Hè nee, wat erg voor je! Wel 'fijn' dat het er allemaal vanzelf uitkomt. Dat je maar heel snel een nieuwe zwangerschap mag hebben!
Aah dit had ik anders willen zien aflopen! Heel veel sterkte en hopelijk snel een plakkertje voor je ❤️
ik zelf voel hier niet zoveel voor, ik ben hier volledig anoniem onder een schuilnaam en blijf dat graag zo
Ik zelf vindt die whatsapp groepjes altijd een beetje dood doeners eigenlijk.. heb vaker mee gemaakt in nod groepjes bijv, dan wordt er over gegaan op de app en er zijn altijd wel mensen die daar niet aan mee willen doen maar dan valt de groep hier op zp zeg maar stil waardoor je als groep ook min of meer uit elkaar valt hier. Zelf doe ik ook niet aan die whatsapp groepen en sowieso met mn nr geven ben ik altijd wel wat terughoudend.
Zeker een goed idee, over een tijdje vind ik dat zeker leuk. Dan kan je veel intiemer kletsen en foto’s delen, dat doe je niet zo snel op een openbaar forum. Maar momenteel lijkt het me leuker als we elkaar eerst hier een beetje leren kennen.
Ik heb meerdere keizersnedes gehad. Dit keer zal het ook weer een ks worden. Kan iemand mij op de lijst zetten? Ik ben 24 augustus uitgerekend. Ik heb 30 december mijn eerste echo. Toch wel heel spannend.. er is een kleine kans op een niche zwangerschap. Ik had vandaag ineens buikpijn, aan beide kanten eierstokken en straalde uit naar het midden, dus ongeveer hele onderbuik, beetje menstruatiepijnachtig. Herkende het niet van de vorige zwangerschappen en vond het toch een beetje vreemd. Inmiddels is het weer weggezakt. Voor degenen met wat buikpijn, waar voelen jullie dat voornamelijk? Verder geen enkel kwaaltje hier.