Ja precies, herkenbaar. Ik dacht ook echt 7 weken te zijn met de echo en werd 9 dagen terug gezet. Wat ook niet kan want ik was in die tijd ziek, toen hebben we echt geen seks gehad. Het enige wat nog kan is dat de groei even stil staat of heeft gestaan. Ik vertrouw het persoonlijk ook niet hoor, in mijn geval. Maar ik hoop dat dat voor jou wel zo is, ik duim voor je.
Hier zijn onze vrienden juist naar huis, hebben ook nog een kleintje en iedereen was gewoon ook moe.. Dus wij zitte nu al in pyama in de zetel nog, wij gaan tellen en naar bed
oh lekker hoor! Wij hebben ook nog een kleine man, die wordt eind april 2 jaar, maar die ligt al sinds kwart over 7 heerlijk te slapen…. Jaloers! Ik vind het kei gezellig, maar hopelijk blijven ze niet te lang hangen
Ohhh ik ga nu ook naar bed. De hele avond visite gehad en de man is nu naar vrienden toe. Ben helemaal gesloopt haha. die onzekerheid is het ergste als je idd ooit al eens iets hebt meegemaakt. We hebben eenmaal gehad dat het hartje klopte, zelfs 2 goed echo’s gehad. Toen werd ik ziek met hoge koorts (vorig jaar maart), bleef hoge koorts houden ondanks paracetamol. Voelde niet goed dus toen voor de zekerheid een echo laten maken en toen was t hartje gestopt. Ben nu dus als de dood om koorts te ontwikkelen. En daarnaast krijgen we rond de 11-12 weken een vlokkentest, dus tot die tijd blijf ik onbewust afwachtend. Wil mezelf geen pijn doen door nu ontzettend blij te gaan zijn. Tot volgend jaar!
Ben weer helemaal verdrietig. Ben 5 weken en 1 dag weer zo’n cb test gedaanten gaf nog steeds 2-3 weken aan en niet 3+ . Ben helemaal bang dat het niet goed ging. Mijn vorige 2 zwangerschappen gaven wel 3+ aan bij 5 weken en 1 dag. sorry voor mijn gezeur.
Andere vraag. Ik heb sinds een week regelmatig last van hartkloppingen/overslagen in rust. Lees ergens dat dit vrij vaak voorkomt, omdat je lichaam veel meer bloem moet rondpompen tijdens de zwangerschap. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Had het voordat ik zwanger was ook wel eens, maar dan meer stress gerelateerd..
Zou me nog niet te druk maken hoor.. als je een late innesteling had, zou het nu nog te vroeg zijn! Misschien toch wachten tot woensdag ofzo en dan nog eens proberen?
Daarom dat ik na 2 dikke strepen ben gestopt met testen, je maakt jezelf alleen maar onzeker hiermee. En de ene zwangerschap is de andere niet. Laat het los voor nu en probeer ‘te genieten’
Ja dat heb ik ook regelmatig hier, is indd normaal en heb ook regelmatig opeens een hartslag van 100+ en dan na een paar minuten wordt die weer normaal, had dit afgelopen jaar trouwens ook veel gehad en toen tijdje onder behandeling geweest bij cardioloog maar daar kwamen verder gelukkig geen gekke dingen uit
Over symptomen, ik heb alleen wat krampen onder in mijn buik, dagelijks. Ben een paar ochtenden misselijk geweest maar nu ook een paar dagen weer niet. Door alle slechte echo's ga ik ook heel onzeker worden.. het 1e trimester is gewoon rot door de onzekerheid. Ik wens iedereen een gelukkig Nieuwjaar, en dat we een mooie baby mogen krijgen dit jaar. En voor de dames in onzekerheid hoop ik dat er een klein wonder gebeurt!
Wat ben ik blij dat ik geen Fitbit droeg tijdens mijn vorige zwangerschappen. Mijn hartslag daalt en ik zie daar van alles in. Belachelijk, want de vorige zwangerschappen had ik daar echt geen weet van. Hoe maak je jezelf gek
Ik ben van IZZ overgestapt naar menzis met aanvullend pakket 2. Dan is ziekenhuisbevalling (niet medisch) vergoed en 100% vergoeding eigen bijdrage kraamzorg.