Nou mijn mysterie is opgelost. De kleine blijkt ook positief op Corona en op het kdv zeggen ze dat de leidster die woensdag nog op de groep bij haar stond en vrijdag positief testte het vermoedelijk ook van de kindjes heeft gekregen, want die had privé ook eigenlijk niemand gezien. Dus kan best vanuit de kids komen daar. Ze is verder volledig klachtenvrij, al had ze de afgelopen tijd wel een wat korter lontje, maar dat weet ik aan feestdagen spanning en wat onderbroken/kortere nachtjes slaap... Grote voordeel is dat we beide positief zijn en ik haar dus weer plat mag knuffelen ❤️ Ik had ook al eens gepost over een droom over een tweeling bij mij, haha - zitten wel twee eiige in de familie namelijk, in de vrouwelijke lijn. We zullen zien. Hoop echt dat ik dinsdag beter ben voor de echo.
Jaaaaa een mini baby en een hartslag.....het zag er allemaal goed uit ❤ we zijn er nog lang niet want nog steeds niet helemaal duidelijk hoe ver ik precies ben maar ergens rond de 7 weken moet het zijn iig....over 2 weken terug en dan weer meten.....bloedverlies komt wrs door een zeer gevoelige bmm.....er zat iig geen bloed achter of in de baarmoeder
♡ Uitgerekende datum♡ 16 augustus * Stacey4 - 36 jaar - 4e kindje 17 augustus 18 augustus * Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje * Pinkie82 - 39 jaar- 6e kindje (5e zwangerschap) ⭐⭐⭐ 19 augustus * Tortelduif - 32 jaar - 1e kindje * Femc - 30 jaar- 2e kindje 20 augustus * MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje 21 augustus 22 augustus *MommyW - 31 jaar - 2e kindje 23 augustus * Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje 24 augustus * Aiofy - 37 jaar - 7e kindje 25 augustus * Anne201 - 31 jaar - 5e* kindje * Chrissie 1990 - 31 jaar - 3e kindje 26 augustus * Mama8891 - 33 jaar - 3e kindje ⭐️ * Synthesizer- 32 jaar - 4e kindje 27 augustus * Motherofdragons - 33 jaar - 4e kindje * Swaan7 - 33 jaar - 2e kindje 28 augustus * SteffieD - 33 jaar - 2de kindje * * Karin038 - 39 jaar - 1e kindje 29 augustus * Leesteken - 30 jaar - 3e kindje * Glitterhartje - 29 jaar - 1e kindje * Sjuwene - 32 jaar - 1e kindje 30 augustus * Poes123 - 32 jaar - 2e kindje * Maartjex - 27 jaar - 1e kindje *Blacky27 - 29 jaar - 2e kindje 31 augustus * LittleSweetGreyBunny93 - 28 jaar - 2e kindje * Sammm1009 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ 12-1 Motherofdragons - intake 12-1 Swaan7 - intake verloskundige 13-1 Swaan7 - eerste echo 13-1 LittleSweetGreyBunny93 - eerste echo 14-1 Synthesizer - vitaliteitsecho 17-1 Maartjex - eerste echo 17-1 Leesteken - eerste echo 17-1 pinkie82 - tweede echo 18-1 SteffieD - eerste echo 18-1 Blacky27 - eerste echo 18-1 Liz19866 - eerste echo (onder voorbehoud) 19-1 Glitterhartje- eerste echo + gyn 19-1 Mama8891 - eerste echo 19-1 Karin038 - eerste echo 19-1 Chrissie1990- eerste echo 20-1 Sjuwene- eerste echo - 15:20 21-1 Angelmom1 - termijnecho 25-1 MommyW - termijnecho 27-1 MerryGoRound - termijnecho 28-1 Tortelduif - termijnecho 31-1 Liz19866 - termijnecho 02-2 Tortelduif - intake vk 02-2 Poes123 - Termijnecho 02-2 Anne201 - termijnecho 02-2 Motherofdragons - termijnecho 09-02 Femc- termijnecho 14-02 Anne201 - 13 weken echo 7-3 Anne201 - 16 weken controle + echo
ja dat helpt zeker tegen de misselijkheid! Ik heb tijdens deze en mijn vorige zwangerschap nooit overgegeven, maar wel met uitdroging in het ziekenhuis gelegen bij de vorige zwangerschap omdat ik door de misselijkheid niks binnen kon krijgen. Dus daar helpt dit heel goed tegen en het is juist een medicijn wat ze voorschrijven bij zwangerschappen. Mijn vorige huisarts deed hier ook heel moeilijk over, maar mijn nieuwe helemaal niet. Wat je zou kunnen doen is bellen met de verloskundige uitleggen dat je heel misselijk bent en dat je graag emesafene zou willen, maar dat je huisarts je dit niet wilt geven. Misschien dat jouw verloskundige dan even met jouw huisarts kan bellen. Mocht dat niet werken dan zou je ook tabletjes kunnen halen bij de Kruidvat voor reisziekte (die hebben ze mij helemaal in het begin voorgeschreven de vorige keer) die werken ook tegen misselijkheid namelijk. Moet je alleen even goed kijken dat je ze mag hebben tijdens de zwangerschap.
Ik hoop het ook voor je. Het zou echt niet fijn zijn als je de echo weer moet verplaatsen! Hier ook veel tweelingen in de familie. Mijn moeder was onderdeel van een tweeling maar ik moet er zelf niet aan denken hoor
Medicatie lijkt hier niet veel te doen . Ik moest hem innemen voor het slapen, maar werd vanochtend gewoon nog misselijk wakker. Ik neem er straks nog 1 om te kijken of het dan wel iets doet.
Ja dat zeggen ze zodat je niet misselijk opstaat, maar ze werken maar 8 uur. Ik neem er sochtends 1 duurt ongeveer een uurtje voor die werkt (ik heb wel zetpillen) en dan kom ik het grootste gedeelte van de werkdag door. Ik merk wel dat ik Savonds dan misselijk ben, dus ik moet waarschijnlijk over naar 2 per dag.
Bij mij bij mijn zus en in de generatie van m'n oma. Een tweeling zwangerschap lijkt me mega heftig en de eerste periode met borstvoeding en 2 babies echt ook heel zwaar, dus nee, ik sla het ook liever over... Was ook helemaal in paniek in m'n droom, haha