Ah nee Meis @Linda89 hopelijk komt het nog goed.. @SunnyShineS heel veel sterkte lieve schat! Hopelijk ben je snel weer zwanger van een plakker!
Wij hebben wel wat namen maar nog niets vast hahah het is best lastig. We zater gister te kijken maar er zijn heel weinig namen waarvan we denken hey die willen we haha. Vandaag trouwens echt last gehad van krampen, het houdt echt maar een paar seconde aan maximaal 15 maar ik ben er dan wel even stil van zeg maar. Herkennen jullie dat?
@Layali01 ik herken het. Soms kramp, soms trekkend gevoel lies en vaak veel lucht en plopjes in mn darmen. Best beangstigend soms maarja er moet ook wat groeien natuurlijk .. Vanavond het aan mn schoonouders en 2 schoonzusjes vertelt. Komt ineens 1 vd 2 "wij hebben ook een verrassing" echo van 9 weken. In 1x zwanger > mk en direct daarna weer zwanger.. Wij wisten niks bizarre situatie ineens
Wat leuk @Wistaire ! Ik heb ook af en toe wat steken in mn lies maar het zit nu voornamelijk in mn benen. Geen kramp ofzo maar een soort spierpijn die bijna over is. Heel apart? Zou dit met de zwangerschap te maken hebben? Gerommel in mn darmen is wel weg, heb wel savonds echt een opgezette buik. Kon de tijd maar vooruit he.. ik haat die eerste weken.
Ja echt beangstigend haha, wat leuk zeg en wat toevallig dat een van je schoonzusjes ook zwanger zijn!
Ja echt he @Riverdale87 , ik had nooit gedacht dat her best wel eng is eigenlijk. Ik heb sinds een na eisprong tot nu een beetje gevoelige borsten en tepels maar gisteravond werd het wat minder, ik gelijk angst. Vanochtend weer getest en echt een knaller.. alleen het is zo gek dat symptomen komen en gaan hahah ze zijn nog wel gevoelig maar je word gewoon helemaal paranoïde
Helaas dames ik heb net een vmk gehad! Aankomende ronde sla ik over zodat mijn lichaam goed kan herstellen. Ik ga even een maand van het forum af zodat ik even mijn gedachtes even ergens anders op kan zetten. Wens jullie allen ontzettend veel succes en liefde toe! Ps kan iemand mij van de lijst afhalen?
Bevallingslijst 16 t/m 31 december 2018 16 december 2018 Riverdale87, 26 jaar, 2e kindje ♡♡ Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ MamaTuttebel, 27 jaar, 3 kindje ♡♡ Wistaire, 28 jaar, 1e kindje ♡♡ Babyhope, 33 jaar, 3e kindje ♡♡ Juf1987, 31 jaar, 2e kindje ♡♡ 17 december 2018 18 december 2018 Annalina, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ 19 december 2018 Layali01, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ 20 december 2018 21 december 2018 Linda89, 29 jaar, 1e kindje ☆ 22 december 2018 23 december 2018 24 december 2018 25 december 2018 26 december 2018 27 december 2018 28 december 2018 29 december 2018 30 december 2018 31 december 2018 ♡ (Meisje) ♡ (Jongen) ♡ (Suprise) Afspraken en echo’sApril 17 april: Wistaire - moeders voor moeders 18 april: Riverdale87 - moeders voor moeders 24 april: Juf1987 - echo in het ziekenhuis 25 april: MamaTuttebel - intake + echo 30 april: Riverdale87 - intake met echo 30 april: Layali01 - echo in ziekenhuis 30 april: Linda89 - intake en echo Mei 2 mei: haagsmeisje - eerste echo 2 mei: babyhope - eerste echo 8 mei: Wistaire - eerste echo 8 mei: annalina - eerste echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht en [ /QUOTE ] aan het einde van dit bericht weg.
Ik vind het ook doodeng @Layali01 , had het bij mn zoontje nog erger. Heb helaas al wat miskramen meegemaakt dus ik vind t moeilijk te geloven dat het zo in 1x goed zou kunnen gaan. He bah @Linda89 . Heel veel sterkte. Ik zat er gister over te twijfelen, maar ben bang dat dat zo’n verdrietige toon zet op de lijst. Als we straks 15 weken verder zijn, snap je? Maar ik vind meeste stemmen gelden en ook wat diegene zelf wil.
Ja ik snap je @Riverdale87 , voor mij voelde het alsof ik er toch nog 'bijhoorde', daaronder staat nu ook al : terug zwanger, en daar ben ik nu terug mezelf gaan melden Maar het moet van mij niet... Ik vind het allemaal prima.
Ik wilde dat zelf liever niet dus misschien moeten we ieder zelf laten kiezen. Snap jou eigenlijk ook wel. Zelf wilde ik het dan zo snel mogelijk vergeten maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo.
Ik denk ook wat de meiden zelf willen, ik vind het goed. Ja superspannend @Riverdale87 deze paar weken mogen echt snel gaan van mij haha