Morgen gaat meneer al voor de 3e dag naar de opvang. Heb alleen maar gehoord dat hij zo vrolijk en makkelijk is. Ben zo trots.
Ik mag volgende week donderdag weer gaan werken. Op zich wel weer zin in (tijdje terug nog niet dus ben al blij). Alleen komt Mare ‘s nachts weer voor een flesje.. hopelijk even een fase
Wat goed dat jullie al weer aan het werk zijn. Ik heb echt nog even geen zin. Maken jullie geen gebruik van de 9 weken extra betaald verlof?
Jawel, maar verdeeld over de rest van het jaar. Ik neem elke week 4 uurtjes op en heb rond de feestdagen 2 weken vrij.
Oef ja dat wordt wel even pittig als je er in de nacht weer uit moet en aan de andere kant ook vroeg op moet.
Kleine man draagt vanaf vandaag gewoon al maat 3 luiers! Groeit veel te snel is gewoon weg uit de new Born maatjes.
Ik ga nu mijn 9 weken extra in. Was eigenlijk ook de bedoeling om het gespreid op te nemen maar mijn moeder ziet het opeens niet zitten om op te passen Ik neem waarschijnlijk nog 3 maanden onbetaald verlof
Hee meiden, Hoe gaat het met jullie en met de kindjes? Met E. Gaat het goed, groeit echt hard in ene, past heel veel kledingstukken van maat 56 al niet meer en draagt dus veel in 62 al. Laatste keer dat ik hem woog was 16/11 toen was hij al 6205 hij drinkt nu nog 6x160 per dag maar hij komt nu steeds eerder soms al na net 2 uurtjes, gister zelfs 7x voeding gehad maar merk ook vandaag weer dat hij behoefte heeft aan meer dus vanaf morgen gaan we gewoon flesje aanbieden met 180 water en 6 schepjes dus 200 bij elkaar en dan zien we wel wat hij ervan drinkt, we willen dan gelijk kijken of hij naar de 5 voedingen kan per dag waarvan de laatste rond 21:00 en als het even kan de eerste rond 05:00 in de ochtend want dat is wel zo fijn straks als ik weer moet werken, dan kan ik hem nog voeden voordat ik weg moet nou goed we zullen zien hoe het gaat
Oke, even terug komen op mn bericht van gister. Hij heeft gister avond dus voor het laatst gegeten om 20:05. Tijdens het eten al in slaap gevallen is om 20:30 slapend naar bed gebracht en toen zei mijn man laat hem maar slapen tot wanneer hij komt. Nou prima.. nu heeft hij dus helemaal zelf geslapen tot 06:25 vanmorgen dat is gewoon een dikke 10/10,5 uur!!! Zo trots op hem! Ook heeft hij een 200ml flesje leeg zonder moeite haha, maar nu waarom ik dus terug kom op mn bericht.. de slaap en voedings tijden. Als hij zelf liever deze tijden zou willen aanhouden om te eten en slapen, ipv de tijden die ik bedacht (21:00 laatste en 05:00 de eerste) dan zou dit dan dus een mooi ritme zijn? 06:30-10:30-13:30-16:30-19:30 met een speling ertussen van 30 minuten of zou dit beter zijn 06:30-09:30-12:30-15:30-18:30 met een speling ertussen van 30 minuten En hoe doen jullie het wanneer jullie tot later in de avond op visite zijn? Vooral straks met de feestdagen.
Wat goed van hem! Ik voed op verzoek, dus geen advies mbt de tijden. We zijn nog niet ergens op visite geweest, wel een keer oppas gehad en toen ging hij slapen toen we weer terug waren (23.30, meestal slaapt hij om 22.00/22.30). Als hij een makkelijke slaper is zou je hem ook kunnen laten slapen in de maxicosi ofzo op zijn vaste tijd en dan thuis overleggen?
Zo wat een lange ruk. Wat goed! Ik heb geen vast schema. Tis maar net hoe het loopt. ik voed tussen de 3-4 uur. Op werkdagen staan we op een vaste tijd op. We komen dan uit op 5 flessen. Met afspraken oid zorg ik er wel voor dat hij een fles krijgt vlak voordat we weg gaan. Laatst waren we naar een concert en hij bij de oppas. Toen heeft hij een fles extra gehad omdat de dag langer duurde en hij het niet nodig vond om bij de oppas te slapen .
Ja, schrok er eerlijk gezegd een beetje van hoe lang hij geslapen had, wel in positieve zin natuurlijk, dacht echt wauw zo lang De tijden die ik aan heb gegeven is niet zo van Ooh het is nu bijv 12:00 dus hij moet nu gelijk eten bedoel het meer een beetje als leidraad om aan vast te houden, hij eet sowieso wel elke 3-4 uur uit zichzelf alleen afgelopen dagen was het in eens dat hij soms na 2-2,5 uur al kwam. Hebben nu ook zn flesje omhoog gedaan naar 200 vanmorgen had hij die leeg en bij de 2e voeding heeft hij 170 op, even kijken wat hij straks op krijgt
Hier regendagen gister 10 voedingen en komik denk ik vandaag ook weer op Gister dagje kdv 1 uur 5 uur 6.30 8.15 fles 120 12.30 fles 110 14.30 fles 120 17 uur 18 uur 19 uur 23 uur 2 uur 3 uur 6 uur 7 uur 10 uur 12 uur 13 uur 16 uur 17 30