Dat las ik ook inderdaad! Mijn booster staat gepland voor 12 jan, en heb mijn eerste echo op 11 jan met 6+5w. Zo snel al omdat wij op wintersport gaan om februari en je Oostenrijk alleen in mag met boosterprik! Ga het wel nog even overleggen met de fertiliteits arts op de 11e. Maar aangezien ik nergens last van had met de andere vaccinaties denk ik dat dit ook goed zal gaan.
De booster staat bij mij gepland voor volgende week woensdag. Heb maandag de vitaliteitsecho en wil het dan even bespreken. Heb geen enkele last gehad van de Pfizer prikken van de zomer (ook niet qua cyclus), maar om de een of andere manier twijfel ik ook wat, misschien toch wachten tot de placenta helemaal af is... Ben mijn schoonmoeder binnen een tijdspanne van 1,5 week verloren aan C (vlak voor de vaccinaties beschikbaar werden), waardoor helemaal niet vaccineren voor mij geen optie is. Het blijft een onzekere periode deze eerste maanden
Ik heb eindelijk een 3+ op mijn clearbluetest met 5 weken en 3 dagen. Dus ben wat meer gerustgesteld. Betekent toch dat mijn hcg blijft stijgen. Heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige. Zal een deze dagen teruggebeld worden voor een afspraak. nou hou ik op met testen. Moet nu vertrouwen hebben.
Pfft mag ik heel even klagen! Ben zo onzeker deze zwangerschap. Zit maar in m’n hoofd te steken dat het allemaal niet goed is daarbinnen. Omdat ik vrij weinig kwaaltjes heb. En ook omdat ik zo graag wil dat het goed gaat. Het heeft 13 maanden geduurd eer ik zwanger was en de vorige zwangerschap was een vmk dus in totaal al 1,5 jaar bezig.. Op dit moment heb ik last van: Honger Heel af en toe misselijk Beetje moe maar niet meer zo erg als in het begin Af en toe duizelig Buikkrampjes Einde geklaag! Sorry!!
Alles goed hier! Netjes 6+4 gemeten, hartje klopte mooi. Wat een opluchting, t is gewoon écht! Zal vanavond een foto uploaden
De meeste kwaaltjes beginnen met ongeveer 6 weken en de kwaaltjes komen en gaan. Sommige mensen hebben amper kwaaltjes. Dat wil echt niks zeggen. Zijn ook vrouwen met heel veel kwaaltjes waarbij het niet goed gaat. Heb vertrouwen.
Hi! Ik breek even in. Ik heb hetzelfde gehad zoals jij, na 6 weken kwam eens 3 dagen misselijkheid maar verder ging ik fluitend de zwangerschap door. Nog steeds trouwens. Kon ook echt niet geloven dat het goed zat want ik had echt 0 last, nu nog steeds niets en het beebje is toch echt supergoed bezig! Het zal je vast niet over de spanning helpen want dat blijft, maar het kan perfect mogelijk zijn! Succes!
Bij m’n andere 2 zwangerschappen begonnen de kwaaltjes ook rond 6 weken dus hield me hier aan vast, super stom want zo ziek wil ik eigenlijk niet meer zijn.. nog 2 weekjes geduld en dan de echo
Ik heb mijn booster gehad 3 dagen voor ik positief testte, was enkel die avond er niet zo goed van. Maar iedereen reageert anders erop he.
♡ Uitgerekende datum♡ 16 augustus * Femc - 30 jaar- 2e kindje * Lampje007 - 34 jaar - 2e kindje (mmm) * Stacey4 - 36 jaar - 4e kindje 17 augustus 18 augustus * Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje * IkbenSanne - 35 jaar - 1e kindje * Pinkie82 - 39 jaar- 6e kindje (5e zwangerschap) ⭐⭐⭐ 19 augustus * Tortelduif - 32 jaar - 1e kindje 20 augustus * MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje 21 augustus 22 augustus 23 augustus * Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje 24 augustus 25 augustus * Anne201 - 31 jaar - 5e* kindje * Chrissie 1990 - 31 jaar - 3e kindje 26 augustus * Mama8891 - 33 jaar - 3e kindje ⭐️ * Synthesizer- 32 jaar - 4e kindje 27 augustus * Motherofdragons - 33 jaar - 4e kindje * Swaan7 - 33 jaar - 2e kindje 28 augustus * SteffieD - 33 jaar - 2de kindje * * Karin038 - 39 jaar - 1e kindje 29 augustus * Leesteken - 30 jaar - 3e kindje * Glitterhartje - 29 jaar - 1e kindje * Sjuwene - 32 jaar - 1e kindje 30 augustus * Poes123 - 32 jaar - 2e kindje * Maartjex - 27 jaar - 1e kindje 31 augustus * LittleSweetGreyBunny93 - 28 jaar - 2e kindje * Sammm1009 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 04-1 MerryGoRound - eerste echo 05-1 Lampje007 - termijnecho 06-1 Angelmom1 - eerste echo 07-1 Femc - eerste echo 10-1 Liz19866 - eerste echo 10-1 Anne201 - eerste echo + intake 10-1 Motherofdragons - eerste echo 11-1 Sophie2019 - eerste echo 11-1 Sammm1009 - eerste echo 12-1 Motherofdragons - intake 12-1 Swaan7 - intake verloskundige 13-1 Swaan7 - eerste echo 17-1 Maartjex - eerste echo 17-1 Leesteken - eerste echo 17-1 pinkie82 - tweede echo 18-1 SteffieD - eerste echo 19-1 Glitterhartje- eerste echo + gyn 19-1 Mama8891 - eerste echo 19-1 Karin038 - eerste echo 27-1 MerryGoRound - termijnecho 28-1 Tortelduif - termijnecho 31-1 Liz19866 - termijnecho 02-2 Tortelduif - intake vk 02-2 Poes123 - Termijnecho 02-2 Anne201 - termijnecho
Ik heb dezelfde klachten als jou @SteffieD! Bij mij heeft het 19 maanden geduurd, en ben super onzeker. Ik hoop dan maar dat de weinige kwaaltjes te maken hebben met het feit dat ik als ik ongesteld ben ook nergens last van heb..
Ik ga me straks weer opgeven na de eerste goede echo. Al een keer eerder moeten afzeggen dat voelde extra rot.