Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wensdraakje, 10 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    Ja daar probeer ik me ook aan vast te houden! En aan het feit: Als je geen vroege echo had gehad dan wist je nu ook nog niets.. want dan had ik pas met 8 weken mogen komen.. En ja twee! Oh my! Ik ben nog steeds in shock dat dat zou kunnen! Nu ik t gezien heb wil ik t stiekem ook echt heel graag :rolleyes: Ik roep al sinds ik een klein meisje ben dat ik 6 kindjes wilde.. bij gratie kreeg ik nog een 3e en 4e cadeau van mijn man, hij was eigenlijk al klaar.. :roflmao: En nu dit! Hij is echt in shock.. en wil t pas geloven als er twee kloppende hartjes zijn…

Heb al zitten kijken voor een pret echo! Sowieso is het nu afwachten tot woensdag ivm kerst dat alles dicht is natuurlijk, anders had ik er vast al gezeten:D. De verloskundige belt woensdag nog na m’n afspraak in het ziekenhuis dus denk dat ik de verloskundige dan ga vragen of ik nog een keer voor een ‘scherpe’ echo mag komen.. en als ze weigert dan ga ik zeker voor een ‘pret echo’.

Ik moet gewoon ontspannen en genieten dat ik zwanger ben!

Spiekerbox vindt dit leuk.
  2. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Ik wil het nu ook gewoon weten. :roflmao:

Wensdraakje vindt dit leuk.
  3. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    @LynnK Gefeliciteerd met de goed echo! Wat fijn dat je snel weer terecht kan!

@Spiekerbox Ook gefeliciteerd met de echo, top!

@Sam920316 Wat fijn dat je Hcg nu wel goed stijgt! Hele opluchting lijkt me.

@Wensdraakje Wat spannend dit. Kan me je wisselende gevoelens zeker voorstellen. Hopelijk lukt het om ondanks dat toch nog fijne feestdagen te hebben en nog wat uit te rusten.

Hier pas de vroege echo met +- 8 weken en ook geen bloedprikken. Aan de ene kant heb je dan straks wel gelijk meer duidelijkheid, aan de andere kant vind ik het wel oneindig lang wachten terwijl je nog ‘niks’ weet behalve de positieve testjes.

Voel me naast koud ook erg vermoeid nog steeds, helpt niet mee dat ik vannacht eruit moest voor mijn peuter. Die heeft ook ineens besloten uit het niets te willen oefenen met zindelijkheid (eerder nul interesse), goed teken, maar ik heb er zo weinig puf voor om haar met alles te helpen. Gelukkig is vriend nu ook een aantal dagen vrij, en hebben we weinig plannen, dus dat scheelt. Nu even rust pakken op bed zzzz

Spiekerbox en Sam920316 vinden dit leuk.
  4. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    Ik merk sinds vandaag misselijkheid!! Had al wel eerder al wat last van geurtjes maar vandaag echt even op de bank moeten gaan liggen.. ergens ook fijn dat de kwaaltjes me wat bezig houden.. geeft toch een idee dat er nog steeds iets gebeurd in mijn lijf. Oh! En ook verminderde eetlust… of het smaakt me helemaal niet.

Ik ben verder helemaal niet in kerstsfeer ofzo hoor! :roflmao:

5. Lot2023

Lot2023 Actief lid

12 sep 2023
    241
    288
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Stiekem las ik hier al een paar dagen mee tijdens de wachtweken. Sommige van jullie ken ik al van andere forums, andere nog niet. Dus even in het kort mijn verhaal: na 13 (of meer.. ik ben de tel kwijt geraakt) IUI's zijn we afgelopen augustus gestart met IVF/ICSI. Na de verse terugplaatsing liep m'n HCG niet voldoende op, dus liep dat vrij snel mis. Daarna kreeg ik een cryo terugplaatsing en daar raakte ik zwanger van maar met 5 weken kreeg ik een miskraam. Dat was best heftig, na 3 jaar een positieve test in handen en dan dit.. Gelukkig heeft mijn lichaam het toen zelf snel opgeruimd, en konden we weer door. Op 15 december heb ik opnieuw een cryo terugplaatsing gehad, en vandaag is mijn officiële testdatum. Natuurlijk kon ik me daar niet aan houden en heb ik afgelopen dagen al getest. Maar vandaag dan toch de bevestiging gekregen: ik ben zwanger! :rolleyes: ♥️ Ik vind het ontzettend spannend, zeker ook omdat het de vorige keer dus na een week mis ging. Ik probeer echt deze zwangerschap als een op zichzelf staande zwangerschap te zien, en dat het de vorige mis ging betekent NIETS voor deze keer! Op 12 januari heb ik mijn eerste echo en ik denk dat het tot die tijd hele spannende weken worden. Als ik het zelf uitreken ben ik uitgerekend op 1 september, en jullie groep gaat maar tot de 31e, maar ik schrijf toch graag hier mee omdat ik al een aantal van jullie ''ken''.
    Ik gun jullie allemaal een hele fijne zwangerschap. Het wordt in elk geval een prachtige, bijzondere kerst! ♥️

6. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    hi Lot!! Welkom! En gefeliciteerd!!! Wat een traject hebben jullie ook moeten afleggen om hier te komen zeg! We gaan er gewoon vanuit dat het goed mag blijven gaan!

Lot2023 vindt dit leuk.
  7. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Haha, heerlijk die kleuren. Kun je het je voorstellen, misschien volgende kerst wel 6 kids erbij? Gun het jullie van harte!

Gefeliciteerd, wees welkom! Mooi kerstcadeau! Ik hoop dat jullie over 8 maanden eindelijk jullie kindje in jullie armen hebben.

Lot2023 vindt dit leuk.
  8. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    Heb precies een tafel voor 6 personen :roflmao: Dat worden er twee op de kopse kant nog hahaha

9. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    #169 Wensdraakje, 25 dec 2023
    Laatst bewerkt: 25 dec 2023
    Hi Ladies!!!

Allemaal een hele fijne kerst gewenst!!! <3

Hier is het kerstontbijt er alweer uit! Dat beloofd hopelijk niets voor het kerstdiner! Maakte wel dat ik m’n moeder kon zeggen dat ik me niet zo lekker voelde en ze er niet raar van op zullen kijken dat deze vreetzak niet zo veel eet vanavond :roflmao:. Hoewel ik echt niet denk dat ze ook maar ‘iets’ zullen vermoeden aangezien er niets meer in de planning lag.. :D

Edit: inmiddels bloedverlies met nu nog mini stolseltjes… kerst wordt toch een beetje anders.

10. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Hè gatver, laat dat bloedverlies aub snel ophouden! Al die stress..

11. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Oh nee toch! Ik hoop dat het hierbij blijft :( shit. Sterkte daar. Ik duim voor de beste uitkomst…

12. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    Oké. Er wordt voorlopig geen pimpampet meer gespeeld in bed! Tijdens het spel dus flink wat bloed gezien en was helemaal depressief dat het weer een miskraam zou worden. Ook alle mogelijke scenario’s doorlopen… maar wrs doordat ik aspirine moet slikken (bloedverdunnend) en het van binnen sowieso erg goed doorbloed is nu zullen we misschien een vaatje of zoiets geraakt hebben? Want na het douchen en spoelen was er nog met 2x plassen een ietsepietsie rood en later een ietsepietsie bruin maar niets in het maandverband…

Allejezus wat ben ik me de pleuris geschrokken.. Nog een beetje onzeker gaan we morgen 2e kerstdag vieren en hopelijk is het dan gauw woensdag.

13. Springtime

Springtime Actief lid

11 sep 2023
    266
    294
    63
    Vrouw
    Ohhh ja dat zou wel een goede verklaring zijn. Hopelijk blijft het hierbij! Ik heb zelf ook meerdere keren een bloeding gehad in het eerste trimester toen ik zwanger was van mijn dochter, toen uit het niets. Als het beperkt blijft hoeft het gelukkig niks te zeggen, maar blijft schrikken natuurlijk…

14. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Pimpampet :roflmao: en ik me maar afvragen hoe je daar in vredesnaam van kunt gaan bloeden. Duhhhhh..! :roflmao:

Springtime en Wensdraakje vinden dit leuk.
  15. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Hier trouwens geen gezellige zwangere. Ben ontzettend onzeker bij vlagen, ook niet fit dus dat helpt niet echt. :oops: Hopelijk snel af van de kop-vol-snot, en de misselijkheid mag van mij ook wel over zijn. :p

16. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    Die eerste weken zijn zo slopend! Na m’n miskramen, alle ellende van afgelopen week en gister ben ik ook ontzettend onzeker… Het is echt een rotgevoel!!

