Hier sinds gister zo beroerd als wat Kids wouden niet eten dus ik denk goede voorbeeld te geven komt alles er weer uit Iemand tips
Nou, hier ook hartstikke misselijk. Met name toch echt in de ochtend. Vandaag extra, maar misschien komt dat wel door de zenuwen
Weet er iemand wat je op een lijst zet bij een tweede kindje? Want met ons eerste hebben we al redelijk veel gehad, die we achteraf gezien niet nodig hadden of toch niet zo handig bleek , zoals onze maxi cosi, wa een lomp ding, nu wil ik eignlijk een andere maar aangezien dit kindje wrs ons laatste gaat zijn, en dn ng is het de vraag of het meisje of jongen gaat zijn . Misschien hebben jullie ideetjes
Ik heb primperan direct voorgeschreven gekregen, en een inspuiting van gehad. En dat werkt goed, maar mag je niet lang blijven gebruiken he, of hebben ze toch niet graag. Maar hier is de misselijkheid zo goed als weg getrokken. @Sjuwene
Morgen komt eerste echo. Ben zo zenuwachtig. Heb vannacht gedroomd dat ik een meisje krijg maar ben gewoon zo zenuwachtig. Deze zwangerschap heb ik heel erg weinig kwaaltjes gehad. Heel fijn natuurlijk, maar maakt me heel onzeker.
mag je ook werken vandaag, of een andere manier om de dag door te komen? Ben je gespannen? Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet spannend vind
Ja de maxi cosi hebben we ook tot ongeveer 6 maanden gebruikt, ma da ding is zo zwaar en redelijk klein vanbinnen dan degene van het merk maxi cosi zelf.
Ik mag om 13.30. Ben echt op van de zenuwen en vind het echt lastig dat ik alleen moet. Ben nu nog een paar uurtjes aan het werk (vanuit huis), maar m'n concentratie is echt bar slecht, dus dat zorgt ook nauwelijks voor afleiding.
Hey dames, Ik mocht vanochtend al om 9u maar direct erna door naar m’n werk. Echo was goed! Zit nu op 8w4d (eigen berekening was 8w2d) dus niet zo ver als zondag was gemeten maar prima haha. De hematoom die ze zondag op de echo had gezien was helemaal verdwenen dus nog meer prima! Hartje gehoord en gezien en frummeltje was al lekker aan het bewegen!