @Angelmom1 snap wel dat je er klaar mee bent! Constant pijn en gebrek aan nachtrust! Hopelijk kan je vandaag nog terecht en hopelijk zijn de slechte nachten niet voor niks! Ik heb ook best wel veel krampen.. soms lig ik ff krom van de pijn.. ook weer terug misselijk ‘s ochtends.. fijn joh Moest afgelopen week ontlasting binnen doen Ivm crohn en de resultaten waren niet best. Verklaard wel vele diarree en het super moe zijn. Volgende week even bespreken. jeetje het loopt allemaal wel zo op het einde he! Super spannend voor ons allemaal!!
Misschien kun je ‘s nachts een douche pakken als je zulke voorweeen hebt? Hier helpt dat meestal wel. Die laatste weken zijn vaak echt pittig. Hopelijk kun je je kleine snel zien.
Nee, gewoon helemaal niets. Ik moet bellen als er iets is. Maar als je bloeddruk stijgt oid, dan voel je dat toch helemaal niet in het begin? Nouja, ik probeer mij maar niet druk te maken. Over 3,5 week is de kleine er sowieso.
Dus je moet helemaal niet meer terug tot de 24ste? Mss kan je bij ha tussendoor je bloeddruk eens laten checken? Just in case..
Hier ook herkenbaar! Erg veel waterige afscheiding en een paar kleine stukjes slijm(prop?) Ook al een paar dagen veel krampen maar niks concreets, word er een beetje moe van
Dat schiet niet heel snel op nee... snap dat je er wel klaar mee bent op deze manier. Tepelstimulatie schijnt ook te helpen met het opwekken van de bevalling las ik ergens.
Hier vanacht super geslapen voel me super fit vandaag maken we maar ff gebruik van ff middagje dierentuin met de kids anders ook wel rare vakantie voor hun.
Leuk middagje dierentuin gehad vandaag kids hebben genoten en ging bij mij ook goed dat lopen. Zeggen dat bewegen bevorderlijk kan zijn voor bevalling hopenlijk helpt het