oef misselijk… had ik echt niet zo erg bij de andere 4 kids.. toch stiekem fijn dat ik het voel want dan blijft het wel lijken alsof er iets gebeurd! Dus minder onzeker? Ofzoiets? :roflmao:

Beterschap voor je snotkop! Hopelijk snel over! ❤️

17. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Ja dat dus, aan de ene kant voel je je ontzettend k*t en onzeker (gaat het allemaal wel goed, wat als zus en wat als zo), aan de andere kant weer 'blij' met de misselijkheid, rare tegenstrijdige doos word je ervan. :roflmao: Normaal gesproken ben ik enorm stabiel, maar nu ff niet. :oops:

Dankjewel! ❤️

18. Augusta2024

18 dec 2023
    46
    39
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Graag sluit ik mij bij jullie aan!

Ik ben nu (ongeveer) 5 weken zwanger. Volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 26 augustus.

Het wordt mijn 5de kindje.
    Ik heb ik november 2022 en juni 2021 een miskraam gehad bij 6 en 7 weken zwangerschap.
    Toen liepen mijn testen ook niet zo heel goed op.
    Nu heb ik wel goede zwangerschapstesten met een knaller erbij, dus hopelijk is dat een goed teken.
    Het is en blijft spannend, zeker na meerdere miskramen.

Ons kindje is ontzettend welkom in ons grote gezin. ❤️

Alleen mijn man en ik weten het nu nog maar. We gaan het waarschijnlijk aan ons gezin en directe familieleden vertellen na een goede echo.
    Hopelijk krijg ik die echo snel.
    Ik moet nog afspraken maken met de verloskundige.

Ik ga vanaf nu een beetje mee lezen (als ik er soms momenten tijd voor kan maken, naast mijn drukke gezin. ).

Hopelijk gaat het goed met iedereen. ✨
    En als het met sommigen niet goed gaat, dan wens ik je veel sterkte. ❤️

Veel liefs!

(En nog een fijne tweede kerstdag gewenst)

De foto is van afgelopen zaterdag. Een mooie knaller! (4 weken en 6 dagen).

Bijgevoegde bestanden:

Sam920316, Springtime en Spiekerbox vinden dit leuk.
  19. Augusta2024

18 dec 2023
    46
    39
    18
    Vrouw
    Uitgerekend 16 / 31 Augustus 2024

16 augustus :
    Wensdraakje - 38 jaar - 5e kindje

17 augustus :
    Mom86 - 37 jaar - 1e kindje samen
    Lynn - 29 jaar - 1e kindje

Ikbenhet123 - 2de kindje (eerste een sterrenkindje)
    18 augustus :

19 augustus :

20 augustus :
    Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje
    Staffie84 - 39 jaar - 3e kindje
    Springtime - 31 jaar - 2e kindje

21 augustus :

22 augustus :
    Sam920316 - 31 jaar - 1e kindje

23 augustus :

24 augustus :

25 augustus :

26 augustus : Augusta2024 - 43 jaar- 5e kindje

27 augustus :

28 augustus :

29 augustus :

30 augustus :

31 augustus :

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0)
    Afspraken:
    21-12-23 - Sam920316 - bloedafname
    28-12-23 - Staffie84 - 1e echo
    28-12-23 - Mom86 - 1e echo
    03-01-24 - Sam920316 - 1e echo
    04-01-24 - ikbenhet123. - 1e scho
    11-01-24 - Mom86 - 2e echo
    24-01-24 - Staffie84 - intake vk
    04-01-24 - Mai1998 - vitaliteitsecho
    08-01-24 - Springtime - 1e echo

22-12-23 - Lynn - vroege echo

Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

20. Wensdraakje

Wensdraakje Actief lid

26 sep 2023
    215
    237
    43
    Vrouw
    Uitgerekend 16 / 31 Augustus 2024

16 augustus :
    Wensdraakje - 38 jaar - 5e kindje

17 augustus :
    Mom86 - 37 jaar - 1e kindje samen
    Lynn - 29 jaar - 1e kindje
    Ikbenhet123 - 2de kindje (eerste een sterrenkindje)

18 augustus :

19 augustus :

20 augustus :
    Mai1998 - 25 jaar - 1e kindje
    Staffie84 - 39 jaar - 3e kindje
    Springtime - 31 jaar - 2e kindje

21 augustus :

22 augustus :
    Sam920316 - 31 jaar - 1e kindje

23 augustus :

24 augustus :

25 augustus :