Hallo dames! Ik heb nog helemaal geen blije doos besteld en heb maar heel even online gekeken naar een kinderwagen. Ik wil zoiezo zaterdag mijn termijn echo afwachten en aan de hand daarvan dan blije dozen bestellen Hier opent zoiezo vrijdag ook een nieuwe grote babyplanet dus daar zou ik wel ff binnen willen lopen om het een en ander op te doen voor een kinderwagen en gewoon wat rondkijken wat ze allemaal hebben Ik heb trouwens sinds ik aan de emesafene begonnen ben geen last meer van misselijkheid! wel lijkt het alsof ik iets meer moe ben.. maar misschien ligt dit dan ook weer aan de zwangerschap zelf Ik heb ook het idee dat ik met het warme weer meer loom ben dan normaal.
@FoXii Fijn dat de emesafene bij jou goed werkt, super! Bij mij niet dus... Heb vanochtend nog maar eens de huisarts gebeld met de vraag of primperan geen optie is. Zegt de assistente dat ze in het systeem een contra indicatie krijgt omdat ik zwanger ben en ik het daarom dus niet mag... Heel apart weer. Donderdag eerste afspraak met de verloskundige, dan maar weer over hebben. En ondertussen maar proberen ermee te dealen .
Ik las in een artikel dat de geur van citroen voor sommige vrouwen ook kan helpen, dus dat je gewoon even aan een opengesneden citroen ruikt... Geen idee of het echt wat doet, maar wellicht heb je er iets aan?
Hallo dames, wat veel gekletst weer hier.. kan niet alles bijlezen! Wij hebben de Joolz dat, geweldige wagen. Nog geen moment spijt van gehad, blij dat ik hem straks weer mag gebruiken. Qua zwangerboxen heb ik nog niks opgehaald.. komt wel. Mijn termijn echo is trouwens iets vervroegd.. zou 7 juni zijn.maar word 4 juni gedaan. fijne dag allemaal!
Heb krampen in mijn buik en diaree...komt vast door mijn darmen maar maak me dan toch een beetje zorgen. Wat eten jullie vandaag? Hier maak ik Surinaamse bami met kip. Voor de verandering zijn alle kids thuis en die willen mama's bami
Spaghetti bolognese it iss, lekker makkelijk na de zwemles. Klinkt trouwens allemaal heerlijk meiden. Goede inspiratie
Heerlijk klinkt alles! Ik ben af en toe zo moe dat ik er niet lekker van wordt, ken je dat? Maar kan echt mijn bed niet in nu...dus ff doorbijten
@sweetlove80 het kan je soms echt overvallen ja, gewoonweg uitgeput! Moe is eigenlijk niet het juiste woord whaha. Zet hem op en zodra je kan hop die beentjes omhoog!
Oh ik krijg honger van al jullie berichten! Wij eten broccoli-bloemkoolsoep. Daarna door naar de vk.. de zenuwen gieren door mn lichaam!
Spannend!! Hoe is het gegaan? Krijg je eigenlijk altijd een echo bij de verloskundige bij het eerste bezoek? Wie weet hoe dat zit? Ik heb morgen een eerste bezoek aan de verloskundige met 8 weken en 4 dagen. Ben heel benieuwd!
Hier aardappel kroketjes uit de over, doperwten met wortels en een sausijsje. Vriendlief moest nog even werken na het eten. Ik had dacht ik nog huiswerk, zo even naar kijken smurfje ligt vanaf ff over half 7 gedouched en al in bed
Ja ga er wel vanuit dat je dan een echo krijgt! En anders gewoon vragen maar denk dat dat niet nodig is hoor!