net bij iemand 2 tassen met positiekleding opgehaald ...waarom voel ik mij daar nu zo nerveus door bah ... net of ik twijfel of ik dat wel moet doen brengt het geen ongeluk enz. Zal blij zijn als het maandag is en we de echo zien
Ooohhh zo lekker! Ik heb gisteren een handjevol drop gegeten maar volgens mij is dat niet zo goed tijdens de zwangerschap. Verder als ik zin heb in zoet probeer ik veel fruit te eten.(hmmmm aardbeien)
Ha! Ik heb 2 bakken aardbeien in huis oh en mini magnums....omnomnom!!! Ons kleintje doet het super, hele goeie echo gehad!!! Super mooie foto's mee gekregen om te geven aan de aanstaande opa's en oma's aanstaande zondag
Geweldige foto zeg! Echt al een mensje he? We zijn precies even ver dus hoop echt dat ik dinsdag ook zulke mooie foto's heb.
Hoii het gaat wel. Spuit zit er weer in. En deze keer kreeg ik meteen buikpijn en nu weer wat meer bloedverlies. We hopen zo dat dit het is. Zijn het nu zo zat. Het is zo een emotionele rollercoaster dit bah! Maar mijn moppies verzachten zoveel.. Echt
Ahhh! Wat een schatje zeg!!! Kan me voorstellen dat dat helpt. Ik denk aan je. Hopelijk is het nu snel voorbij.
Vervelend @babyhope Mooie echo @Boef12 wauw!! Veel plezier met vertellen Ik ga vanavond snacks halen, bedankt jullie
@babyhope sterkte meid, hopelijk is het nu snel achter de rug. Heb net mezelf voor kraamhulp aangemeld. Ik hoorde dat je dat op tijd moet doen vanwege drukte. Hebben jullie dat ook al gedaan? Ik heb me gewoon aangemeld bij de kraamhulp van het ziekenhuis. Moet je nog ergens op letten eigenlijk daarbij?
Ow nee! Dat heb ik nog niet gedaan. Heb me er nog niet eens in verdiept. Ik doe dat denk ik pas na de 12 weken.