Als ze niet zo duur waren kocht ik er 1! Hoeraaaa! Misschien kunnen we op dezelfde dag! Hopelijk krijg ik vrij!! Heftige dag ook 2 januari… dan lig ik er nog helemaal af van oud en nieuw denk ik.. Ik zou m’n ‘traject’ bij het ziekenhuis ook niet in gevaar brengen… maar een vitaliteitsecho op eigen kosten is ook een optie natuurlijk.
@Wensdraakje ja echt zonde van het geld maar mn man is niet van de streepjes, die wil gewoon zwart op wit zien dat ik echt zwanger ben hahahahha
Haha shit, ik was net van de bbz trein gestapt . Ik bel morgen en zal het aangeven, hoop dat ik ergens volgende week langs mag komen om te kijken of het op de goede plek zit! De pijn is niet persé heel erg pijnlijk, maar vooral heel erg vervelend. Het voelt erg oppervlakkig zeg maar, alsof het vlak onder mijn huid is, daar tegenover vind ik menstruatie/ovulatie pijn juist erg diep voelen. Voor nu ga ik er maar gewoon voor uit dat het bandenpijn is, kan er nu toch even niks aan veranderen! Over de echo; Kunnen jullie allemaal wel een plek vinden waar ze het onder de 7 weken doen? Bij mij in de buurt zeggen ze allemaal pas dat het vanaf 7 weken doen.. Ik zou het zelf ook wel graag hebben voor oud&nieuw. Ik ben benieuwd welke datum het ziekenhuis morgen voorstelt!
Welkom! Ik kan mij voorstellen dat het een lastige overweging is, je wilt jezelf beschermen en toch een slag om de arm houden.. Hopelijk is het allemaal nergens voor nodig en wordt dit jullie kindje! ♥️
@Mai1998 als ik geen echo voor de 31r krijg via ziekenhuis of eigen vk, bel ik een andere vk op die niets van mn situatie weet en zeg ik gewoon dat ik niet weet hoever ik ben
Oef… mijn b*rsten!!!! Wat een ellende is die pijn zeg!! Moet nu naar een vergadering dus bh uitdoen is sowieso geen optie! Hier doen de echo bureaus het al vanaf 6 wkn… en ik doe eerst op eigen indicatie… aangezien ik door problemen vanuit andere zwangerschappen naar het ziekenhuis moet ennnn die willen niet eerder dan 8 weken.
Haha wat goed! Ik had hier stiekem ook al aan gedacht Net doen alsof ik niet al 2.5 jaar bijna op de minuut precies weet wanneer mijn ovulatie/tp is
Ja precies, zo'n groot commercieel echo bureau is morgen je naam alweer vergeten dus ga gewoon zeggen dat ik t echt niet weet en graag zekerheid wil. Heb ik toch mn echo haha, alleen weet ik niet of ze dan inwendig doen...dat geeft op dat termijn toch het beste beeld...
Dames, Ik wil graag meeschrijven. 5 december een positieve test en uitgaande van mijn berekening ben ik op 17 augustus uitgerekend. Ik vind het erg spannend allemaal. Zeker waar wij vandaan komen. 4 jaar in een fertiliteitstraject gezeten. En nu spontaan zwanger geworden. Volgende week hebben wij een eerste echo vanuit het zkh. Dan ben ik weliswaar 5,5 weken zwanger.
@mimi87 Gefeliciteerd!!! Wat bijzonder! Toch spontaan, geweldig! Wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt
Ja bizar ook hoor. We zouden naar België gaan Jette voor een second opinion. Als het goed is, is die intake niet meer nodig. Ik hoop zo dat het goed mag gaan! Jij ook gefeliciteerd!! Spannend allemaal voor ons.
Wat ontzettend bijzonder, zo toch opeens spontaan zwanger! Ik hoop dat jullie volgende week een prachtige echo hebben
7 november laatste menstruatie gestart, 21 november positive ovulatie test en 5 dec positieve zwangerschapstest in handen. Ik heb begrepen dat ik nu 5.1 ben. Ook al is dit voor mij de 3e keer, ik vind het toch wel weer erg spannend allemaal. Als alles goed gaat word dit mijn vriend zijn eerste kind. Verder wat gebruikelijke begin kwalen, redelijk misselijk bij momenten. Zere borsten. En extra vermoeid. Niets wat niet te behappen is nog gelukkig. de andere twee zwangerschappen zijn 10 en 9 jaar geleden. Niet te vergelijken denk ik. Ander lijf, andere mindset. En weer een beetje een andere tijd. Maar ook toen heb ik veel steun gehad aan een groep moeders die rond dezelfde periode waren uitgerekend. Ben benieuwd naar alle ervaringen en perikelen die de komende periode met zich mee gaat brengen. Tot snel!
Gefeliciteerd!! Wat leuk ook al 2 "oudere" kinderen, van mij al 10 en 7,5 jaar geleden en het voelt echt heel anders nu idd, misschien zelfs nog wel spannender toen
Net de VK gebeld, ziekenhuis mag ik pas vrijdag bellen Maar gelukkig bij de vk al een vroege echo gepland staan op 28-12
♡ Uitgerekend 16 / 31 Augustus 2024 ♡ 16 augustus : Wensdraakje - 38 jaar - 5e kindje 17 augustus : 18 augustus : Mom86 - 37 jaar - 1e kindje samen 19 augustus : 20 augustus : Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje Staffie84 - 39 jaar - 3e kindje 21 augustus : 22 augustus : 23 augustus : 24 augustus : 25 augustus : 26 augustus : 27 augustus : 28 augustus : 29 augustus : 30 augustus : 31 augustus : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 28-12-23 - Staffie84 - 1e echo 24-01-24 - Staffie84 - intake vk - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Dankjewel! Heel herkenbaar idd, nu weet ik min of meer wat me te wachten staat. Veel minder onbezonnen. maar ook wel veel bewuster. leuk grote broers/zussen! ben wel heel benieuwd hoe dat zal zijn. Ik heb inmiddels wat berekeningen gedaan, maar het ziet er nu naar uit dat ik vlak voor 16 augustus uitgerekend ben. ergens tussen 11 en 14 vermoed ik. moet ik toch bij het andere onderwerp zijn.
Gezellig!!! Gefeliciteerd en welkom!! Wat fijn (understatement) dat het nu dan spontaan is gelukt!!! Ben benieuwd naar je echo! Gefeliciteerd en welkom! Mijn oudste is 16 dus wat je zegt over ander lijf/andere tijd/ andere mindset herken ik wel een beetje! Heeeeel fijn!!! Lekker nog voor het nieuwe jaar!
Vandaag ben ik moe… niet vooruit te branden en m’n ogen op half 7. Gelukkig houden de babies op het kdv me er goed bij want die zijn vandaag ook wat ongelukkig.. Had gister ineens hele scherpe bandenpijn steken.. ws echt ff niet lekker! Nog meer al beetje last van bandenpijn? Morgen 5 weken! Vind het weer zo’n leuk idee elke week weer optellen!
ja die bandenpijn! daar begon het eigenlijk mee. daarna de misselijkheid en toen de zere borsten. Nu wisselt het elkaar gewoon lekker af. Zonder dat er nog maar iets zichtbaar is heb ik het idee dat er al een buik in de weg zit :')