@Riverdale87 Wie weet kan het bij jouw ziekenhuis ook wel zoals bij @MamaTuttebel. Hoop het voor je, is toch wat fijner! _____________________ De meeste van jullie vinden een Facebook groepje uiteindelijk wel leuk, toch?
Overigens denk ik zelf een J/M tweeling, voor wie het vroeg ben een beetje warrig tegenwoordig haha! Ik hoop het ook @Florina maar anders moet het maar zo. Jammer dat het niet bij de verloskundige kan maar het is om een reden. Facebook vind ik straks inderdaad erg leuk!
Ik heb morgen mijn 4de (schandalig zeg!) Echo maar voor de eerste keer bij de verloskundige. @Florina mn ontbijtje was heerlijk en had van mn vriend ook nog een mooie zwangerschapsketting met zo'n bel erin gekregen. Vandaag alle opa's en oma's verteld van de zwangerschap en meteen de 2 broers van mijn vriend en mijn schoonzus. 1 grote emotionele bende en mijn vader slaakte een enorme zucht toen ik zei dat ik al 8 weken was. Besefte ineens hoe stressvol de afgelopen miskramen ook voor hun zijn geweest, deed me erg veel om die blik op zijn gezicht te zien.
@Florina ja dat klopt, jij ook? @Riverdale87 hahah warrig zijn we allemaal volgens mij, ik denk ook j/m of m/m
Wat super leuk! Fijn he om zulk goed nieuws te delen! Ik post trouwens laat haha, kan niet slapen en de wekker gaat straks om 06:30
Ik weet niet hoor, maar sinds ik weet in verwachting te zijn van een tweeling, denk ik elke keer... als ik de grens van 24 maar bereik, en daarna tot 36 weken.. wil ze niet eerder zien haha!! Ik hoop echt dat de beebjes blijven zitten tot sowieso 36 weken.. je hoort best vaak dat tweeling veel eerder komen. Meer tweeling mama’s hier last van? Ik heb letterlijk nergens op me zorgen over te maken hoor!
Ik ben bij mijn mannen met 37 weken ingeleid omdat ze niet wisten of ze 1 of 2 eiig waren ...maar voor mijn gevoel kon ik de marathon lopen zo fit voelde ik me nog ....een tweeling kan ook met gemak helemaal voldragen worden dus maak je niet gek met data ... Hier vandaag 1e echo pfff zal blij zijn als het 12:20 Is word gek van de zenuwen ... Zal het er 1 zijn of toch 2 en nog belangrijker zie we een bonkend hartje ...
Dat heb ik ook! Mijn zoontje is met 41 weken gehaald dus ergens denk ik dat deze twee echt niet heel vroeg zullen komen maar het spookt wel door mn hoofd.
Zo ik probeer weer in te haken hoor! Succes iedereen met de echo! Zo grappig en goed de gesprekken over opvoeden en opvang... Onze dochter gaat al sinds ze 2 a 3 maanden is, gemiddeld 1x per week (soms eens niet, soms wat vaker) ergens logeren (bij mijn broer, bij mijn ouders of schoonouders vooral, heel soms bij mijn zussen...) Mijn man en ik genieten daar heerlijk van, we gaan dan samen naar een match van onze favoriete voetbalploeg, en we kunnen dan eens doorslapen. Want onze dochter van 2 jaar en bijna 3 maanden slaapt nog steeds niet door Ik ben vorige keer tot 6 maanden thuis gebleven, maar ik had wel last van een postnatale depressie dus ik herinner met dat als heel stressvol, heel zwaar, heel onzeker, ... Achteraf is gebleken dat ik me veel beter voelde eenmaal terug aan het werk, dus dit keer ga ik gewoon na mijn bevallingsverlof terug aan het werk, dat maakt van mij een betere mama. Ik moet ook gewoon andere rollen hebben dan enkel die van mama... Onze dochter gaat 2 dagen naar mijn mama, 1 dag naar mijn schoonmoeder en 2 dagen naar een minicreche. Ik denk dat elke ouder moet doen wat voor hem of haar goed voelt. Mijn man is veel meer een 'moederkloek' dan ikzelf . Maar ik merk wel heel goed dat mijn dochter het zo gewoon is en ook echt 'uitkijkt' naar het logeren en dan daar ook van geniet. Onze dochter is heel erg extrovert, mensen die haar voor het eerst zien zeggen dit ook heel snel: "amai, die is onder haar uit". En dat vinden wij een heel leuke eigenschap, maar wel met grenzen... Ik heb echt een dochter die zich op 18 maanden al op de grond gooide in een winkel , ik negeerde haar, liep verder, ze zag dat, stond op en kwam een knuffel vragen en ze heeft het nooit meer gedaan (tot hiertoe) Maar ze is dus echt wel niet bang, ze gaat op ontdekking, is niet verlegen, ...
Lieve mama's, 6 weken en 6 dagen met hartactie. Ziet eruit als een goede zwangerschap. Heb het hartje gehoord Yeahhhhhhhh
Jaaa gelukkig goed nieuws Hier idd blaasontsteking en darm ontsteking dus nu aan de amoxicilline Hopelijk gaat het nu de goede kant op wat een gerotzooi allemaal
https://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=03&d=22&y=18 Kennen jullie deze link al? Daily odds miscarriages. Het is een andere dan die aan het begin is gedeeld.
Hij is wat positiever dan die die ik altijd gebruik (deze: https://datayze.com/miscarriage-chart.php ). Dat komt denk ik ook omdat deze 'maar' op 2 studies gebaseerd is en die van datayze op 5.
Ik moet even mijn banner aan gaan passen en in de lijst ook ... Er was er goede hartactie maar ben 2 dagen verder dan Ik dacht 7 weken en 4 dagen ...de uitgerekende datum moet dus op 27 december zijn kan iemand dat even aanpassen ...ben zoooooo opgelucht dat het er maar 1 is