Hey meiden!!! Ik ben heeeelemaal verliefd!!! We hebben alle kanten gezien een koprol en billen in de lucht, rug naar ons toe, gezicht naar ons toe, en maar rondstuiteren, hartje ook gehoord, ik ben zo blij!!!!
Indd binnen Europa is minder spannend maar niet minder leuk! Had ik het geweten had ik wellicht dit jaar ook FR/SP gedaan neuroot die ik ben.
Wat heb jij hier lang op gewacht zeg! Nog even en alle ellende is voorbij. Alsnog sterkte, ook met het verwerken van dit traumatisch gebeuren.
Yes ik heb iets kunnen scoren! Hier in de stad nog wel, had ik niet verwacht. Ergens achterin een kledingwinkel zat wat positiekleding verstopt. Bekijk bijlage 573824 Bekijk bijlage 573825 (En ja er staat een emmer naast mijn bed voor als ik spontaan moet spugen, nog niet gebeurd gelukkig) En ik loop echt heel hard van stapel want ik heb op marktplaats op een kinderwagen geboden en kunnen hem zondag ophalen haha
@babyhope eindelijk is het einde in zicht. Hopelijk zakt het snel naar 0. Hele dikke knuffel meid @Lalalola die is echt leuk! Ik heb ook een jurkje van mamalicious besteld ze hebben leuke kleding. En haha voor welke kinderwagen gaan jullie?
Ooh dames! 19 juli komt de babykamer geleverd!! ❤️ Duurt natuurlijk nog even! Haha @babyhope oh wat goed! Nu hopelijk snel op nul, en kan je je verdrietige avonduur afsluiten en een plekje geven!❤️ Dikke knuffel voor jou! Ik vind het wel onwijs knap er erg moedig en super sterk van je dat je ondanks alles toch meeleest en reageert wanneer je kan!