uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angelmom1, 13 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ik duim met je mee!
    Geniet van het vissen! Heerlijk aan het water :)

2. STJvdB

STJvdB Actief lid

19 jan 2022
    114
    93
    28
    Vrouw
    Net terug van het ziekenhuis. Ctg was goed wel harde buiken te zien (en voelbaar). Echo was goed van een p5 in het begin tot ong 30 weken ligt ze nu netjes op p50 (gok dat haar hoofdje het gemiddelde naar beneden haalde en gezien ze die met geen mogelijkheid meer kunnen meten sinds 32 weken blijft het gemiddelde netjes).

Daarna heeft de VK gekeken i.v.m inleiding komende week of ik het ballontje / de gel wel nodig heb en we waren allemaal mega blij verrast. BMM is volledig verstreken en heb al 3cm ontsluiting, hoofdje kan ook met geen mogelijkheid lager meer en het zou ze ook niets verbazen mocht ik voor vrijdag de 12 (inleiding met vliezen breken dan) vanzelf nog beginnen gezien het vele rommelen wat het doet.

Ben in elk geval blij dat ik niet donderdag al moet voor ballontje en gel, lekker thuis kan slapen en de bevalling dan vrijdag word gestart met het breken van de vliezen. Maar dus wie weet gebeurd er eerder nog wel wat spannend allemaal...

3. STJvdB

STJvdB Actief lid

19 jan 2022
    114
    93
    28
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum♡

13 augustus

* Angelmom1 - 38 jaar - 3e (4e) kindje

16 augustus

* Stacey4 - 36 jaar - 4e kindje

17 augustus
    * MommyW - 31 jaar - 2de kindje
    * MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje

18 augustus

19 augustus
    * Femc - 30 jaar- 2e kindje

20 augustus
    * Tortelduif - 32 jaar - 1e kindje

21 augustus

22 augustus

* Synthesizer- 32 jaar - 4e kindje

23 augustus

24 augustus
    * Anne201 - 31 jaar - 5e* kindje

25 augustus

* STJvdB - 33 jaar - 2e kindje
    * Motherofdragons - 33 jaar - 4e kindje

26 augustus
    * SteffieD - 34 jaar - 2de kindje

27 augustus
    * Swaan7 - 33 jaar - 2e kindje
    * Poes123 - 32 jaar - 2e kindje

28 augustus

* Karin038 - 39 jaar - 1e kindje
    * Sammm1009 - 30 jaar - 1e kindje
    * LittleSweetGreyBunny93 - 28 jaar - 2e kindje
    * Sophie2019 - 34 jaar - 2e kindje
    * Sjuwene - 33 jaar - 1e kindje

29 augustus

* Leesteken - 30 jaar - 3e kindje.
    * Glitterhartje - 30 jaar - 1e kindje

30 augustus

31 augustus
    * Tunisiana - 34 jaar - 2e kindje
    * Blacky27 - 29 jaar - 2e kindje

♡ 8 Meisjes | ♡ 9 Jongens | ♡ 1 Verrassing

⭐⭐⭐️

♡ Afspraken Augustus
    5-8 - STJvdB - CTG / Groeiecho / VK
    5-8 - FemC- monitor +controle
    5-8 - LittleSweetGreyBunny93 - controle vk + bevalplan bespreken
    8-8 - Tortelduif - dopplermeting en afspraak ziekenhuis
    8-8 - Angelmom1 - controle vk
    10-8 - Glitterhartje - controle vk
    11-8 - SteffieD - controle + echo
    12-8 - Leesteken- controle gyn
    12-8 - STJvdB - Inleiding
    12-8 - FemC monitor
    16-8 - Glitterhartje - controle vk
    19-8 - FemC monitor + controle.
    22-8 - SteffieD - geplande keizersnede
    23-8 - Glitterhartje - controle vk
    24-8 - Leesteken - geplande keizersnede
    30-8 - Glitterhartje - controle vk

Geboren!

4. STJvdB

STJvdB Actief lid

19 jan 2022
    114
    93
    28
    Vrouw
    Wat heftig! Wat vind / voel / denk je zelf?
    Jouw eigen gevoel is ook mega belangrijk hierin. Als jij zelf aanvoelt ik twijfel zou ik toch aan de bel trekken als jij denkt komt goed heb er geen vervelend gevoel bij dan afwachten. Maar meestal heeft mama gevoel gelijk en zou daar naar luisteren.

Iig hoe dan ook is het spannend en kun je (in overleg) de beste keuze maken voor je gevoel of nagelang de uitslagen.

5. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Gelukkig is ze weer heel actief vandaag. Waarschijnlijk heb ik de stress er een beetje afgeschreven en voelde ze dat aan.. lang leven zo een forum :rolleyes:
    Aangezien ik gisteren m’n medicijnen weer heb opgestart (dubbele dosis) had ik vandaag echt geen goeie dag qua vermoeidheid Pfft.
    Voel me eerlijk gezegd wel een beetje in de steek gelaten door de gyn. Er werd zo op gehamerd dat ze dit zouden voorkomen (de opvlamming van de crohn) en ik heb vorige week (en volgens mij de keer daarvoor) wel aangegeven dat ik me steeds niet lekker voelde maar als je veel assistenten ziet en niet je eigen gyn, wordt het geschoven op de zwangerschap en niet op de crohn.. gelukkig is het nu besproken en ondernemen ze actie maar met waardes die van 153 naar over de 14000 (ontstekingswaarden in stoelgang) zijn gestegen, is het voor mijn gevoel beetje laat maar goed.. laten we duimen dat het niet verder uit de hand loopt en dit meisje maar eens gezond op de wereld zetten! Ik ga tot donderdag afwachten zolang ik me buiten de vermoeidheid goed blijf voelen en zij terug lekker actief is!

6. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier helaas wel streptokokken B heb kuur en ze hebben poli gebeld dat ze ab infuus reserveren mocht ik weekend bevallen.

7. STJvdB

STJvdB Actief lid

19 jan 2022
    114
    93
    28
    Vrouw
    Jeetje snap heel goed dat je je in de steek gelaten voelt joh! Jij weet beter als geen ander hoe je lijf aanvoelt ben het zeker met je eens dat ze beter hadden moeten luisteren! Ik duim heel hard met je mee!

SteffieD vindt dit leuk.
  8. STJvdB

STJvdB Actief lid

19 jan 2022
    114
    93
    28
    Vrouw
    Tjeetje het gaat bij vele niet van een lije dakje he. Is het met streptokokken juist beter als je snel bevalt of juist beter niet?

9. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Moet in ziekenhuis bevallen met infuus bij aankomst shot via infuusen na 4 uur weer shot
    Als ik binnen die 4 uur bevallen ben moet ik 12 uur blijven ter observatie.
    Ook komt kinderarts kijken als kleine is geboren
    Vk mag wel bevalling doen gelukkig.
    Ben morgen 39 weken dus ja heb er geen invloed op oudste met 39 geboren jongste met 40.

10. Femc

Femc Actief lid

18 mrt 2019
    338
    370
    63
    Vrouw
    Vandaag 1e keer aan monitor, alles zag er goed uit, 1 cm opening. Gynaecoloog heeft me al eens onderzocht en klein beetje geholpen al :rolleyes: en nu is het afwachten.

11. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Oh jeetje zeg. Dat is wel schrikken. Maar het komt gelukkig zelden voor dat de baby er ziek van wordt. Ik zend je alle positiviteit.

STJvdB vindt dit leuk.
  12. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.390
    1.927
    113
    Oh meiden, wat vindt ik het reuze spannend zeg voor jullie! Het eerste kindje kan zomaar heeeel snel geboren gaan worden nu! ♥️
    Vindt het wel vervelend dat sommige van jullie nu niet zo goed gaan, hopelijk knappen jullie snel weer op en is alle ellende weer snel achter de rug! Beterschap meiden!

hier gaat alles goed, voel me goed wel wat meer last van mn buik en ben de laatste dagen aardig humeurig, snel chagrijnig enz maar goed zijn de hormonen :p
    Vandaag wel een heerlijke dag gehad met mijn man, zijn lekker op het strand geweest van het zonnetje genoten en terrasje gedaan.

13. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ah kak zeg!

STJvdB vindt dit leuk.
  14. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal. Bij minder actie dan dat je gewend bent altijd bellen. Althans dat zegt mijn vk altijd. Ik hoop heel erg dat de baby nog een tijdje kan blijven zitten maar dat moet ook voor jouw gezondheid verantwoord zijn❤️ Succes en sterkte

SteffieD vindt dit leuk.
  15. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Oehh dat klinkt voorspoedig! Hopelijk zet deze positieve lijn door❤️

STJvdB vindt dit leuk.
  16. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ahh dat is balen zeg…

17. Poes123

Poes123 Actief lid

15 mrt 2021
    326
    362
    63
    Vrouw
    Joehoe, 37 weken dansje. Ik hoop dat onze man nog een week of 2 blijft zitten.

Femc, SteffieD, Leesteken en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. STJvdB

STJvdB Actief lid

19 jan 2022
    114
    93
    28
    Vrouw
    Owwww beetje zelfde als bij mij dus meteen kinderarts erbij (ik moet alleen 24uur blijven of naja de kleine) en hoef geen infuus maar dan snap ik het idee.
    Jeetje zover alweer! Super spannend duim met je mee dat je snel je ukkie vast hebt!

19. STJvdB

STJvdB Actief lid

19 jan 2022
    114
    93
    28
    Vrouw
    Ja dat hopen wij ook.

Heb wel nog een andere vraag aan iedereen.
    Iedereen zegt "minder" leven voelen in hoeverre zie je dat?

Ons meisje is vandaag extreem rustig voor haar doen. MAAR opzich beweegt ze wel wat maar minder hard dan de dagen hiervoor het is meer 1/2 x en dan stopt ze weer of heel soms paar minuutjes waar ze eerder deze week (gisteren enz nog) 2uur goed kon wringen en draaien dat het echt zeer deed. Heb een doppler dus hartje is prima ze beweegt ook echt nog maar het is minder / zachter en meer schuiven voetjes verleggen dan wat anders.

20. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ja dat is lastig. Want dat kan ook aan het termijn liggen. Hoe minder ruimte hoe meer het schoppen verandert in schuiven waardoor je iets minder voelt. Minder leven is voor mij dat je echt duidelijk langere tijd de baby niet voelt

Deel Deze Pagina