Haha ahh de baby's worden goed beschermd in je buik hoor! En accepteer nou maar dat je gewoon dubbel zo zwanger bent! Lekker genieten
Beetje te drukke week gehad, sinds gistermiddag al hoofdpijn en gewoon de hele tijd misselijk en nu natuurlijk ook zenuwen voor vanmiddag En ik moet zeggen dames... die positiebroek begint goed te klinken
Bij mij zie je nog niet echt iets, heb sowieso al een buikje van mezelf en sinds mn eerste zwangerschap echt een hangbuik, haha. Maar vooral 's avonds zit mn broek toch niet zo lekker, dus een positiebroek klinkt toch wel aanlokkelijk...
Waar koop je leuke positiebroeken dan? Heb hele lange dunne benen (moet ik eigenlijk heel blij mee zijn) maar heel veel broeken zijn dus te kort of te wijd
Ik heb veel van H&M. De kleren van mama licious vind ik ook erg mooi maar wel prijzig voor die paar maandjes. En en en?
Oja en ff online zoeken dan naar de koopjes anders wel prijzig maar online altijd genoeg in de aanbieding te vinden
Welke ladies hebben deze zwangerschap vakantieplannen? Wij gaan 10 dagen weg begin juli en ik knijp m ineens over het vliegen en het eten daar, dat ik misschien niet al te veel durf te doen daar.. maar t slaat nergens op haha. Ik zit dan net in het tweede trimester en ideaal om dan op vakantie te gaan.
Ik ben op vakantie geweest met 5 weken zwangerschap. Vliegen kan gewoon, in je tweede trimester moet je misschien af en toe even lopen zodat je niet te lang zit. Zorg dat je altijd iets te snacken hebt en een fles water. Qua eten heb ik af en toe wel gegoogeld, iig geen rauw vlees besteld en ook niet altijd salade omdat ik niet zeker wist of het gewassen zou zijn.
Ik heb met een naald en draad altijd gekeken naar geslacht. En toeval.of niet t klopte altijd. Hier geef die nu een jongen aan. Maand door draad en dan boven je onderbuik houden waar je baarmoeder zit ongeveer. Rondjes is een meisje, heen en weer een jongen
Dat wilde ik ook proberen maar hoe werkt dat bij een tweeling? Ik ga in juli een weekje weg met vliegtuig. Met eten vind ik het ook lastig... goed opletten met vlees en vis, rauwe groentes, fruit en salades ook vanwege het wassen.
Je kan altijd kijken of je de duurdere merken niet via marktplaats kan vinden, als iemand het 1 zwangerschap gedragen heeft zal het niet snel versleten zijn!
Huilen jullie ook echt om de stomste dingen? Er viel net iemand af bij een kookprogramma waar ik toevallig langs zapte, jahoor daar kwamen de tranen alweer..
Dan moet je de naald langs je hand op en neer halen Hiervoor moet je staan. Je plaatst je hand met de bovenkant boven.Dan raak je 1x met het puntje van de naald je hand aan. Daarna 4x langs je hand op en neer halen. Hou daarna je naald boven je hand rondje is meisje heen en weer is jongen. Herhaal dit bet zo.lang tot naald stil.staat boven je hand. Hier geeft hij aan hoeveel.kids je krijgt en het geslacht dus. Bij mij gaf hij aan jongen meisje meisje jongen en stopte dus zou kunnen 4 kids en de laatste een jongen de 1e 3 klopte. Let me know