Ah nee toch Hopelijk mag er over 2 weken toch nog goed nieuws komen en ben je nu minder ver dan gedacht, sterkte ❤️
Hoe zit het met jullie buikspieren? ik heb sinds vanmorgen dat ik opstond al beetje last van mn buikspieren, niet echt heel pijnlijk ofzo maar het voelt wel net als spierpijn, soms voelt dat best vervelend.. heb voornamelijk onderin mn buik en soms hetzelfde gevoel vlakbij mn maag daar.
Shit man, wat een hoop vervelende echo’s al hier…. Sterkte voor de meiden waarvan het waarschijnlijk mis is, ik blijf hoop voor jullie houden. hier nog steeds veel bruinverlies, net een beetje roze gespot. Ik hoop zo dat het niet doorzet. Heb nog wel volop symptomen. Ben veel misselijk, moe en duizelig
Nou wat een verdrietig nieuws Sterkte.. Ik duim voor nog een wonder. Nou dames, nog niet veel positieve echo's tot nu toe.. Doet me echt weer denken aan mijn echo's begin dit jaar, toen het mis was. Maakt me des te zenuwachtiger voor deze keer, ben echt serieus zo bang weer hetzelfde te hebben. Helemaal met die irritante spotting die ik bij elke zwangerschap heb. Naja, ik verander er toch niets aan, druk maken of niet, het zit goed of niet. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan hè.
Hier ook nog steeds af en aan bruin en rozeverlies. Heel irritant hè. Verder wel stikmoe en misselijk ook. Maar ja, ik weet dat het beide kanten op kan. Bij goede en foute afloop had ik last van spotting dus meer dan afwachten kan ik toch niet.
Ik word er ook echt angstig van. Ik heb 2 goede zwangerschappen gehad. Bij de eerste een hematoom vlakbij het vruchtje. Ik heb daar 1 keer enorm bloedverlies van gehad maar meneer bleef zitten. Ik ‘ken’ het dus niet om slecht nieuws te krijgen maar met al deze slechte/onzekere echo’s word ik ook echt wel bang
Ja precies. Het blijft gewoon een ontzettende onzekere periode dat eerste trimester, waar je totaal geen grip op hebt.
Het is idd geen goed begin al de onzekere echos.. Ik had bij mij vorige zwangerschap ook wat bruinverlies maar dat was oud bloed ofzo.. Ben niet zozeer bang voor de eerste echo.. die had ik net 7.5 ofzo en die was goed.. de termijn echo.. daar sla ik nu al angsten uit. Omdat we toen slecht nieuws kregen.. Merk wel dat zwanger zijn nadat je eentje kwijt bent.. mentaal erg zwaar is.. mijn hoofd gaat er van de negatieve uit.. Maar we blijven positief!!!
Dankjewel! Oh wat balen dat tot nu toe nog niemand een geweldige echo heeft gehad. @IkbenSanne zou het toch niet kunnen dat het een late innesteling was? Veel sterkte, dit is zo niet wat je hoopt Kwaaltjes: ik voel vrijwel niks. Niet moe, niet misselijk, maar bij mijn vorige zwangerschappen was dit hetzelfde dus hier hecht ik niet zoveel waarde aan. 5 januari heb ik de volgende echo. Wat duurt wachten vreselijk lang als je ergens op wacht. Gelukkig vandaag op pad voor van alles, dat scheelt toch wel een boel. Hopelijk komen er gauw positieve echo's voorbij hier. Denk ook echt dat dit het nadeel van een vroege echo is. Wellicht twee weken later zit het bij de meesten wel gewoon goed. En inderdaad, laat die eerste drie maanden maar voorbij vliegen. Zo onzeker allemaal..
Dames, ik heb een amdere vraag. Ik moet nu denken aan een zorgverzekering. Ik kom er gewoon niet uit. Wat raden jullie aan?
Voor mij was FBTO het meest gunstig nu, dus ben geswitcht vanaf CZ. Maar blijft heel persoonlijk denk ik, afhankelijk van wat je belangrijk vindt en nodig hebt.
Ja dat is gewoon ook echt vreselijk. Dan heb je eerst een goede echo en ga je daar eigenlijk al helemaal vanuit en blijkt het bij de echo daarna toch niet goed te zijn. Heel naar
Jaaa en zag het echt niet aankomen. Me lichaam gaf me geen signaal. We hadden kloppend hartjr gezien alles.. Dat was echt zwaar voor mij. Maar ja we gaan door en alweer zwanger! Positief maar realistisch!
Ik weet wanneer m'n eisprong was, door temperaturen en ovulatietesten en het verschilt gewoon te veel.
Ik lees al een tijdje stil mee, ik zal mijzelf van de week als ik vakantie heb op de lijst zetten. Ik ben als het goed is 30 augustus uitgerekend en 18 januari hebben we de eerste echo/intake. Lukt het jullie een beetje om wakker te blijven? Onze vriendengroep is hier en jeetje wat heb ik een moeite om wakker te blijven… iemand tips? ik kan ook niet eerder naar bed want een van de kinderen van vrienden ligt in ons bed