Een knuffel. Daarmee slaap ik tot de baby geboren is. Voor de vertrouwde geur tijdens het slapen. Maar verder nog niks, zal ik pas later gaan doen.
Een knuffeldoek, en nieuwe bibs tutjes. Maar voor de rest wachten wij nog tot we geslacht weten. Want als het terug een meisje hebben wij nog genoeg aan kleding
Veel wachten er tot ‘t geslacht bekend word. Ik wacht écht tot na de 20 weken echo. Ben bij ons derde kindje zo van m’n wolk af gedonderd met al m’n mooie spulletjes voor ‘m. Dat wil ik niet nog eens
Oh dat begrijp ik wel . Het is al verschrikkelijk en als je dan ook nog steeds wordt geconfronteerd met allee wat je hebt gekocht…
Ik heb nog niks gekocht. Ik heb het ook nog niemand verteld. Ik wil dat mijn ouders en dochter het als eerste weten maar mijn dochter houdt het vast niet voor zich. Dus denk rond 13 weken vertellen. Wel een shirtje big sister besteld daarvoor Zijn er ook die het geslacht niet van te voren willen weten dus pas met de bevalling?
Eigenlijk wil ik het van te voren niet weten, maar mijn man wilt dat wel heel graag. Dat ‘gun’ ik hem ook, maar het is geen doen als hij het wel weet en ik niet dus dan maar allebei we zijn er nog niet over uit of we het familie of anderen ook vertellen.
Wij hebben wel al een babykamer gekocht. Stond er eentje voor een hele leuke prijs online, zo goed als nieuw en ook vlakbij op te halen. De babykamer van zoon is naar mijn zus gegaan dus vandaar. Voor de rest echt nog niks gekocht. We moeten ook nog wat verbouwen (zoon gaat naar zolder dus die moet helemaal opgeknapt worden) dus daar zie ik wel wat tegenop. Ook omdat manlief liever lui dan moe is en wat mij betreft was het gisteren allemaal al klaar maar meneer heeft geen haast 15 feb hebben we de termijnecho en dan word er ook bloed genomen voor de nipttest dus als het goed is weten we dan een weekje later het geslacht! Vind het wel spannend. Jongen of meisje, wij moeten alles opnieuw kopen. Zoon is al 6 en heb alles weggegeven aan mijn zus want die had het financieel wat moeilijker. Heb alleen nog wat babypakjes. Maar that’s it
Herkenbaar ! Dat hadden we ook bij de eerste. Toen wisten we het daarom maar van te voren. Maar nu wil ik dat we het allebei niet weten. Hij ziet het echt totaal niet zitten
Hopelijk krijg je hem nog overgehaald, het is voorlopig toch nog niet zichtbaar. Het heeft wel iets magisch vind ik
Nou toen ik er naar keek en het haalde voelde het wel raar eigenlijk. Ook omdat ik zelf eigenlijk nog steeds niet zo goed geloof dat ik zwanger ben. Ookal is er een goede echo geweest en heb ik hier een filmpje met kloppend hartje, het voelt gewoon nog steeds onwerkelijk. Hopelijk gaan de komende 2 weken ook snel voorbij en is er een goede termijnecho en kan ik me er echt in vinden dat het zo is. Maarja het komt ook omdat we zo’n 8 jaar bij elkaar zijn bezig geweest en 3 kindjes verloren zijn. En dan nu door iui opeens zo snel zwanger hebben mogen raken. Had ook helemaal niet zo verwacht dat het nu al zo zou zijn, mijn eerste positieve test van deze zwangerschap had ik ook echt zoiets van huh hoe dan.. maar goed. Ben er natuurlijk wel erg blij mee! ♥️ Nu hopen dat alles goed blijft gaan en er in augustus daadwerkelijk een kindje mag komen
Mooi! Wij willen het wel graag weten. Sowieso te nieuwsgierig en vinden het toch ook wel praktisch. Je hebt wel heel veel gender neutraal tegenwoordig, maar toch.
Wat lief dat je alles aan je zus hebt gegeven! Opnieuw kopen is op zich geen straf hihi. Ik moet vooral nieuwe kleding kopen wanneer het een meisje zal zijn. Verder een nieuwe kamer voor m’n zoontje want die gaat dan naar zolder. En de baby in de huidige kamer van m’n zoontje incl meubels.
Het moment komt er ook al bijna aan dat we het aan de buitenwereld bekend willen maken na de termijnecho. Hebben jullie leuke ideeën? Verdere familie zien we eigenlijk nooit meer in het echt dus via een foto in de app willen we het dan vertellen.
Nee nog niks willen gezien het verleden sws de 12 weken zeker eerst afwachten en voor grote dingen graag weten wat het word Ben op en af erg moe idd. Misselijk ook gedurende dag maar meer zeurend misselijk zeg maar.