Ik voel mij sinds vanavond een heel stuk beter. Ik ben eens door mijn kledingkast gegaan om mijn zwangersschapskleding te inventariseren. -20 kilo betekent dat ik het meeste weg kan gooien en tzt lekker nieuwe shoppen
mij hoop dat er leukere zwangerschapskleding te koop is voor de aankomende periode als de vorige keer, toen vond ik er niet veel aan. Weinig leuke shirts
Nog meer mensen last van extreme honger? Nu heb ik sowieso een snelle spijsvertering en snel honger en eet ik veel, maar ik kan de laatste dagen ineens van het ene op het andere moment intense honger hebben, zo erg dat ik begin te trillen en me helemaal naar voel als ik niet snel iets eet. Zelfs in de nacht word ik er wakker van. Iemand anders die dit ook heeft?
Ja dit heb ik sinds gisteren.. moet echt hele dag door kleine beetjes eten anders word ik misselijk.. maar heb nergens zin in..
Hier niet herkenbaar, moet mezelf eerder min of meer dwingen om te eten anders gaat er helemaal niks in.. hoewel afgelopen avond had ik zo een mega trek in macaroni, heb 2 borden leeg Eens zien wat de komende dagen gaan doen voor mn eetlust
Hier hebben we het aan mijn ouders + broers en zussen verteld met kerst en aan schoonouders + schoonzus en zwager op 1 januari. Mijn man wilt het al aan zijn vrienden vertellen maar daar zit ik nog niet op te wachten eigenlijk. Schoonmoeder vroeg na de foto van de echo ook meteen of ze het nu mocht vertellen… daarom had ik liever gewacht met schoonfamilie maar dat wilde mijn man niet.
Qua COVID heb ik hele milde/ geen klachten. Dus dat is wel heel fijn, maar toch rustig aan doen (heb vernomen dat als je je teveel inspant meer kans hebt op ontwikkeling van long COVID) Zijn er hier ook voor wie het het tweede kindje is? Ik ben al helemaal bezig met lijstjes wat ik nog nodig heb en heb heel sterk het gevoel dat het een meisje is, hebben nog meer een sterk voorgevoel?
Nee ik heb juist dat ik gauw snel vol zit of geen zin heb om te eten. Ik eet omdat het moet en omdat me lichaam dat aangeeft.. maar voor mij hoeft het niet haha.. Nergens specifiek trek in..
Hier ook het 2de kindje. Volgens de Chinese kalender word het een meisje. Maar ik heb totaal geen voorgevoel. Ben alle zwangerschappen al ziek geweest (vanochtend ook voor het eerst overgegeven) dus qua kwaaltjes kan ik niet zeggen wat het word. Probeer er ook nog niet al te veel mee bezig te zijn omdat de eerste echo nog moet komen
Dit herken ik wel van mijn eerste en tweede zwangerschappen. In het begin van deze zwangerschap ook maar is nu omgeslagen in misselijkheid.
Fijn dat je klachten meevallen. Rustig aan doen kan nooit geen kwaad. Hier ook zwanger van ons tweede kindje. Lijstje heb ik ook al klaar hihi. Vooral spullen nodig voor ons zoontje aangezien die een nieuwe kamer krijgt dan en de baby gaat in hetzelfde bedje enzo. Hier het gevoel dat het een meisje word, ben zo benieuwd, had het de vorige keer ook goed hihi. M’n man denkt een jongen, denk dat hij een ienimieni voorkeur heeft. Maar gezondheid is het belangrijkste ❤️❤️
@Lampje007 succes vandaag met de echo En @tortelduif - succes vandaag met de echo Hopelijk mooie echo’s ♥️
@Lampje007 en @tortelduif succes vandaag! Hoe laat mogen jullie? @Leesteken ik zie je banner ook gewoon. Honger heb ik ook last van. Ik blijf maar eten, maar dat is wel herkenbaar met de vorige zwangerschappen. Qua voorgevoel geen idee, bij beide dochters dacht ik een jongen en werd het een meisje chinese kalender zat er ook een keer naast, die zegt nu een meisje. We zien het wel, als het maar gezond is! (En eerst de eerste echo maar afwachten)